MONSTA X- "Guess Who" [FATAL LOVE]

Artysta: MONSTA X
Wytwórnia: Starship Entertainment
Data wydania: 02.11.2020r
Nazwa piosenki: "Guess Who"
Nazwa albumu: "Fatal Love"


Lista utworów:
4. "Guess Who"

Tekst (kor.ver.)

X, X, X, X
X, X, X, X (Let’s get it)
jinage muldeureoganeun naye hyanggi
nega naebaenneun jamkkane hansumkkaji
naro gadeuk chagil eunmilhi baraji
challaye sungankkaji you want me, badly
Don’t test me uh geimiya igeon
haeboja Bingo
nega O hago nal matchweogal ttae
jakku teulligo shipeo cheonggaeguri shimbo
neoye heungmireul nan jageukhae
iksukhan deut jayeonseureobge
seuchin shiseon, tto maltu mimyohan i heureum
daeumeul deo sangsanghage dwae
nal uishikhage hae
gyeonggyereul jiweo eunmilhi
ni shimjang soge gipsugi
saegyeojil ireume juin, juin, juin
Guess baby, who am I?
X, X, X, X, X, X
nareul bulleo
X, X, X, X, X, X
nareul bulleo
ppigeok ppigeokdae urin jigeum upside down
gyesok push push
mireobuchyeo just pipe down
shiganeun ajik yeoldushi (yeoldushi)
Tell me what you want
nan nega apeul ttaekkaji
naega gipi saegyeojigil weonhaji
nae daehan yokshimi manjokdwaedo nan ajik
No frontin’ babe
I can feel you want my body
Let’s get this party
heundeureo palgwa dari
jiche hal surok shiganeun heulleogaji
kkwak chaeweo bonaejago Shall we?
neoye shingyeongeul deo jageukhae
gakkeumeun jom hollanseureobge
naran byeonsu hanae modeun geon da byeonhae
kkeunnae dashi neon nal chatge dwae
nal seontaekhage dwae
gyeonggyereul jiweo eunmilhi
ni shimjang soge gipsugi
saegyeojil ireume juin, juin, juin
Guess baby, who am I?
X, X, X, X, X, X
nareul bulleo
X, X, X, X, X, X
nareul bulleo
modeun geon gyeongue su
geu ane deonjyeo ojik dan hanbeone chance
nae jeonbul georeo
I don’t know why
That I luh you like crime
Hol’ up
I do know why
That I want you all time
gyeonggyereul jiweo eunmilhi
ni shimjang soge gipsugi
saegyeojil ireume juin, juin, juin
Guess baby, who am I?
X, X, X, X, X, X
nareul bulleo (nal bulleojweo)
X, X, X, X, X, X
nareul bulleo
X, X

Tekst (eng.ver.)

X, X, X, X
X, X, X, X (Let’s get it)
My scent is dyed deeply
Even the momentary sighs you exhale
Secretly wishing to be filled with me
Until the moment you want me, badly
Don’t test me uh, this is a game
Let's do it Bingo
When you match me with O
I want to be wrong, tree frog symbo
I stimulate your interest
Naturally as if familiar
The passing gaze, this subtle flow of speech
I can imagine the next more
Make me conscious
Clear boundaries
Deep in your heart
Master, master, master of thе name to be engravеd
Guess baby, who am I?
X, X, X, X, X, X
Call me
X, X, X, X, X, X
Call me
We creak, creak, we are upside down now
Keep push push
Push it, just pipe down
Time is still twelve o'clock (twelve o'clock)
Tell me what you want
I wanna be deeply carved until you get sick
Even if my greed for me is satisfied, I still
No frontin' babe, I can feel you want my body
Let’s get this party
Shake arms and legs
The more you delay, the more time passes
Let's fill it up and let it go Shall we?
Stimulate your nerves more
Sometimes a little confusing
Everything changes in one variable called me
You end up looking for me again
You choose me
Clear boundaries
Deep in your heart
Master, master, master of the name to be engraved
Guess baby, who am I?
X, X, X, X, X, X
Call me
X, X, X, X, X, X
Call me
The number of cases in everything
Throw in it, only one chance
Hang my whole fire
I don’t know why
That I luh you like crime
Hol’ up
I do know why
That I want you all time
Clear boundaries
Deep in your heart
Master, master, master of the name to be engraved
Guess baby, who am I?
X, X, X, X, X, X
Call me (call me)
X, X, X, X, X, X
Call me
X, X

Tekst (pol.ver.)

X, X, X, X
X, X, X, X (No to jedziemy)
Mój zapach jest głęboko barwiony
Nawet chwilowe westchnienia, gdy dajesz upust złości
Potajemnie pragniesz, byś była całym mną wypełniona, nieprawdaż?
W każdej chwili, szaleńczo mnie pragniesz
Nie sprawdzaj mnie, to tylko gra
Zróbmy to, bingo!
Powiesz "O", a kiedy to zrozumiem
Chcesz się mylić, symbol żaby drzewnej
Pobudzasz moje zainteresowanie
To uczucie jest takie naturalne, jakby już mi znajome
Te przemijające spojrzenia, ten subtelny przepływ mowy
Jestem w stanie sobie wyobrazić, co będzie dalej
To wszystko sprawia, że jestem świadom
Potajemnie przełamuję Twoje granice
Głęboko w Twoim sercu
Godność właściciela powinna być wygrawerowana
Zgadnij kochanie, kim jestem?
X, X, X, X, X, X
Mów na mnie
X, X, X, X, X, X
Mów na mnie
Skrzypimy, jesteśmy do góry nogami
Nie przestawaj
Po prostu pchnij dalej, a przestań gadać
Na zegarze nadal jest dwunasta 
Powiedz mi, czego pragniesz
Dopóki nie zostaniesz zraniona
Pragnę wyrzeźbić Twoją sylwetkę
Nawet jeśli moja ciekawość została zaspokojona
Nie ma stania na czele kochanie
Czuję, że pragniesz mojego ciała
Urządźmy tą imprezę
Poruszaj w rytm swoim ciałem
Im więcej zwlekasz, tym więcej czasu mija
Napełnijmy i odpuśćmy, dobrze?
Rozbudzam bardziej Twoje nerwy
Czasami trochę zagmatwane
Wszystko zmienia się za pomocą jednej zmiennej, którą jestem "ja"
W końcu znowu mnie szukasz
Wybrałaś mnie
Potajemnie przełamuję Twoje granice
Głęboko w Twoim sercu
Godność właściciela powinna być wygrawerowana
Zgadnij kochanie, kim jestem?
X, X, X, X, X, X
Mów na mnie
X, X, X, X, X, X
Mów na mnie
Ta liczba spraw jest wszystkim
Wrzuć wszystko do jednego wora, masz tylko jedną szansę
Postawiłem na to wszystkie swoje pieniądze
Nie wiem dlaczego
Ale kocham Cię, jakby to była zbrodnia
Poczekaj
Nie wiem dlaczego
Pragnę Cię bez przerwy
Potajemnie przełamuję Twoje granice
Głęboko w Twoim sercu
Godność właściciela powinna być wygrawerowana
Zgadnij kochanie, kim jestem?
X, X, X, X, X, X
Mów na mnie
X, X, X, X, X, X
Mów na mnie
X, X

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki