Stray Kids- "We Go" [IN生]

Artysta: Stray Kids
Wytwórnia: JYP Entertainment
Data wydania: 14.09.2020r
Nazwa piosenki: "We Go"
Nazwa albumu: "IN生"



Tekst (kor.ver.)

Oh Imma run far
Eodirodeun ga singyeong sseuji ana
We go
Eodideun naraga
We go
Eodideun Imma fly all day
Oh Imma run far
Eodirodeun ga singyeong sseuji ana
We go
Eodideun naraga
We go
Eodideun Imma fly all day
Eodiro gaya dwae Maybe I wanna go somewhere
Naega swil su inneun goseuro eodideun gabol ge
Geuge jibideun bakkideun sanggwaneopsi just chillin'
Geokjeongman gadeukaetdeon eojeneun beorigo bichi
Balhaneun nagwoneul chajaseo gagopa
Mwo geupal geot eopsi gyang seulseul chajabolkkana
Nae georeumgeori mulssin punggyeo yeoyuropji guji
Ttwigeona gigeona museowohal geot eopsi
Gyang dulleoboneun gyeongchi
Seoul to busan bada bomyeonseo georeo
Oensone amerikano hanjan
Uljeokal ttaen huljjeok tteonaji
Hanguk neomeoseo haeoero nara
Wolhwasumokgeumtoil swineun nari eopsi gyang georeo daniji
Oneureun eodiga gominhadaga nal saeji
Oh Imma run far
Eodirodeun ga singyeong sseuji ana
We go
Eodideun naraga
We go
Eodideun Imma fly all day
Oh Imma run far
Eodirodeun ga singyeong sseuji ana
We go
Eodideun naraga
We go
Eodideun Imma fly all day
Gungnae neomeo segyero
Soneul ppeodeo naegero
Yeohaengeun jigubodan ujuro
Baewoya hae oegyeeo
Habada hamanana
Gabada gamanana
Banggeum han mal tongyeogeun ETga
Annyeonghaseyo bangapseumnida
Sajin jjikgi chwihyangeun anya
Geunde gal got maneuni ijen nae chwimi
Eodireul gadeun ginyeomsajin jjigeo
Hana dul set hamyeon bini kkochi piji
Binibini hanikka bini saenggangnane
Chuun nalssien yeoksi bini
Yeonghwaeseo bodeon geotdeul jikjeop ssipgo tteutgo matbogo
Jeulgyeoyaji jigyeowojin 3D
Nan wollae deo maneun geoseul wonhae
Sigan akkawoseo jamegeneun mianhadan mareul geonne
Hal iri mana rago bulpyeonghaji ana
Hal iri mana rago byeonmyeonghaji ana
Hal iri mana rago pinggye daeji ana
Geu daesin dongnebangne seukejul jarang
Oh Imma run far
Eodirodeun ga singyeong sseuji ana
We go
Eodideun naraga
We go
Eodideun Imma fly all day
Oh Imma run far
Eodirodeun ga singyeong sseuji ana
We go
Eodideun naraga
We go
Eodideun Imma fly all day

Tekst (eng.ver.)

Oh Imma run far
 I don't mind going anywhere
 We go
 Fly anywhere
 We go
 Anywhere Imma fly all day
 Oh Imma run far
 I don't mind going anywhere
 We go
 Fly anywhere
 We go
 Anywhere Imma fly all day
 Where should I go Maybe I wanna go somewhere
 I'll go anywhere where I can rest
 Regardless of whether it's home or outside, just chillin'
 Throw away yesterday, which was full of worries, and the light
 I want to go find a paradise
 Should I look for something without urgent?
 My steps are full, I'm relaxed
 Running, crawling or being scared
 The scenery to look around
 Walking while looking at the sea from Seoul to Busan
 Cup of americano in left hand
 When I'm depressed, I quickly leave
 Fly overseas beyond Korea
 Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday and Sunday
 Where are you thinking today and let me leak
 Oh Imma run far
 I don't mind going anywhere
 We go
 Fly anywhere
 We go
 Anywhere Imma fly all day
 Oh Imma run far
 I don't mind going anywhere
 We go
 Fly anywhere
 We go
 Anywhere Imma fly all day
 From domestic to world
 Reach out to me
 Travel to space rather than earth
 I have to learn alien languages
 Habada Hamana
 Gabada Gamanana
 The interpretation of what I just said is ET
 Hello, Nice to meet you
 I don't like taking pictures
 But now that there are so many places to go, it's my hobby
 Take a commemorative photo wherever you go
 Beanie flowers bloom when you do one two three
 Beanie beanie reminds me of beanie
 Beanie in cold weather
 Chew, bite and taste the things you saw in the movie
 Tired of enjoying 3D
 I originally want more
 I say sorry to sleep because it’s a waste of time
 I don't complain that I have a lot to do
 I don't excuse me that I have a lot to do
 I don't make excuses for having a lot to do
 Instead, show off your local schedule
 Oh Imma run far
 I don't mind going anywhere
 We go
 Fly anywhere
 We go
 Anywhere Imma fly all day
 Oh Imma run far
 I don't mind going anywhere
 We go
 Fly anywhere
 We go
 Anywhere Imma fly all day
 Oh Imma run far
 I don't mind going anywhere
 We go

Tekst (pol.ver.)

Ucieknę daleko
Pójdę gdziekolwiek, to nie ma dla mnie znaczenia, ruszamy
Lecę gdziekolwiek, ruszamy
Będę latać bez celu przez cały dzień
Ucieknę daleko
Pójdę gdziekolwiek, to nie ma dla mnie znaczenia, ruszamy
Lecę gdziekolwiek, ruszamy
Będę latać bez celu przez cały dzień
Gdzie mam iść? Może chcę gdzieś się udać
Pójdę wszędzie, gdzie mogę spokojnie odetchnąć
Czy to w domu, czy poza nim, nie ma znaczenia, po prostu odpoczywam
Chcę pozbyć się jutra, które było pełne zmartwień
Udając się na poszukiwania lśniącej przystani
Nic mnie nie goni, nie spieszę się, znajdując drogę
Mój chód jest pełen swobody
Nie muszę zmuszać się do biegania ani obawiać się
Po prostu rozglądam się podziwiając widoki
Poruszając się z Seulu do Busan, idę spoglądając na morze
Trzymam Americano w mojej lewej dłoni
Gdy jestem przygnębiony to po prostu się zmywam
Zaczynając w Korei, teraz znany na całym świecie
Chodząc od poniedziałku do niedzieli bez chwili wytchnienia
Spędziłem cały dzień zastanawiając się, dokąd pójdę dalej
Ucieknę daleko
Pójdę gdziekolwiek, to nie ma dla mnie znaczenia, ruszamy
Lecę gdziekolwiek, ruszamy
Będę latać bez celu przez cały dzień
Ucieknę daleko
Pójdę gdziekolwiek, to nie ma dla mnie znaczenia, ruszamy
Lecę gdziekolwiek, ruszamy
Będę latać bez celu przez cały dzień
Zaczynając w kraju, kończąc jako znani na cały świat
Wszyscy wyciągają do mnie swoje ręce
Podróż w kosmos zamiast przebywania na ziemi?
Chyba muszę nauczyć się mówić obcym językiem
Habada hamanana, gabada gamanana
Ufoludek przetłumaczy to, co właśnie powiedziałem
"Cześć, miło Cię poznać"
Robienie wielu zdjęć to do mnie niepodobne
Mam tak wiele miejsc do odwiedzenia, od teraz to moje hobby
Robię zdjęcia, aby zapamiętać wszystkie miejsca, w których byłem
Odlicz głośno 3,2,1 i uśmiech rozkwita dla Changbina
Wszyscy na mnie mówią Binnie, kojarzy mi się z czapkami
Gdy jest chłodno to nie zapomnij o swojej czapce
Muszę sam spróbować, poczuć i doświadczyć wszystkich rzeczy z filmów
Już mnie męczą wszystkie filmy 3D
Zawsze pragnąłem więcej
Muszę przeprosić mój sen i powiedzieć "to nie jest warte czasu"
Nie usprawiedliwiam tego twierdzeniem, że mam za dużo do zrobienia
Nie szukam wymówek twierdzeniem, że mam za dużo na głowie
Zamiast tego chwalę się, że ciężko haruję
Ucieknę daleko
Pójdę gdziekolwiek, to nie ma dla mnie znaczenia, ruszamy
Lecę gdziekolwiek, ruszamy
Będę latać bez celu przez cały dzień
Pójdę gdziekolwiek, to nie ma dla mnie znaczenia
Ruszamy

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Nesialyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki