3YE- "OOMM (Out Of My Mind)" Comeback

Artysta: 3YE

Wytwórnia: GH Entertainment
Data wydania: 17.09.2019r
Nazwa piosenki: "OOMM (Out Of My Mind)"
Nazwa albumu: -








Tekst (kor.ver.)

Neon neomu ppeonhae bad liar
Seonhan nunui Trouble maker
Byeonhae nan Ice criminal
Aseulhan geu seoneul neomji ma Stupid
Han yeoreume oasiseu gateun Beach
Eodum soge diamond naya bicci
Sumgil suga eopseo gakkai dagawa deo Zoom zoom
Gureum wie ollata eohwadungdung
No matter
Nan kkumimeopsneun geudaeroga joha Together
Dalkomhan
Maldeullo nareul gajiryeo haji ma More better
Neukkyeojini Out of my mind
Ne chojeomi Out of my mind
Deo kkeullini Out of my mind
Ne Fantasy Out of my mind
Out of my mind, A-yo
Out of my mind, Oh, A-yo
Out of my mind
Up & down gibun orakgarakhae
Nega mwonde nal tto oragarahae
Geogi kkajin geoya neoui hangye
Seoneul neomeobwassja naegen andwae
Ireokung jeoreokung maldeuri manha da rose my way
Let it burn like a bomb
Irwojwo bibbidi bobbidi boo
Ain't nobody do it like me
Jeomjeom ppajyeodeureo naege Holic
No matter
Nan kkumimeopsneun geudaeroga joha Together
Dalkomhan
Maldeullo nareul gajiryeo haji ma More better
Neukkyeojini Out of my mind
Ne chojeomi Out of my mind
Deo kkeullini Out of my mind
Ne Fantasy Out of my mind
Out of my mind, A-yo
Out of my mind, Oh, A-yo
Out of my mind
Bureul kyeojwo uri sarangi bultaoreuge
(No limit No limit)
Wae iri keojyeo nae simjangi teojyeobeorige
(No limit No limit)
(Because U, because U) Ye-e, ye-e, yeah
(Because U, because U) Ye-e, ye-e, yeah
(Because U, because U) neon nareul molla swit
Neukkyeojini Out of my mind
Ne chojeomi Out of my mind
Deo kkeullini Out of my mind
Ne Fantasy Out of my mind
Out of my mind, A-yo
Out of my mind, Oh, A-yo
Out of my mind

Tekst (eng.ver.)

You're too typical, bad liar
Kind eyes but a trouble maker
I'm turning into an ice criminal
Don't cross this risky line, stupid
I'm like a beach, an oasis in the summer
A diamond that shines in the darkness
Can't hide it, come closer, zoom zoom
Let's ride the clouds
No matter
I like it straight up, together
Don't try to have me with sweet words, more better
Can you feel it, out of my mind
Your eyes, out of my mind
Are you attracted, out of my mind
Your fantasy, out of my mind
Out of my mind, A-yo
Out of my mind, Oh, A-yo
Out of my mind
Up & Down, my mood is up and down
Who are you to tell me to come and go
That's it, that's your limit
You can try crossing the line but it won't work for me
Like this, like that, too much talk, lose my way
Let it burn Like a bomb
Wish comes true, Bibbidi bobbidi boo
Ain't nobody do it like me
You'll fall for me even more, Holic
No matter
I like it straight up, together
Don't try to have me with sweet words, more better
Can you feel it, out of my mind
Your eyes, out of my mind
Are you attracted, out of my mind
Your fantasy, out of my mind
Out of my mind, A-yo
Out of my mind, Oh, A-yo
Out of my mind
Turn the lights on so our love can burn
(No limit No limit)
Why are my feelings growing so big, heart's about to explode
(No limit No limit)
(Because U, Because U) Ye-e, ye-e, yeah
(Because U, Because U) Ye-e, ye-e, yeah
(Because U, Because U) you don't know me
Can you feel it, out of my mind
Your eyes, out of my mind
Are you attracted, out of my mind
Your fantasy, out of my mind
Out of my mind, A-yo
Out of my mind, Oh, A-yo
Out of my mind

Tekst (pol.ver.)

Jesteś taki stereotypowy jak inni, ale słaby z ciebie kłamca
Masz delikatne spojrzenie, ale sprawiasz same problemy
Zamieniam się w oziębłego przestępce
Nie przekraczaj tej niebezpiecznej linii głupcze
Jestem niczym oaza na plaży letnią porą
Diament, który lśni nawet w ciemności
Nie da się tego ukryć, podejdź bliżej i przyjrzyj się
Wznośmy się na chmurach
Bez względu na wszystko
Lubię to, na poważnie, ale gdy tylko jesteśmy razem
Nie próbuj mnie zwieźć tymi słodkimi słówkami, więcej znaczy lepiej
Czujesz to? Odchodzę od zmysłów
Twoje spojrzenie sprawia, że oszalałam
Czy właśnie mnie podrywasz? Odchodzę od zmysłów
Twoja fantazja sprawia, że oszalałam
Odchodzę od zmysłów, A-yo
Odchodzę od zmysłów, Oh, A-yo
Odchodzę od zmysłów
Mój humor waha się, raz jest super, raz okropnie
Kim jesteś, żeby mi mówić, kiedy mam przyjść i sobie pójść
Udało Ci się, osiągnąłeś swój limit
Możesz próbować przekroczyć granice, ale na mnie to nie działa
Właśnie tak, za dużo gadasz, a tra tracę swój wątek
Niech płonie jak po wybuchu bomby
Czary Mary, a życzenie się spełni
Nikt nie robi tego jak ja
Jeszcze bardziej się we mnie zakochasz, będziesz miał obsesję na moim punkcie
Bez względu na wszystko
Lubię to, na poważnie, ale gdy tylko jesteśmy razem
Nie próbuj mnie zwieźć tymi słodkimi słówkami, więcej znaczy lepiej
Czujesz to? Odchodzę od zmysłów
Twoje spojrzenie sprawia, że oszalałam
Czy właśnie mnie podrywasz? Odchodzę od zmysłów
Twoja fantazja sprawia, że oszalałam
Odchodzę od zmysłów, A-yo
Odchodzę od zmysłów, Oh, A-yo
Odchodzę od zmysłów
Niech rozświetlą się latarnie, by nasza miłość mogła płonąć
(Bez ograniczeń)
Dlaczego moje uczucia są tak wielkie, moje serce zaraz eksploduje
(Bez ograniczeń)
(To wszystko przez Ciebie) Ye-e, ye-e, yeah
(To Twoja sprawka) Ye-e, ye-e, yeah
(Przyczyniłeś się do tego) Nie znasz mnie
Czujesz to? Odchodzę od zmysłów
Twoje spojrzenie sprawia, że oszalałam
Czy właśnie mnie podrywasz? Odchodzę od zmysłów
Twoja fantazja sprawia, że oszalałam
Odchodzę od zmysłów, A-yo
Odchodzę od zmysłów, Oh, A-yo
Odchodzę od zmysłów

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki