TREASURE- "I Love You" Comeback

Artysta: TREASURE
Wytwórnia: YG Entertainment
Data wydania: 18.09.2020r
Nazwa piosenki: "I Love You"
Nazwa albumu: "THE FIRST STEP : CHAPTER TWO"


Lista utworów:
1. "I Love You"






Tekst (kor.ver.)

tteoollin ne saenggage
meoriga jom bokjabhae
kkaejil geonman gata
gadeukhan Fantasy
gunggeumhan Mystery
jebal hinteureul jweo
sasohan geot hanakkaji neol ttarahae
shilsuhan geon anya jayeonseureobge Yeah
imi mome gipge baein neoran hyanggie
jungdogi dwae beorin geoya
neo eopshin nan amugeotto mot hae
naega babo gata boigetji Yeah
shimjangi neo eopshin ttwijil mothae
meoributeo balkkeutkkaji modu
da saranghae
neol saranghae
neol saranghae
neol saranghae
jamkkane bulsshiga peojyeo Flame
jeoldaero beoseonaji ma nae Frame
bupiga keojin nae gamjeongi baekpeosenteu
neoro chaolla nae pume Come on in
Come on in come on in naegero neon
naman barabwa tteugeoun taeyangcheoreom
mamdaero nae mameul dwijibeo noko
doraseoji ma! nae soneul jaba
bakke mot naga neo ttaemae michyeo
juche mot haneun Beast
dalbit arae nege norael bulleo
deullini Where u at? My boo
neo eopshin nan amugeotto mot hae
naega babo gata boigetji Yeah
shimjangi neo eopshin ttwijil mothae
meoributeo balkkeutkkaji modu
da saranghae
neol saranghae
neol saranghae
neol saranghae
Oh my god
maeil Up and down
geonjohan nal heumppeok jeokshin geon neoya
maeil bam neoran saram ttaemae
michyeo beorin geoya
suwi jojeol shilpaeya
OH OH OH
neo eopshin nan amugeotto mot hae
naega babo gata boigetji Yeah
shimjangi neo eopshin ttwijil mothae
meoributeo balkkeutkkaji modu
We goin’ hard deo tteugeobge
LA LA LA LA LA
We mage it pop bultaeulge
LA LA LA LA LA
Put your hands up In the air Say
LA LA LA LA LA
Let’s make love Hey
Let’s make love Hey
da saranghae
neol saranghae
neol saranghae
neol saranghae

Tekst (eng.ver.)

I’m a little confused
When I think of you
I feel like my head is going to crack
Full of fantasy
Curious mystery
Please give me a hint
I’m following your every little move
It’s not a mistake, naturally yeah
I’ve become addicted to your scent that’s
Already been deeply permeated through my body
I can’t do anything without you
You probably think that I’m a fool yeah
My heart can’t beat without you
From head to toe
I love you all
I love you
I love you
I love you
An instant spark spreads, flame
Never get away from my frame
My emotions have inflated 100%
Full of you, come on in my arms
Come on in come on in, come to me you
Just look at me, like the hot sun
You’re turning me upside down
Don’t turn around! Hold my hand
I can’t go outside, you’re driving me crazy
Like a restless beast
Sing to you under the moonlight
Can you hear me, where u at? My boo
I can’t do anything without you
You probably think that I’m a fool yeah
My heart can’t beat without you
From head to toe
I love you all
I love you
I love you
I love you
Oh my god
Everyday up and down
You are the one who soaked me
You’re driving me
Crazy every night
I failed to control myself
OH OH OH
I can’t do anything without you
You probably think that I’m a fool yeah
My heart can’t beat without you
From head to toe
We goin’ hard hotter and hotter
LA LA LA LA LA
We make it pop to burn it
LA LA LA LA LA
Put your hands up In the air Say
LA LA LA LA LA
Let’s make love Hey
Let’s make love Hey
I love you all
I love you
I love you
I love you

Tekst (pol.ver.)

Czuję się troszkę zdezorientowany
Gdy o Tobie myślę
Mam wrażenie, że lada chwila wybuchnie mi głowa
Zapełniona fantazją po brzegi
Jesteś ciekawą zagadką
Proszę, daj mi jakąś podpowiedź
Śledzę każdy Twój mały ruch
To nie pomyłka, czuj się swobodnie
Uzależniłem się od twojego zapachu, który zdążył
Głęboko przeniknąć przez moje ciało
Bez Ciebie nie potrafię zrobić niczego
Pewnie myślisz, że jestem durniem
Moje serce nie może bić bez Ciebie
Od stóp do głów
Wszystko kocham w Tobie
Kocham Cię
Kocham Cię
Kocham Cię
Natychmiast rozprzestrzenia się iskra, płomień
Nigdy nie oddalaj się z mojego pola widzenia
Moje emocje naładowały się do 100%
Pełnią Ciebie, chodź w moje ramiona
Spójrz tylko na mnie
Niczym gorące słońce wstrząsasz mną do góry nogami
Nie odwracaj się! Chwyć mnie za rękę
Nie mogę wyjść na zewnątrz, doprowadzasz mnie do szału
Niczym pobudzona bestia
Śpiewam dla Ciebie w świetle księżyca
Słyszysz mnie? Kochanie, gdzie jesteś?
Bez Ciebie nie potrafię zrobić niczego
Pewnie myślisz, że jestem durniem
Moje serce nie może bić bez Ciebie
Od stóp do głów
Wszystko kocham w Tobie
Kocham Cię
Kocham Cię
Kocham Cię
O mój Boże
Każdego dnia odnoszę sukcesy i potyczki
Przez Ciebie tonę
Każdej nocy
Doprowadzasz mnie do szaleństwa
Nie potrafię nad sobą zapanować
Oh Oh Oh
Bez Ciebie nie potrafię zrobić niczego
Pewnie myślisz, że jestem durniem
Moje serce nie może bić bez Ciebie
Od stóp do głów
Robi się coraz goręcej
LA LA LA LA LA
Robimy tylko jeden ruch, by wzniecić ogień
LA LA LA LA LA
Podnieś ręce do samego nieba mówiąc
LA LA LA LA LA
Kochajmy się jeszcze mocniej
Dzielmy się naszą miłością
Wszystko kocham w Tobie
Kocham Cię
Kocham Cię
Kocham Cię

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Color Coded Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki