BTS- "Boy With Luv" Comeback ft. Halsey Comeback

Artysta: BTS
Wytwórnia: Big Hit Entertainment
Data wydania: 12.04.2019r.
Nazwa piosenki: "Boy With Luv"
Nazwa albumu: "MAP OF THE SOUL : PERSONA"

BTS- "Boy With Luv" MV
BTS- "Boy With Luv" Dance Practice

Lista utworów:
1. "Intro: Persona"
2. "Boy With Luv"
3. "Mikrokosmos"
4. "Make It Right"
5. "Home"
6. "Jamais Vu"
7. "Dionysus"


Tekst (kor.ver.)

Modeun ge gung-geumhae How’s your day
Oh tell me
Mwoga neol haengboghage haneunji
Oh text me
Your every picture
Nae meolimat-e dugo sip-eo oh bae
Come be my teacher
Ne modeun geol da galeuchyeojwo
Your 1, your 2
Listen my my baby naneun
Jeo haneul-eul nop-i nalgo iss-eo
(geuttae niga naege jwossdeon du nalgaelo)
Ije yeogin neomu nop-a
Nan nae nun-e neol majchugo sip-eo
Yeah you makin’ me a boy with luv
Oh my my my oh my my my
I've waited all my life
Ne jeonbuleul hamkkehago sip-eo
Oh my my my oh my my my
Looking for something right
Ije jogeum-eun na algess-eo
I want something stronger
Than a moment, than a moment, love
I have waited longer
For a boy with
For a boy with luv
Neol alge doen ihu ya nae salm-eun ontong neo ya
Sasohan ge sasohaji anhge mandeul-eobeolin neolaneun byeol
Hanabuteo yeolkkaji modeun ge teugbyeolhaji
Neoui gwansimsa geol-eumgeol-i maltuwa sasohan jag-eun seubgwandeulkkaji
Da malhaji neomu jagdeon naega yeong-ung-i doen geolago (Oh nah)
Nan malhaji unmyeong ttawin cheoeumbuteo nae ge anieossdago (Oh nah)
Segyeui pyeonghwa (No way)
Geodaehan jilseo (No way)
Geujeo neol jikil geoya nan
(Boy with luv)
Listen my my baby naneun
Jeo haneul-eul nop-i nalgo iss-eo
(geuttae niga naege jwossdeon du nalgaelo)
Ije yeogin neomu nop-a
Nan nae nun-e neol majchugo sip-eo
Yeah you makin’ me a boy with luv
Oh my my my oh my my my
You got me high so fast
Ne jeonbuleul hamkkehago sip-eo
Oh my my my oh my my my
You got me fly so fast
Ije jogeum-eun na algess-eo
Love is nothing stronger
Than a boy with luv
Love is nothing stronger
Than a boy with luv
Tug kkanohgo malhalge
Nado moleuge him-i deul-eogagido haess-eo
Nop-abeolin sky, keojyeobeolin hall
Ttaelon domangchige haedallamyeo gidohaess-eo
But neoui sangcheoneun naui sangcheo
Kkaedal-ass-eul ttae na dajimhaessdeongeol
Niga jun ikaluseuui nalgaelo
Taeyang-i anin neoegelo
Let me fly
Oh my my my oh my my my
I've waited all my life
Ne jeonbuleul hamkkehago sip-eo
Oh my my my oh my my my
Looking for something right
Ije jogeum-eun na algess-eo
I want something stronger
Than a moment, than a moment, love
Love is nothing stronger
Than a boy with luv

Tekst (eng.ver.)

I wonder how it's your day
Oh tell me
What makes you happy
Oh text me
Your every picture
I want to put it on my bed oh bae
Come be my teacher
Tell me everything you do
Your 1, your 2
Listen my my baby
I'm flying high in the sky
(With the two wings you gave me)
It's too high here
I want to fit you in my eyes
Yeah you makin 'me a boy with luv
Oh my my
I've waited all my life
I want to be with you all
Oh my my
Looking for something right
Now I know a little bit
I want something stronger
Than a moment, than a moment, love
I have waited longer
For a boy with
For a boy with luv
Since I've known ya ya My life is all you ya
A star you've made so small that it is not trivial
Everything from one to ten is special
Your interests Walking tones and minor minor habits
Tell me everything is too small I became a hero (Oh nah)
I do not tell you it was not my fault from the beginning (Oh nah)
Peace of the World (No way)
No way
I'll just keep you
(Boy with luv)
Listen my my baby
I'm flying high in the sky
(With the two wings you gave me)
It's too high here
I want to fit you in my eyes
Yeah you makin 'me a boy with luv
Oh my my
You got me high so fast
I want to be with you all
Oh my my
You got me fly so fast
Now I know a little bit
Love is nothing stronger
Than a boy with luv
Love is nothing stronger
Than a boy with luv
I'll tell you something
I did not even know it
Sky high, big hall
Sometimes I prayed that I should get away
But your wounds are my wounds
I promised when I realized
With the wings of Icarus that you gave me
To you, not the sun
Let me fly
Oh my my
I've waited all my life
I want to be with you all
Oh my my
Looking for something right
Now I know a little bit
I want something stronger
Than a moment, than a moment, love
Love is nothing stronger
Than a boy with luv

Tekst (pol.ver.)

Jestem ciekaw wszystkiego, jak mija twój dzień
Oh powiedz mi
Co sprawia, że jesteś szczęśliwa
Oh napisz do mnie
Twoje każde zdjęcie
Chcę mieć przy swojej poduszce, oh kochanie
Chodź, zostań moim nauczycielem
Naucz mnie wszystkiego o tobie
Twój pierwszy, twój drugi
Słuchaj mój kochanie
Latam wysoko, gdzieś między chmurami
(Dzięki skrzydłom, które mi wtedy dałaś)
Teraz jest tu strasznie wysoko
Chcę dopasować cię do moich oczu
Yeah, robisz ze mnie chłopaka z miłością
Oh my my my
Oh my my
Czekałem całe swoje życie
Chce być z tobą na wszystko
Oh my my my
Oh my my
Szukam czegoś odpowiedniego
Teraz już lepiej rozumiem
Miłość nie jest silniejsza
Niż chłopak z miłością
Miłość nie jest silniejsza
Niż chłopak z miłością
Od momentu kiedy cię spotkałem ya
Moje życie polegało tylko na tobie ya
Jesteś gwiazdą, która zmienia coś przeciętnego w nadzwyczajne
Jeden po drugim, wszystko jest wyjątkowe
Rzeczy, którymi się interesujesz, twój sposób chodzenia lub mówienia
Nawet twój błahy strój
Wszyscy mówią, że kiedyś byłem taki mały, a teraz stałem się bohaterem (oh nah)
Śmie mówić, że coś takiego jak przeznaczenie nigdy do mnie nie trafiało (oh nah)
Pokój na świecie (nie ma mowy)
I porządek (nie ma mowy)
Po prostu zamierzam cię chronić
(Chłopak z miłością)
Słuchaj mój kochanie
Latam wysoko, gdzieś między chmurami
(Dzięki skrzydłom, które mi wtedy dałaś)
Teraz jest tu strasznie wysoko
Chcę dopasować cię do moich oczu
Yeah, robisz ze mnie chłopaka z miłością
Oh my my my
Oh my my
Czekałem całe swoje życie
Chce być z tobą na wszystko
Oh my my my
Oh my my
Szukam czegoś odpowiedniego
Teraz już lepiej rozumiem
Miłość nie jest silniejsza
Niż chłopak z miłością
Miłość nie jest silniejsza
Niż chłopak z miłością
Będę mówić bardzo szczerze
Czasami czułem, że utknąłem
Podwyższone niebo, rozbudowana sala
Czasami modliłem się, że powinienem był uciec
Ale twój ból jest moim bólem
Kiedy to zrozumiałem to przysiągłem sobie
Z pomocą skrzydeł Ikara, które mi dał
Nie będę zmierzał to słońca, lecz do ciebie
Pozwól mi lecieć
Oh my my my
Oh my my
Czekałem całe swoje życie
Chce być z tobą na wszystko
Oh my my my
Oh my my
Szukam czegoś odpowiedniego
Teraz już lepiej rozumiem
Chcę czegoś większego, mocniejszego
Niż moment, niż moment, miłość
Miłość nie jest silniejsza
Niż chłopak z miłością

*Tekst (kor. ver & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki