ASTRO- "Somebody Like" [GATEAWAY]

Artysta: ASTRO
Wytwórnia: Fantagio Entertainmemt
Data wydania: 04.05.2020r
Nazwa piosenki: "Somebody Like"
Nazwa albumu: "GATEAWAY"

ASTRO- "Somebody Like" Audio

Lista utworów:
1. "Knock"
2. "When You Call My Name"
3. "Somebody Like"
4. "We Still"
5. "12 Hours"
6. "Lights On"



Tekst (kor.ver.)

eonjebuteonga kkumsogeseo boideon
geunyeoga chajawa nae ape natana Hello baby
neoraneun geol ara
deudieo chajasseo Yeah achimi oneun geotcheoreom
Somebody Like Somebody Like
Somebody Like Like Like
Somebody Like Somebody Like
Somebody Like Like Like
ije neon nae yeopeman isseo ttansaenggakhaji ma
neon nunbushige binna
Oh gachi gaja Drivin’ Drivin’ eodirado da joa
neol barabomyeon Flying Flying haneul wiro georeoga
Somebody body Like cheoeum bonikka
areumdaunikka
naega wonhadeon geoya It’s you
Somebody Like Somebody Like
Somebody Like Like Like
Somebody Like Somebody Like
Somebody Like Like Like
eodiseobuteo malhaejwoya halkka
gilgo gin shiganeul gidarin nae mameul Hello lady
jamkkan Stop it wae malhal piryoga eodi isseo
gin seoroneun eopseodo dwae jigeum igeon ibeon bakke
eomneun sunganinikka ttan ttansaenggak haji malgo ni jinshimeul bwa
Somebody Like Somebody Like
Somebody Like Like Like
Somebody Like Somebody Like
Somebody Like Like Like
nae nuneun neoreul hyanghaeisseo
neodo naman barabwa
neon eodiseona binna
Oh gachi gaja Drivin’ Drivin’ eodirado da joa
neol barabomyeon Flying Flying haneul wiro georeoga
Somebody body Like cheoeum bonikka
areumdaunikka
naega wonhadeon geoya It’s you
naega kkumkkwowatteon
maeil kkumkkwowatteon
kkumkkwowatteon
neo neo neo neo
kkumkkwowatteon neol ireoke majuhanikka
jogeum eojireowo neomu bichi nanikka
nunapeseo jeoldae meoreojiji ma
ijebuteo naege bicheun neo hanappuniya
Somebody Like Somebody Like
Somebody Like Like Like
Somebody Like Somebody Like
Somebody Like Like Like
Somebody Like Somebody Like
Somebody Like Like Like
Somebody Like Somebody Like
Somebody Like Like Like
Drivin’ Drivin’ eodirado da joa
neol barabomyeon Flying Flying haneul wiro georeoga (georeoga)
Somebody body Like cheoeum bonikka
areumdaunikka
naega wonhadeon geoya It’s you
Somebody Like Somebody Like
Somebody Like Yeah

Tekst (eng.ver.)

Some time ago I found her in my dreams
She appeared in front of me
Hello baby
I know who you are
I finally found you yeah
Like the morning comes
Somebody like
Somebody like
Somebody like, like
Like
Somebody like
Somebody like
Somebody like, like
Like
You're finally only in front of me
Don't think about anything else
You shine blindingly
Oh let's go together, drivin'
Drivin'
Anywhere is fine
When I look at you I'm flying
Flying
Walking above the sky
Somebody, body, like
When I first saw you
You were beautiful
It's you I wanted
Somebody like
Somebody like
Somebody like like
Like
Somebody like
Somebody like
Somebody like like
Like
Where should I begin?
My heart has been waiting for you for a long, long time
Hello lady
Wait a minute, stop it, why?
What need is there to say anything
There's no need for a long story
Because there's no moment
Apart from now
So don't think about anything else and just look at your sincerity
Somebody like
Somebody like
Somebody like like
Like
Somebody like
Somebody like
Somebody like like
Like
My eyes go towards you
You only look at me too
You shine anywhere
Oh let's go together, drivin'
Drivin'
Anywhere is fine
When I look at you I'm flying
Flying
Walking above the sky
Somebody, body, like
When I first saw you
You were beautiful
It's you I wanted
I dreamed
I dreamed every day, I dreamed
Of you, you, you, you
I'm face to face like this with you I dreamt of
So I'm a little dizzy because this moment is so blinding
Never go out of my sight
Because from now on the only light to me is you alone
Somebody like
Somebody like
Somebody like like
Like
Somebody like
Somebody like
Somebody like like
Like
Somebody like
Somebody like
Somebody like like
Like
Somebody like
Somebody like
Somebody like like
Like
Oh let's go together, drivin'
Drivin'
Anywhere is fine
When I look at you I'm flying
Flying
Walking above the sky
Somebody, body, like
When I first saw you
You were beautiful
It's you I wanted
Somebody like
Somebody like
Somebody like, yeah

Tekst (pol.ver.)

Dziewczyna, którą widziałem w swoich snach
Pojawiła się przede mną, witaj kochana
Wiem, że to Ty
W końcu Cię odnalazłem
Jak poranek nadchodzi
Ktoś jak
Ktoś jak
Ktoś jak
Ktoś taki
Ktoś taki
Ktoś taki
Zostań od teraz przy moim boku
Nie myśl o niczym innym
Mienisz się oślepiająco
Udajmy się razem, jedźmy
Podróżujmy
Wszędzie jest dobrze
Gdy na Ciebie patrzę
Wznoszę się w powietrze
Stawiam kroki nad niebem
Ktoś jak
Gdy pierwszy raz Cię ujrzałem
Byłaś taka piękna
To czego pragnąłem to Ty
Ktoś jak
Ktoś jak
Ktoś jak
Ktoś taki
Ktoś taki
Ktoś taki
Od czego powinienem zacząć?
Moje serce czekało na Ciebie przez długi, długi czas, witam Panią
Poczekaj, przestań na chwilę, dlaczego muszę Ci mówić
Po co cokolwiek mówić
Nie ma potrzeby przedłużać historii
To jest jedyny moment, nie będzie drugiej takiej okazji
Więc nie myśl o niczym innym i po prostu spójrz na swoją szczerość
Ktoś jak
Ktoś jak
Ktoś jak
Ktoś taki
Ktoś taki
Ktoś taki
Moje oczy kierują się w Twoją stronę
Ty też tylko na mnie patrzysz
Mienisz się gdziekolwiek jesteś
Udajmy się razem, jedźmy
Podróżujmy
Wszędzie jest dobrze
Gdy na Ciebie patrzę
Wznoszę się w powietrze
Stawiam kroki nad niebem
Ktoś jak
Gdy pierwszy raz Cię ujrzałem
Byłaś taka piękna
To czego pragnąłem to Ty
Marzyłem
Każdego dnia
Marzyłem o Tobie
Jestem z tobą twarzą w twarz, z Tobą o której marzyłem
Więc mam zawroty głowy, ponieważ ta chwila jest tak oślepiająca
Nigdy nie znikaj z mojego zasięgu wzroku
Ponieważ od teraz jedynym światłem dla mnie jesteś Ty 
Ktoś jak
Ktoś jak
Ktoś jak
Ktoś taki
Ktoś taki
Ktoś taki
Udajmy się razem, jedźmy
Podróżujmy
Wszędzie jest dobrze
Gdy na Ciebie patrzę
Wznoszę się w powietrze
Stawiam kroki nad niebem
Ktoś jak
Gdy pierwszy raz Cię ujrzałem
Byłaś taka piękna
To czego pragnąłem to Ty
Ktoś taki
Ktoś taki
Ktoś taki

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Lyrics Translate*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki