IZ*ONE- "D-D-Dance"

Artysta: IZ*ONE
Wytwórnia: Off The Record Entertainment
Data wydania: 26.01.2021r
Nazwa piosenki: "D-D-Dance" 
Nazwa albumu: -











Tekst (kor.ver.)

neoui jiruhan pyojeongi
mayday mayday
mareul geonne malhae naege
modu arachaeji mothal ttae nae nune
deulkin neoui jinjja eolgul
Now gibun mopsi joeum
i gibun machi like umm
amudo moreuge jumuneul georeo
kkamjjak seonmure neo nunbusil geoya
jom nollal geoya
nae bangsikdaero norabol geoya
dareun neoro naega
mandeureo Move
kkeudeok kkeudeok kkeudeokae
jogeumssik nawa bareul matchwo
Move
geurae geurae geureoke
dumchit kung chikita
meotdaero D-D-D-D-Dance
mamdaero D-D-D-D-Dance
ttarahae
neoui soneul jjuk ppeodeo
keun woneul mandeureo
tto baneul gareumyeo
Take my heart!
I got you
I got you
ikkeullideut
pyeolchyeojin eumeul
seoneul balba like me like me
Uh just like me like me
pul su eomneun magic
Let me let me give you a little tip
jayuroun momjit
jom nollal geoya
nae bangsikdaero norabol geoya
meomutgeoriji ma
hanbeon deo Move
kkeudeok kkeudeok kkeudeokae
jogeumssik nawa bareul matchwo
Move
geurae geurae geureoke
dumchit kung chikita
meotdaero D-D-D-D-Dance
mamdaero D-D-D-D-Dance
ttarahae
neoui soneul jjuk ppeodeo
keun woneul mandeureo
tto baneul gareumyeo
Take my heart!
I got you
I got you
ikkeullideut
pyeolchyeojin eumeul
seoneul balba like me like me
mideojyeo?
mabeopcheoreom
pyeolchyeojin mudae wi neowa na
mujilseohan feel jigeumi for real
biroso we’re free
We’re free now
I got you
I got you
ikkeullideut
pyeolchyeojin eumeul
seoneul balba like me like me
D-D-D-D-Dance D-D-D-D-Dance
(D-D-D-D-Dance jayuropji anni uh)
D-D-Dance
D-D-D-D-Dance pyeolchyeojin eumeul
seoneul balba like me like me

Tekst (eng.ver.)

Your bored face of
mayday mayday
Tell me what you’re saying to me
When I don’t notice anyone in my eyes
Your real face get caught
Now I have vey pleasant feeling
This feeling is like umm
Make an order without anyone knowing.
You’ll be dazzled by the surprise
You’ll be surprised.
I’m gonna play my way.
I’m gonna have to tell you
Make a move
Nodding, Nodding.
Step by step, step by step.
Move
Yeah, yeah, yeah, yeah.
Boom chit kung chikita
D-D-D-Dance in your way
D-D-D-Dance in your way
Follow me
Stretch out your hand
in a big circle
and split it in half again
Take my heart!
I got you
I got you
As if attracted
an open note
Step on the line like me like me
Uh just like me like me
like inexorable magic
Let me let me give you a little tip
a free gesture
You’ll be surprised.
I’m gonna play my way
Don’t hesitate
Move one more time
Nodding, Nodding
Step by step, step by step.
Move
Yeah, yeah, yeah, yeah.
Boom chit kung chikita
D-D-D-Dance in your way
D-D-D-Dance in your way
Follow me
Stretch out your hand
in a big circle
and split it in half again
Take my heart!
I got you
I got you
As if attracted
an open note
Step on the line like me like me
Can you believe it?
like magic
You and me on the stage
chaotic feel now for real
We’re free at last.
We’re free now
I got you
I got you
attractively
an open note
Step on the line like me like me
D-D-D-D-Dance D-D-D-D-Dance
(D-D-D-Dance Isn’t it free uh)
D-D-Dance
D-D-D-Dance spreads out
Step on the line like me like me

Tekst (pol.ver.)

Wyglądałeś na znudzonego
Mayday mayday
Powiedz coś, powiedz mi
Kiedy nikt inny nie widział
Ujrzałam Twoją prawdziwą twarz
Teraz czuję się bardzo dobrze
To uczucie jak umm
Potajemnie rzucam zaklęcie
Oślepniesz, gdy zobaczysz ten prezent niespodziankę
Będziesz zaskoczony
Zagram po swojemu
Do innego Ciebie
Zrobię to, a teraz ruszaj się
Skiń swoją głową
Dopasuj swoje kroki do moich
Ruszaj się
Tak, w ten sposób
Doom chit koong chikita
Tańcz jakkolwiek lubisz
Tańcz jakkolwiek chcesz
Chodź za mną
Rozłóż ręce
Zróbmy duże koło
Przetnijmy je w pół
Weź moje serce!
Mam cię
Mam cię
Tak jakbyś był ciągnięty
Nuty są rozłożone
Postaw nogę na linie tak jak ja
Właśnie, rób tak jak ja
Nie można cofnąć tej magii
Pozwól, że dam ci małą wskazówkę
Uwolnij swoje ciało
Będziesz zaskoczony
Zagram po swojemu
Nie zawaham się
Jeszcze raz, ruszaj się
Skiń swoją głową
Dopasuj swoje kroki do moich
Ruszaj się
Tak, w ten sposób
Doom chit koong chikita
Tańcz jakkolwiek lubisz
Tańcz jakkolwiek chcesz
Chodź za mną
Rozłóż ręce
Zróbmy duże koło
Przetnijmy je w pół
Weź moje serce!
Mam cię
Mam cię
Tak jakbyś był ciągnięty
Nuty są rozłożone
Postaw nogę na linie tak jak ja
Czy możesz w to uwierzyć?
Niczym jak magia
Jesteśmy na szczycie tej sceny
To niesforne uczucie, teraz, naprawdę
Wreszcie jesteśmy wolni
Jesteśmy teraz wolni
Mam cię
Mam cię
Tak jakbyś był ciągnięty
Nuty są rozłożone
Postaw nogę na linie tak jak ja
Tańcz
(Tańcz, czy nie czujesz się wolny?)
Tańcz
Nuty są rozłożone
Postaw nogę na linie tak jak ja

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Kgasa*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki