WONHO- "Devil" [Love Synonym #2: Right for Us]

Artysta: WONHO
Wytwórnia: Highline Entertainment
Data wydania: 26.02.2021r
Nazwa piosenki: "Devil"
Nazwa albumu: "Love Synonym #2: Right for Us"


Lista utworów:
1. "Lose"
2. "Devil"
7. "Lose (English ver.)"
8. "Outro : And"



Tekst (kor.ver.)

Geomge pin eodum sok chan barami
Seuchideut saehayahge beonjyeoganeun sillues
Gwisgae jumuncheoreom ullyeo peojin moksorie
Nuni meoreojyeo ga jinsireun heuteojyeo ga
Artificial dream, dream
Waegokdoen gieogeseo
Artificial dream, dream
Hejibeo nwa sum meojeul deut hwangholhame jeojeo
Yeojеonhi neon nal jibaehae dеo eunmilhage
Nae ane jamdeun neol kkaewo
Seongwa ak da dwieongkyeoga
EX it a devil, EX it a devil
Geojit sok geojise nae yeonghoneun jugeo
Gipi paein sangcheo soge chaoreuneun sirangae
Nan geobuhal su eopseo jeoldaejeogin neoran jonjae
Modeun geol bachyeo nan sumgyeolmajeo asaga
Artificial dream, dream
Waegokdoen gieogeseo
Artificial dream, dream
Hejibeo nwa sum meojeul deut hwangholhame jeojeo
Yeojeonhi neon nal jibaehae deo eunmilhage
Nae ane jamdeun neol kkaewo
Seongwa ak da dwieongkyeoga
EX it a devil, EX it a devil
Tteonal sudo nege
Doragal sudo eopsneun gamoge gathyeo
Saraya hal jeoju
Neoraneun beoreul ije naeryeo
Narak soge ttwieo deureo nan
Neol deurikyeo deo gipsugi dalkomhi geodwojwo
Apeudorok hwangholhage neoreul deureonae
Ne pumiran jokswaereul chaewo
Neowa naega dwiseokkyeoga
EX it a devil, EX it a devil

Tekst (eng.ver.)

A silhouette that spreads white
Like a cold wind in the black darkness
With a voice that rings in my ears like a spell
My eyes are blinded, the truth is dispersing
Artificial dream, dream
From twisted memories
Artificial dream, dream
I let go, I'm soaked in a breathtaking ecstasy
More secretly, you still have control over me
Wake you up who's sleeping inside of me
Good and evil are mixed
EX is a devil, EX is a devil
Filled with lies, my soul dies
The thin fog fills up the deep wound
I can't resist the absolute existence of you
I'm offering you everything, even taking my breath away
Artificial dream, dream
From twisted memories
Artificial dream, dream
I let go, I'm soaked in a breathtaking ecstasy
More secretly, you still have control over me
Wake you up who's sleeping inside of me
Good and evil are mixed
EX is a devil, EX is a devil
I can't leave you
Trapped in a prison I can't go back to
It's a curse to live
The punishment called "you" now comes down
I jump into the abyss
Drink you up and harvest it deeper and sweeter
Reveal yourself in a painful and ecstatic way
Put the shackles in your arms
You and I are mixed up
EX is a devil, EX is a devil

Tekst (pol.ver.)

Sylwetka, która rozpościera się na biało
Jak zimny wiatr w głębokiej ciemności
Wraz z głosem, który dzwoni mi w uszach jak zaklęcie
Moje oczy są zaślepione, a prawda zanika
Sztuczny sen
Od pokręconych wspomnień
Sztuczny sen
Odpuszczam, jestem zanurzony w zapierającej dech w piersiach ekstazie
Co więcej, nadal masz nade mną kontrolę
Budzę Cię, ta która śpi wewnątrz mnie
Dobro i zło są wymieszane
To EX jest diabłem
Moja dusza wypełniona kłamstwami umiera
Cienka mgła wypełnia głęboką ranę
Nie mogę się oprzeć Twojemu istnieniu
Oferuję ci wszystko, nawet oddaje Ci swój oddech
Sztuczny sen
Od pokręconych wspomnień
Sztuczny sen
Odpuszczam, jestem zanurzony w zapierającej dech w piersiach ekstazie
Co więcej, nadal masz nade mną kontrolę
Budzę Cię, ta która śpi wewnątrz mnie
Dobro i zło są wymieszane
To EX jest diabłem
Nie mogę Cię zostawić
Uwięziony w więzieniu, z którego nie mogę wrócić
To przekleństwo, że muszę żyć
Teraz spada kara zwaną "Ty"
Wskakuję w otchłań
Skończyłem z Tobą, zbiory są głębsze i słodsze
Ujawnij się w bolesny i ekstatyczny sposób
Załóż kajdanki na swe dłonie
Ty i ja, jesteśmy wymieszani
To EX jest diabłem

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki