TXT- "Puma" [The Dream Chapter: ETERNITY]

Artysta: TXT
Wytwórnia: Big Hit Entertainment
Data wydania: 18.05.2020r
Nazwa piosenki: "Puma"
Nazwa albumu: "The Dream Chapter: ETERNITY"

TXT- "Puma" Dance Practice

Lista utworów:
1. "Drama"
2. "Can't You See Me?"
3. "Fairy of Shampoo"
4. "Maze in the Mirror"
5. "Puma"
6. "Eternally"



Tekst (kor.ver.)

West side, east side
Didn’t know where to, where to go
Tonight we ride
jeogmaghan i bam-ui so-eum
eodum sog jeo mun-i yeollyeo
nuga mag-a? amudo
West side, east side
It doesn’t matter anymore
tteugeo tteugeo tteugeo tteugeo
tteugeo bal-i dein na
nuntteo neukkyeo sum swieo kkumkkwo
kkumkkwowassdeon sesang
saeng-ae jeil geodaehan night sky
nae bal-ui speedneun beolsseo maha
nun-ap-ui jeo green light
mwoga mwoga dulyeowo
They came, catch my back
jeoldae jabhimyeon an dwae
They came, catch my friends
jitge kkallin jeo angae
yeogin sabang-eun kkamahgo
simgaghan bun-wigilo
gwisga-e deullineun geon
Bang bang bang
dallyeoya hae
But waenji naneun gippeo
cheoeum neukkyeobon i gibun
cheoeum jayuleul mannan jigeum
Woo waenji naneun gippeo
nae seontaeg-i nae leader
naega naui believer
dugeundaene simjang-i
cheoeum boneun naui pi
beonjyeogane jogeumssig
naleul ttwige haneun, ttwige haneun pi
dongmul-won-eul beos-eonago naseo
majuchin sesang-eun neomu nachseon
nugu hanado naleul an bangyeo
maeil gat-eun “geol-eum-a nal sallyeo race”
bam-i doemyeon jeo dal-en
eolgul, geuliwossdeon eommaui
seogeulpeojin mam
nae du beonjjae geol-eumma
I told ya
hollo seogien ajig neomu eolyeo
i sesang-eun jungle full of warriors
jojungyeong-i neoui mog-eul nolyeo
sucheon gaeui nun-i inteones-e jeobsog
josimhae, ne jeog-i sabsigan-e peojyeo
“kkum-e dah-eul ttaekkaji eolmana deo geollyeo?”
geu jilmun-en maebeon chongseongman-i beonjyeo
nan gyesog sum-eul swigi wihae dasi run up
But waenji naneun gippeo
cheoeum neukkyeobon i gibun
cheoeum jayuleul mannan jigeum
Woo waenji naneun gippeo
nae seontaeg-i nae leader
naega naui believer
dugeundaene simjang-i
cheoeum boneun naui pi
beonjyeogane jogeumssig
naleul ttwige haneun, ttwige haneun pi
West side, east side
Didn’t know where to, where to go
Tonight we ride
jeogmaghan i bam-ui so-eum
eodum sog jeo mun-i yeollyeo
nuga mag-a? amudo
West side, east side
It doesn’t matter anymore

Tekst (eng.ver.)

West side east side
Didn’t know where to where to go
Tonight we ride
The silence of this night
That door in the darkness is opened
Who blocked anyone,no one
West side east side
It doesn’t matter anymore
Hot hot hot hot
I'm so hot
I feel awake, breathing and dreaming
The world I dreamed of
The greatest night sky in my life
The speed of my feet is matched
That green light in front of me
What are you afraid of?
They came catch my back
You can never get caught
They came catch my friends
That thick fog
This is black everywhere
In a serious mood
What I hear in my ear
Bang bang bang
I have to run
But for some reason, I'm glad
This first feeling
Now when I first met freedom
Woo for some reason I'm glad
My choice is my leader
I am my believer
Your heart is pounding
My blood for the first time
It's spreading little by little
The blood that makes me run
After leaving the zoo
The world we faced is so strange
No one welcomes me
The same steps every day, save me, race
At night, in the moon
I missed my face
My sad heart
My second step
I told ya
It's still too young to stand alone
This world is a jungle full of warriors
Cho Joon-kyung aims at your neck
Thousands of eyes access the Internet
Be careful, your enemy spreads in no time
How long does it take to reach my dream
In that question, only gunshots spread every time
I run up again to keep breathing
But for some reason, I'm glad
This first feeling
Now when I first met freedom
Woo for some reason I'm glad
My choice is my leader
I am my believer
Your heart is pounding
My blood for the first time
It's spreading little by little
The blood that makes me run
West side east side
Didn’t know where to where to go
Tonight we ride
The silence of this night
That door in the darkness is opened
Who blocked anyone,no one
West side east side
It does n’t matter anymore

Tekst (pol.ver.)

Zachód czy wschód
Nie wiedziałam, w którą stronę się udać
Tej nocy już pędzimy
Ta cisza tej nocy
W tej ciemności otwarły się drzwi
Nikt nie mógł nas zatrzymać
Zachód czy wschód
To już nie ma znaczenia
Te uczucie ciepła
Moje stopy aż parzą
Zamykam swoje oczy i wyczuwam, nabieram powietrza i śnię
Śnię o świecie, o którym zawsze marzyłem
Największe niebo w moim życiu
W moje kroki się dopasowują
Widzę zielone światło przed sobą
Czego się obawiam?
Przyszli, aby mnie schwytać
Nie mogę zostać złapany
Przyszli, aby schwytać moich przyjaciół
Gęsia mgła, która zdążyła osiąść
Wszędzie zrobiło się ciemno
Tutaj w tej poważnej atmosferze
Jedyne co dzwoni w moich uszach
To dźwięk bang bang bang
Muszę uciekać
Ale z jakiegoś powodu jestem szczęśliwy
Te emocje, które odczuwam po raz pierwszy
W tym momencie pierwszy raz poczułem się wolny
Ale z jakiegoś powodu jestem szczęśliwy
Ufam swoim wyborom
Wierzę w siebie
Moje serce bije jak oszalałe, pierwszy raz dostrzegam swoją krew
Stopniowo się rozprzestrzenia
Krew, która sprawia, że mogę biec
Po ucieczce z zoo
Świat przed nami wydawał się taki obcy
Nikt nawet mnie nie wita
Tylko ciągle słyszę to samo "nogi proszę, pomóżcie mi w wyścigu"
W nocy, w blasku księżyca
Widziałem twarz swojej mamy, za którą bardzo tęskniłem
Moje smutne serce
Poprzedza kolejne kroki
Ciągle powtarzałem
Jestem zbyt młody, aby być samotny
Ten świat jest niczym dżungla pełna wojowników
Pełno par oczu celuje w Twoje gardło
Tysiące innych ma dostęp do Internetu
Uważaj, Twoi wrogowie rozprzestrzeniają się w mgnieniu oka
"Ile czasu potrzeba, by osiągnąć moje marzenie?"
Tylko dźwięk wystrzałów rozlega się wraz z tym pytaniem
Mogę ponownie zacząć oddychać i biec jednocześnie
Ale z jakiegoś powodu jestem szczęśliwy
Te emocje, które odczuwam po raz pierwszy
W tym momencie pierwszy raz poczułem się wolny
Ale z jakiegoś powodu jestem szczęśliwy
Ufam swoim wyborom
Wierzę w siebie
Moje serce bije jak oszalałe, pierwszy raz dostrzegam swoją krew
Stopniowo się rozprzestrzenia
Krew, która sprawia, że mogę biec
Zachód czy wschód
Nie wiedziałam, w którą stronę się udać
Tej nocy już pędzimy
Ta cisza tej nocy
W tej ciemności otwarły się drzwi
Nikt nie mógł nas zatrzymać
Zachód czy wschód
To już nie ma znaczenia

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki