Monsta X- "Beautiful Night" [FANTASIA X]

Artysta: Monsta X
Wytwórnia: Starship Entertainment
Data wydania: 26.05.2020r.
Nazwa piosenki: "Beautiful Night"
Nazwa albumu: "FANTASIA X"

Lista utworów:
1. "Fantasia"
2. "Flow"
3. "Zone"
4. "Chaotic"
5. "Beautiful Night"
6. "It Ain't Over"
7. "Stand Up"




Tekst (kor.ver.)

eojjeoji na eojireoun geot gata
ni eokkaee gidaego sipeojyeo
sowoni issdamyeon jigeum jamkkan
siganeul meomchugoman sipeun geol
neoui nun soge little star
geu byeol wie nan chumchugo sipeo
neoui soneul japgoseo
eodideun dallyeo nagago sipeo
nae jeonbuneun neoui geos
jikyeojugo sipeo
yeongwonhi together forever yeah
neon chulguga eopseo, yeongwonhi
Together forever yeah
Together forever yeah
Woo beautiful night
nae gyeoteman isseojwo
nae yeope neul isseojwo
Woo beautiful night
nae gyeoteman isseojwo
nae yeope neul isseojwo
nan mariya nege modeungeol jugo sipeungeol baby
naya mwo kkul gateun dan bami ogil gidohae maeiri
oneul haruui kkeuti dangeonji sseungeonji nega gyeoljeonghae baby
nega naui gyeote issdamyeon hangsang daltende maeiri
neoui nun soge little star
geu byeol wie nan chumchugo sipeo
neoui soneul japgoseo
eodideun dallyeo nagago sipeo
nae jeonbuneun neoui geos
jikyeojugo sipeo
yeongwonhi together forever yeah
neon chulguga eopseo, yeongwonhi
Together forever yeah
Together forever yeah
Woo beautiful night
nae gyeoteman isseojwo
nae yeope neul isseojwo
Woo beautiful night
nae gyeoteman isseojwo
nae yeope neul isseojwo
geu sunganeul wonhae
i modeun geol barae babe
eodireul chajabwado who
neon chulguga eopseo, yeongwonhi
Together forever yeah
Together forever yeah
Woo beautiful night
nae gyeoteman isseojwo
nae yeope neul isseojwo
Woo beautiful night
nae gyeoteman isseojwo
nae yeope neul isseojwo

Tekst (eng.ver.)

What to do, I think I’m feeling dizzy
I want to lean on your shoulder
If I have a wish, right now for a while
I want to stop the time
In your star, little star
I want to dance on that star
I want to hold your hand
And run out to wherever
My everything is yours
I want to protect you
Forever together forever yeah
There is no exit for you, forever
Together forever yeah
Woo beautiful night
Please stay only by my side
Please be by my side all the time
Woo beautiful night
Please stay only by my side
Please be by my side all the time
You see, I want to give you everything baby
I, well, pray everyday that a night as sweet as honey will come
Whether the end of today is sweet or bitter is your choice baby
If you are by my side, everyday would be sweet
In your star, little star
I want to dance on that star
I want to hold your hand
And run out to wherever
My everything is yours
I want to protect you
Forever together forever yeah
There is no exit for you, forever
Together forever yeah
Woo beautiful night
Please stay only by my side
Please be by my side all the time
Woo beautiful night
Please stay only by my side
Please be by my side all the time
I want that moment
I want all of this babe
No matter where you search, whoa
There is no exit for you, forever
Together forever yeah
Woo beautiful night
Please stay only by my side
Please be by my side all the time
Woo beautiful night
Please stay only by my side
Please be by my side all the time

Tekst (pol.ver.)

Nie wiem co ze sobą zrobić, czuję że mam zawroty głowy
Chcę się oprzeć na Twoim ramieniu
Jeśli miałbym w głowie teraz jakieś życzenie
Chciałabym zatrzymać czas
Widzę wszystko w twoich oczach moja gwiazdo
Pragnę tańczyć na tej gwieździe
Chcę trzymać twoją dłoń
I wybiegnąć gdziekolwiek w świat
Wszystko co mam, jest też Twoje
Chcę Cię chronić
Na zawsze razem
Dla Ciebie nie ma już wyjścia z mojego serca
Na zawsze razem
Piękna noc
Proszę, zostań tylko przy mnie
Proszę, bądź przy mnie cały czas
Piękna noc
Proszę, zostań tylko przy mnie
Proszę, bądź przy mnie cały czas
Widzisz kochanie, oddam Ci wszystko co mam
No cóż, modlę się każdego dnia, iż nadejdzie noc słodka niczym miód
Niezależnie od tego, czy koniec tego dnia będzie słodki, czy gorzki, to twój wybór
Gdy jesteś przy moim boku, każdy dzień będzie słodki
Widzę wszystko w twoich oczach moja gwiazdo
Pragnę tańczyć na tej gwieździe
Chcę trzymać twoją dłoń
I wybiegnąć gdziekolwiek w świat
Wszystko co mam, jest też Twoje
Chcę Cię chronić
Na zawsze razem
Dla Ciebie nie ma już wyjścia z mojego serca
Na zawsze razem
Piękna noc
Proszę, zostań tylko przy mnie
Proszę, bądź przy mnie cały czas
Piękna noc
Proszę, zostań tylko przy mnie
Proszę, bądź przy mnie cały czas
Marzę o tej chwili
Marzę o tym wszystkim kochanie
Nie ważne, gdzie szukasz
Dla Ciebie nie ma już wyjścia z mojego serca
Na zawsze razem
Piękna noc
Proszę, zostań tylko przy mnie
Proszę, bądź przy mnie cały czas
Piękna noc
Proszę, zostań tylko przy mnie
Proszę, bądź przy mnie cały czas

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki