(G)I-DLE- "Never Stop Me" [I Never Die]

Artysta: (G)I-DLE
Wytwórnia: Cube Entertainment
Data wydania: 14.03.2022r
Nazwa piosenki: "Never Stop Me"
Nazwa albumu: "I Never Die"


Lista utworów:
2. "Never Stop Me"
7. "Liar"
9. "Tomboy" (CD only)

Tekst (kor.ver.)

Yage chwihaebeorin feel
Neolbeureojin luxury bag
Keuge jjijeojineun lip
Du nuneun beonjyeo like smokey, yeah
Yeah, baby I knew it
Tteonani jal garaji not crazy
Yeppeun ibeseo ireon yogi mwo? I'm always nasty
Baranni kkeutkkaji
Naega meongcheonghan cheonsayeotgil
You broke my heart, you locked my love
Eoieopseo nunmuri da nane
Ani jeonhyeo nan an gwaenchana
Let me put on lеather jacket
Mama, don't evеr, ever stop me
Naega geu eotteon jiseul beollyeotdeun
Mama, don't ever, ever stuck me
Malliji ma, ooh-woah-oh-oh, ooh-woah-oh-oh
La, la, la-la, la-la, la-la-la
La, la, la-la, la-la-la
Surprise
Your pants, I bought it
Geomeun yangmal beoseo jugil
Her gift, mini pill
Wonhago jojeol mot hani?
Hell no, does he know that?
Any bed the red car
Scolded by daddy, out of company
Looking forward to your wedding
You broke my heart, you locked my love
Ppeonppeonhaeseo soreumi da donne
Ajik jeonhyeo nan an gwaenchana
Let me fire last rocket
Mama, don't ever, ever stop me
Naega geu eotteon jiseul beollyeotdeun
Mama, don't ever, ever stuck me
Malliji ma, ooh-woah-oh-oh, ooh-woah-oh-oh
Ttaeryeochiwo joeun kkeut geukkajit geo
Ara ibul ballo chamyeo huhoehaji mwo
Wollae irae neoneun mollatgetjiman
Screw you dummy
Now you know (Look forward to it)
La, la, la-la, la-la, la-la-la, la
La, la, la-la-la
(I know I'm too emotional)
La, la, la-la, la-la, la-la-la
Amudo malliji ma
Neoksi nagabeorin feel
Eopjilleojin ice coffee
Hwieojineun red lip
And nega sileohaetdeon smokey

Tekst (eng.ver.)

I feel like I'm drunk with drugs
Spattered luxury bag
Lips that ripped big
Both of my eyes are spreading like smoky, yeah
Yeah, baby I knew it
I'm leaving, so goodbye, not crazy
What's wrong with cursing in such a pretty mouth?
I'm always nasty
Did you want it until the end?
I wish I was a stupid angel
You broke my heart, you locked my love
I can't believe I'm tearing up
No, I'm not okay at all
Let me put on leather jacket
Mama, don't ever, ever stop me
Regardless of what I've done
Mama, don't ever, еver stuck me
Nevеr stop me, ooh-woah-oh-oh, ooh-woah-oh-oh
La, la, la-la, la-la, la-la-la
La, la, la-la, la-la-la
Surprise
Your pants, I bought it
Take off your black socks
Her gift, mini pill
Can't you control what you want?
Hell no, does he know that?
Any bed the red car
Scolded by daddy, out of company
Looking forward to your wedding
You broke my heart, you locked my love
I get goosebumps 'cause I'm shameless
I'm not at all okay with it yet
Let me fire last rocket
Mama, don't ever, ever stop me
Regardless of what I've done
Mama, don't ever, ever stuck me
Never stop me, ooh-woah-oh-oh, ooh-woah-oh-oh
Get rid of it, that's a good ending
I know, I do not regret kicking the blanket
Since then, you probably don't know it
Screw you dummy
Now you know (Look forward to it)
La, la, la-la, la-la, la-la-la, la
La, la, la-la-la
(I know I'm too emotional)
La, la, la-la, la-la, la-la-la
Nobody can never stop me
I feel like I lost my mind
Spilled ice coffee
Curved red lip
And the smoky you hated

Tekst (pol.ver.)

Czuję się jakbym była pijana
Luksusowa torba
Usta, które otwarły się szeroko
Moje oczy rozszerzają się jak dym
Wiedziałam o tym
Wyjeżdżam, więc do widzenia, nie oszalałam
Co jest złego w przeklinaniu z takich ładnych ust
Zawsze jestem nieprzyjemna
Czy chciałeś tego do samego końca?
Chciałabym być głupim aniołem
Złamałeś mi serce, zamknąłeś moją miłość
Nie mogę uwierzyć, że się rozklejam
Nie, wcale nie czuję się dobrze
Pozwól mi założyć skórzaną kurtkę
Mamo, nigdy, przenigdy mnie nie zatrzymuj
Niezależnie od tego, co zrobiłam
Mamo, nigdy, przenigdy mnie zatrzymuj
Nigdy mnie nie zatrzymuj
La, la, la-la, la-la, la-la-la
La, la, la-la, la-la-la
Niespodzianka
Twoje spodnie, ja je kupiłam
Zdejmij swoje czarne skarpetki
Jej prezent, mini pigułka
Nie możesz kontrolować tego, czego chcesz?
Do diabła, nie, czy on o tym wie?
Każde łóżko, czerwony samochód
Zbesztany przez tatusia, poza towarzystwem
Nie mogę się doczekać Twojego ślubu
Złamałeś mi serce, zamknąłeś moją miłość
Dostaję gęsiej skórki, bo jestem bezwstydna
Wcale nie czuję się z tym dobrze
Pozwól mi odpalić ostatnią rakietę
Mamo, nigdy, przenigdy mnie nie zatrzymuj
Niezależnie od tego, co zrobiłam
Mamo, nigdy, przenigdy mnie zatrzymuj
Nigdy mnie nie zatrzymuj
Pozbądź się tego dobrego zakończenia
Wiem, nie żałuję tego
Od tego czasu prawdopodobnie o tym nie wiesz
Wal się głupku
Teraz wiesz
La, la, la-la, la-la, la-la-la, la
La, la, la-la-la
(Wiem, że jestem zbyt emocjonalna)
La, la, la-la, la-la, la-la-la
Nikt nigdy nie może mnie powstrzymać
Czuję, że straciłam rozum
Rozlana mrożona kawa
Zakrzywiona czerwona warga
I dym, którego nienawidziłeś

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki