Stray Kids- "Waiting For Us" (Bang Chan, Lee Know, Seungmin, & I.N) [Oddinary]

Artysta: Stray Kids
Wytwórnia: JYP Entertainment
Data wydania: 18.03.2022r
Nazwa piosenki: "Waiting For Us"
Nazwa albumu: "Oddinary"


Lista utworów:
6. "Waiting For Us" (Bang Chan, Lee Know, Seungmin, & I.N)
7. "Muddy Water" (Changbin, Hyunjin, Han, & Felix)


Tekst (kor.ver.)

Garyeojin sigan soge ttwineun nan
Geudaega bogo sipda
Gakkai dagaoneun gyeoul kkeutui light
Haruman deo gyeondyeobonda
Neowa na
Pieonanda
Bureoonda
Geuriwotdeon neowaui mannam
Feeling alive
Kkochipi tteoreojineun nal
Gidarilge
I'm here always
Sirin naldeuri himdeureosseulkka
Ne maeum moreundago saenggakalkka? Ah
Geuneure bichieotdeon neo
Naemireo nae son jabeul su itge
Cause I'm right here waiting for us
Ttaeroneun duryeowosseo
Dasin oji aneul geot gataseo
Du son kkok jabeun chae
Geu eotteon sungani deopchyeo wado neol
Nochi aneulge
Oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh
Oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh
Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh
Gidarin mankeum deo, I'll never let you go
Gilgo gireotdeon gidarim kkeute
Chagaun gonggineun kkeuchigo (Ah-ah-ah)
Ttatteuthan ongiro eoreobuteotdeon nae mamdo noga
Eoreoitdeon ne mameul ije nongnyeojulge
'Cause I'm right here waiting for us
Ttaeroneun duryeowosseo
Dasin oji aneul geot gataseo
Du son kkok jabeun chae
Geu eotteon sungani deopchyeo wado neol
Nochi aneulge
Oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh
Barago baratdeon
Oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh
Maju daa useotdeon nal
Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh (Yeah, yeah)
Gidarin mankeum deo
Onmomeuro anajulge

Tekst (eng.ver.)

I'm running in the darkened time
I want to see you
The light at the end of the winter is coming closer
Let's hang in there for just one more day
You and I
It's blooming
It's blowing
I missed seeing you
Feeling alive
I'll be waiting
For the day in which the petals fall
I'm here always
I wonder if the cold days were difficult
Do you think I don't know how you felt? Ah
You were the light in the shade
Reach out so I can hold your hand
'Cause I'm right here, waiting for us
At times, I was afraid
I didn't think you'd ever come again
So I'll tightly hold your hands
No matter what moment comes
I won't let you go
Oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh
Oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh
Oh-oh-oh, oh-oh-oh
As much as you waited for me, I'll never let you go
At the end of a long, long wait
The cold air has ended (Ah-ah-ah)
And my heart that was frozen melts with your warmth
I'll melt your frozen heart too
'Cause I'm right here waiting for us
At times, I was afraid
I didn't think you'd ever come again
So I'll tightly hold your hands
No matter what moment comes
I won't let you go
Oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh
I wished and wished
Oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh
For the day in which we'd smile facing each other
Oh-oh-oh, oh-oh-oh (Yeah, yeah)
As much as you've waited
I'll hug you with my whole body

Tekst (pol.ver.)

Biegnę w mrocznym czasie
Chcę cię zobaczyć
Zbliża się światło oznaczające koniec zimy
Poczekajmy tam jeszcze jeden dzień
Ty i ja
Wszystko kwitnie
Wiatr wieje
Tęskniłem za tobą
Czuję się żywy
Będę czekać
Na dzień, w którym opadają płatki kwiatów
Jestem tu na zawsze
Zastanawiam się, czy zimne dni były trudne
Myślisz, że nie wiem, jak się czułaś?
Byłaś światełkiem w cieniu
Wyciągnij dłoń, bym mógł Cię za nią trzymać
Bo jestem tutaj, czekam na nas
Czasami się bałem
Nie sądziłem, że jeszcze kiedykolwiek przyjdziesz
Więc będę mocno trzymać Twoje ręce
Nieważne, jak trudne chwile nadejdą
Nie pozwolę Ci odejść
Oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh
Oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh
Oh-oh-oh, oh-oh-oh
Tak, jak długo na mnie czekałaś, nigdy nie pozwolę Ci odejść
Pod koniec długiego oczekiwania
Zimne powietrze się skończyło
A moje zamrożone serce topi się z Twoim ciepłem
Roztopię też Twoje zamarznięte serce
Bo jestem tutaj, czekam na nas
Czasami się bałem
Nie sądziłem, że jeszcze kiedykolwiek przyjdziesz
Więc będę mocno trzymać Twoje ręce
Nieważne, jak trudne chwile nadejdą
Nie pozwolę Ci odejść
Oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh
Modliłem się bez końca
Oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh
O dzień, w którym będziemy uśmiechać się do siebie bez granic
Oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh
Tak, jak długo czekałaś
Przytulę Cię całym ciałem

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki