Stray Kids- "Venom" [Oddinary]

Artysta: Stray Kids
Wytwórnia: JYP Entertainment
Data wydania: 18.03.2022r
Nazwa piosenki: "Venom"
Nazwa albumu: "Oddinary"


Lista utworów:
1. "Venom"
6. "Waiting For Us" (Bang Chan, Lee Know, Seungmin, & I.N)
7. "Muddy Water" (Changbin, Hyunjin, Han, & Felix)


Tekst (kor.ver.)

Geomijul
Geomijul
Kkongkkong mukkyeot–
Geomijul (geomijul)
Geomijul
Got me, got me, got me
Jinaganeun gire moreuneun cheok tto geollyeotdane
Mot ppajyeonagal geol almyeonseodo tto geollyeotdane
Kkeunkkeunhan geumure sarojapyeotdane
Criminal, chimyeongjeogin dok imi da peojyeotdane
No escape, sarajin gamgak
Can't feel my fingers (Ah-ah-ah-ah)
Geollyeosseo, you got me wrapped up
Around your fingers
Nal sarojabeun neoui songire chwihae ga
I want it more, I need it more
Peojyeo ganeun poison, jungdokdoeneun potion
Gyeonggyehal wihyeopgameun sarajyeo now
Geomijul
Geomijul
Kkongkkong mukkyeot–
Geomijul (geomijul)
Geomijul
Got me, got me, got me
Pew, pew, pew
Yeah, spider
You got me locked up, ayy
Sanchaero mukkyeo (Trap, trap, trap)
Kkulkkeok samkyeo, ayy
Gingeup sangtae wigeupan siren
Ulliji, you got me like Harley
Gongposimbodaneun wiheomhan game-e
Ollatan gibun modu silence
Ginbakae maeil, ginjanghae naeil
Eonje nal jabeulji molla nan simgakae, man
Yeopedo wiedo dwiedo jubyeoni ontong neo
Geomijure geollin geol neomeo kkoyeotji kkoltong, uh (Okay)
Posikjaui wihyeobe deoldeol
Tteollineun momttungi neoui saekkaman
Poseue jinnullyeo geunde
Geu moseube jeongsini haekkadak
No escape, sarajin gamgak
Can't feel my fingers (Ah-ah-ah-ah)
Geollyeosseo, you got me wrapped up
Around your fingers
Nal sarojabeun neoui songire chwihae ga
I want it more, I need it more
Peojyeo ganeun poison, jungdokdoeneun potion
Gyeonggyehal wihyeopgameun sarajyeo, now
Morachineun hurricane
(kkattak) kkeutteogeomne
Wae dageupae kkwak
Mukkyeonneunde ne ape
Domang mot ga
Yeogil ppajyeonagaseo eodil ga (Ooh)
Jubyeoneul apdohaneun bunwigie
Sarojapin nan ne meogitgam
Umjigilsurok deo jobajineun haengdongbangyeong
Choegoui banjeon geonmoseubeun hamjeong
Poison jangjeon, juipae
Deo ppalli ppareuge dora mome dogeul gadwo
I geomijullo meoributeo
Balkkeutkkaji gama nan eoridungjeol
Neukkyeojineun soreumgwa jeonyul
Daranaryeo haedo imi
Geomijul
Geomijul
Kkongkkong mukkyeot–
Geomijul (geomijul)
Geomijul (Hey, hey)
Got me, got me, got me
Geomijure geollyeosseo
Geomijure geollyeosseo
Ajik mot ppajyeonawasseo
Got me, got me, got me
Geomijure geollyeosseo
Geomijure geollyeosseo
Ppajyeonagal saenggak eopseo
(Got me, got me, got me)

Tekst (eng.ver.)

Spider web
Spider web
It's tied up tightly
Spider web (spider web)
Spider web
Got me, got me, got me
I got caught again pretending not to know on my way
I knew I couldn't get out of it, but I got caught again
I'm trapped in this sticky web
Criminal, the deadly venom has already spread
No escape, I have lost all my senses
Can't feel my fingers (Ah-ah-ah-ah)
I got caught, you got me wrapped up
Around your fingers
I'm drunk off your touch that captivated me
I want it more, I need it more
This spreading venom, this addictive poison
Any sensе of feeling threatened has disappеared now
Spider web
Spider web
It's tied up tightly
Spider web (spider web)
Spider web
Got me, got me, got me
Pew, pew, pew
Yeah, spider
You got me locked up, ayy
I am caught alive, trap, trap
Swallow it, ay
Emergency, emergency, sirens are blaring
You got me like Harley. Got me like Harley
Rather than being afraid
I feel like I got caught up in this dangerous game, everyone's silent
Every day feeling pressured, I'm nervous tomorrow
You never know when you'll catch me, man. I'm serious, man
Beside me, above me, behind me, you are all around me
I'm twisted up in your spider web, uh (Okay)
My body is trembling from your predatory threats
I'm overwhelmed by your dark force, my mind skips a beat at the sight
No escape, I have lost all my senses
Can't feel my fingers (Ah-ah-ah-ah)
I got caught, you got me wrapped up
Around your fingers
I'm drunk off your touch that captivated me
I want it more, I need it more
This spreading venom, this addictive poison
Any sense of feeling threatened has disappeared now
A raging hurricane
(Nodding) not a single move
Why are you in such a hurry?
I am wrapped up in front of you
I can't run away. Where would I even go?
I'm your prey, overwhelmed by your atmosphere around me
The more I move the more trapped I get
The greatest twist is that your appearance is the trap
Poison. Inject it into me
Spreading more and more quickly, my body taking in your poison
I am dazed by the spider web wrapped around
Me from head to toe
I can feel the chills and shivers
Even if I try to run away, it's already
Spider web
Spider web
It's tied up tightly
Spider web (spider web)
Spider web
Got me, got me, got me
I got caught in a spider web
I got caught in a spider web
I haven't gotten out of it's not out yet
Got me, got me, got me
I got caught in a spider web
I got caught in a spider web
I don't want to get out of this
(Got me)

Tekst (pol.ver.)

Pajęcza sieć
Pajęcza sieć
Jest mocno związana
Pajęczyna
Pajęcza sieć
Masz mnie
Znowu zostałem przyłapany udając, że nie znam własnej drogi
Wiedziałem, że nie mogę się z tego wydostać, ale  zostałem ponownie złapany
Jestem uwięziony w tej lepkiej sieci
Kryminalny, śmiertelny jad już się rozprzestrzenił
Nie ma ucieczki, straciłem wszystkie zmysły
Nie czuję moich palców
Zostałem złapany, owinęłaś mnie
Wokół Twoich palców
Jestem pijany Twoim dotykiem, który mnie urzekł
Pragnę tego bardziej, potrzebuję tego
Ten rozprzestrzeniający się jad, ta uzależniająca trucizna
Wszelkie poczucie zagrożenia zniknęło w tym momencie
Pajęcza sieć
Pajęcza sieć
Jest mocno związana
Pajęczyna
Pajęcza sieć
Masz mnie
Pew, pew, pew
Tak, pająk
Zamknąłeś mnie
Zostałem złapany żywcem, to pułapka
Przełykam gorycz porażki
Alarm, syreny wyją
Masz mnie jak Harley
Zamiast się bać
Czuję się, jakbym został wciągnięty w tę niebezpieczną grę, wszyscy milczą
Codziennie czuję się pod presją, już stresuję się jutrem
Nigdy nie wiesz, kiedy mnie złapiesz, mówię poważnie
Obok mnie, nade mną, za mną jesteś wszędzie wokół mnie
Jestem skręcony w Twojej pajęczej sieci
Moje ciało drży od Twoich drapieżnych gróźb
Jestem przytłoczony Twoją mroczną siłą, mój umysł drży na ten widok
Nie ma ucieczki, straciłem wszystkie zmysły
Nie czuję moich palców
Zostałem złapany, owinęłaś mnie
Wokół Twoich palców
Jestem pijany Twoim dotykiem, który mnie urzekł
Pragnę tego bardziej, potrzebuję tego
Ten rozprzestrzeniający się jad, ta uzależniająca trucizna
Wszelkie poczucie zagrożenia zniknęło w tym momencie
Szalejący huragan
(Kiwam głową), nie wykonując nawet ruchu
Dlaczego się tak spieszysz?
Jestem zawinięty tuż przed Tobą
Nie mogę uciec. Gdzie bym w ogóle poszedł?
Jestem Twoją zdobyczą, przytłoczony Twoją atmosferą wokół mnie
Im więcej się ruszam, tym bardziej jestem w pułapce
Największym zwrotem akcji jest to, że Twój wygląd jest moją pułapką
Wstrzyknij we mnie truciznę
Rozprzestrzeniając się coraz szybciej, moje ciało wchłania Twoją truciznę
Jestem oszołomiony pajęczą siecią owiniętą wokół
Ja od stóp do głów
Czuję dreszcze
Nawet jeśli spróbuję uciec, to
Pajęcza sieć
Pajęcza sieć
Jest mocno związana
Pajęczyna
Pajęcza sieć
Masz mnie
Zostałem złapany w pajęczynę
Zostałem złapany w pajęczynę
Jeszcze nie udało mi się z niej wydostać
Masz mnie
Zostałem złapany w pajęczynę
Zostałem złapany w pajęczynę
Nie chcę stąd uciec
(Masz mnie)

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki