ASTRO- "Go & Stop" [Blue Flame]

Artysta: ASTRO
Wytwórnia: Fantagio Entertainment
Data wydania: 20.11.2019r
Nazwa piosenki: "Go & Stop"
Nazwa albumu: "Blue Flame"






Tekst (kor.ver.)

Oh my love amugeotto mudji ma Don’t say
Oh my love naege dagaoji ma Can’t take
chamgo itteon nal heundeuneun Lie lie lie lie lie
jigyeowo Bye bye bye bye bye
ije geuman noajwo You killed me killed me
In my mind
areumdaun neon naege saeppalgan jangmi gata
Touch my mind
neol nae pume aneumyeon gashie jjillige dwae
Baby geudaen cham dokhae jakku nareul chwihage hae
You’re my trouble, problem meomchwo wiheomhae
It’s over, I can’t control
Go & stop
I love it, I love it
Should I go & stop
I hate it I hate it nal michige hae
Back to you (Woo woo woo woo)
Back to you (Woo woo)
ttodashi ni pume Back to you
Oh my love naege gwanshim gatji ma Don’t say
Oh my love nareul jageukhaji ma Can’t take
mireonaelsurok jeomjeom deo gipeojineungeol
nareul kkeureodanggyeo machi jungnyeokcheoreom
You say come on come on & come on
In my mind
neoreul ppaen nae mameun teong bin hayan jongi gata
Touch my mind
jiugo jiwotta geudael tto nae mame chilhae
Baby geudaen cham dokhae geobuhaedo nan jungdokdwae
You’re my trouble, problem meomchwo wiheomhae
It’s over, I can’t control
Go & Stop
I love it, I love it
Should I go & stop
I hate it I hate it nal michige hae
Back to you (Woo woo woo woo)
Back to you (Woo woo)
ttodashi ni pume Back to you
Oh girl girl girl girl
igeon bigeuge Spoiler
Oh girl girl girl girl
kkeutnaji anneun Never Ending Story
dashi nae pume neol aneumyeo nan shideulgetji
niga naege jun gotongeun
banbokdwel tende wae
maehokjeogin neoye hyanggineun naye mameul jageukshigine deo
naegeseo meoreojilsurok deouk gipeojyeo
du nuneul gamdeun du gwireul makdeun meorissoge geuryeojineun
neon negeseo heeonaji mothage mandeureojwo
Tell me why Tell me why Tell me why baby
Come around Come around Come around wae
neol beoseonal su eopseo wae Baby
Go & Stop
I love it, I love it
Should I go & stop
I hate it I hate it nal michige hae
Back to you (Woo woo woo woo)
Back to you (Woo woo)
ttodashi ni pume Back to you
Hey bye bye bye You’re my lie lie liar
You’re my trouble, You’re my problem
Bye bye bye You’re my lie lie liar
neol miwohae neon wiheomhae
Hey bye bye bye You’re my lie lie liar
You’re my trouble, You’re my problem
Bye bye bye You’re my lie lie liar
ttodashi ni pume Back to you

Tekst (eng.ver.)

Oh my love 
Don’t ask anything 
Don’t say 
Oh my love 
Don’t come close to me 
Can’t take
I’ve been holding back but you’re making me waver 
Lie lie lie lie lie 
I’m sick of it 
Bye bye bye bye bye 
Let me go now 
You killed me killed me
In my mind 
The beautiful you is like a red rose to me 
Touch my mind 
I’m pricked by thorns when I hold you in my embrace 
Baby, you’re so potent 
You keep making me drunk 
You’re my trouble Problem 
Stop, it’s dangerous 
It’s over
I can’t control
Go & stop
I love it 
I love it 
Should I go & stop? 
I hate it 
I hate it 
You drive me crazy
Back to you 
Back to you 
I’m in your embrace yet again 
Back to you 
Oh my love 
Don’t develop an interest in me 
Don’t say 
Oh my love 
Don’t provoke me 
Can’t take
It slowly intensifies the more 
I push you away 
You pull me as if you’re gravity 
You say come on come on & come on 
In my mind 
My heart without you is like an empty white paper 
Touch my mind 
I erase and erase but you color my heart yet again
Baby, you’re so potent 
Even when I reject you, 
I’m addicted 
You’re my trouble Problem 
Stop, it’s dangerous 
It’s over
I can’t control
Go & stop
I love it 
I love it 
Should I go & stop? 
I hate it 
I hate it 
You drive me crazy
Back to you 
Back to you 
I’m in your embrace yet again 
Back to you
Oh girl girl girl girl 
This is a spoiler of tragedy 
Oh girl girl girl girl 
It doesn’t end 
Never ending story 
I’ll probably wither away if I hold you in my embrace again
The suffering you gave me will repeat itself so why?
Your captivating scent is provoking my heart even more
It intensifies the further you are from me 
Even when I cover eyes and ears 
I can still picture you in my head 
You make me unable to tear myself away from you
Tell me why 
Tell me why 
Tell me why baby 
Come around 
Come around 
Come around 
Why? Why can’t I escape you?
Go & stop
I love it 
I love it 
Should I go & stop? 
I hate it 
I hate it 
You drive me crazy
Back to you 
Back to you 
I’m in your embrace yet again 
Back to you
Hey bye bye bye 
You’re my lie lie liar 
You’re my trouble 
You’re my problem 
Bye bye bye 
You’re my lie lie liar 
I despise you 
You’re dangerous 
Hey bye bye bye 
You’re my lie lie liar 
You’re my trouble 
You’re my problem 
Bye bye bye 
You’re my lie lie liar 
I’m in your embrace yet again 
Back to you

Tekst (pol.ver.)

Och, moja miłości
Nie pytaj o nic
Nic nie mów
Och, moja miłości
Nie zbliżaj się do mnie
Już nie mogę
Powstrzymałem się, ale sprawiasz, że się waham
Wokół nas tylko same kłamstwa
Mam tego dość
Żegnam się z Tobą
Puść mnie
Zabiłaś mnie
W moim umyśle
Twoja uroda jest dla mnie piękna niczym czerwona róża
Dotknij mojego umysłu
Kłują mnie ciernie, kiedy trzymam Cię w swoich objęciach
Kochanie, jesteś taka silna
Sprawiasz, że jestem upity
To Ty jesteś moim kłopotem, problemem
Przestań, to niebezpieczne
To koniec
Nie jestem w stanie się kontrolować
Idę i zatrzymuję się
Kocham to
Uwielbiam to
Powinienem iść i się zatrzymać?
Nienawidzę tego
Czuję wstręt do tego
Doprowadzasz mnie do szaleństwa
Wracam do Ciebie
Znów jestem przy Twym boku
Znów jestem w Twoich objęciach
Wracam do Ciebie
Och, moja miłości
Nie interesuj się mną
Nie mów
Och, moja miłości
Nie prowokuj mnie
Już nie mogę
Im wolniej się to nasila
Tym bardziej Cię odpycham
Ciągniesz mnie, jakbyś była grawitacją
Mówisz chodź, śmiało 
W moim umyśle
Moje serce bez Ciebie jest jak puste jak biała kartka papieru
Dotknij mojego umysłu
Staram się wszystko wymazać, ale Ty znów barwisz moje serce
Kochanie, jesteś taka silna
Nawet jeśli wciąż Cię odrzucam
Wciąż jestem od Ciebie uzależniony
To Ty jesteś moim kłopotem, problemem
Przestań, to niebezpieczne
To koniec
Nie jestem w stanie się kontrolować
Idę i zatrzymuję się
Kocham to
Uwielbiam to
Powinienem iść i się zatrzymać?
Nienawidzę tego
Czuję wstręt do tego
Doprowadzasz mnie do szaleństwa
Wracam do Ciebie
Znów jestem przy Twym boku
Znów jestem w Twoich objęciach
Wracam do Ciebie
Dziewczyno
To zwiastuje tragedię
Dziewczyno
To się nie kończy
Niekończąca się opowieść
Prawdopodobnie uschnę, jeśli znów Cię przytulę
Cierpienie, które mi zadałaś, powtórzy się, więc dlaczego?
Twój urzekający zapach jeszcze bardziej prowokuje moje serce
Im dalej jesteś ode mnie, to nasila się mocniej
Nawet kiedy zakrywam oczy i uszy
Wciąż mogę Cię wyobrazić sobie w mojej głowie
Sprawiasz, że nie mogę się od Ciebie oderwać
Powiedz mi
Powiedz mi, dlaczego?
Kochanie
Kręcę się w kółko
Zataczam koła
Wracam w to samo miejsce
Dlaczego? Dlaczego nie mogę Ci uciec?
Idę i zatrzymuję się
Kocham to
Uwielbiam to
Powinienem iść i się zatrzymać?
Nienawidzę tego
Czuję wstręt do tego
Doprowadzasz mnie do szaleństwa
Wracam do Ciebie
Znów jestem przy Twym boku
Znów jestem w Twoich objęciach
Wracam do Ciebie
Żegnam się z Tobą
Jesteś kłamcą
To Ty jesteś moim problemem
Moim kłopotem
Żegnam się z Tobą
Jesteś kłamcą
Brzydzę się Tobą
Jesteś niebezpieczna 
Żegnam się z Tobą
Jesteś kłamcą
To Ty jesteś moim problemem
Moim kłopotem
Żegnam się z Tobą
Jesteś kłamcą
Znów jestem w Twoich objęciach
Wracam do Ciebie

*Tekst (kor. ver.)- Color Coded Lyrics
Tekst (eng.ver.)- Lyrics Kpop*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki