UP10TION- "Crazy About You" Comeback

Artysta: UP10TION
Wytwórnia: TOP Media
Data wydania: 03.01.2022r
Nazwa piosenki: "Crazy About You"
Nazwa albumu: "Novella"


Lista utworów:
1. "Give Love"
2. "Crazy About You"
3. "Pandora"
4. "Incredible"
5. "Fall"
6. "Sad Ending"




Tekst (kor.ver.)

Chanbarami buldeon nal
Naegeseo meoreojyeotdeon geunal, yeah
Modu bujireopdago mideosseotdeon naega
Babo gatasseo cham, ah
Sunganui jogakdeul da
Modu sarajyeobeorilkka
Challaui miryeoni da
Jakku nal heundeulgo isseo
Geuttaeui neowa naega
Geurae nan neoege michyeosseotda
Bupullyeojin miryeondeul da
Ijeobeorigien maneun gomindeulgwa
Modеun sungani naegen sojunghaetda
Joеun chueogeuro namjaneun mal ttawin
Wiro ttallin jangnanjil
Gieoge meomulda jinagal
Gyejeori doeji ankil
Dasi hanbeon neol anabogo sipeo
Idaero neol bulleo bogo sipeo
Jigeum i noraega nareul deryeoga
Niga inneun goseuro
Dasi doedollyeojwo
Geuttaero doraga neol jabeul su itge
Nareul kkok chajajwo
Dasi nochiji anke
Niga meomun jarie nal
Siganeul da dollyeoseo
Jigeum nal neoegero deryeoga jwo
Sesangi da meomchwodo
Akkimeopsi nae modeun geon
Neoege michyeosseotda
Saekkisongarak georeotdeon nal
Geuttaereul gieokae
On sesangeul da gajin deut
Hwanhui miso jieotdeon ne ipsul
Ontong neoro gadeukaetdeon nal
Itgo sanji oraedwaesseo
Cham babo gateun nayeosseo
Gieogui heunjeokdeul da
Modu jiwojyeo beorilkka
Jakku huhoega nama
Nareul jaechokago isseo
Jinan siganeul jaba
Sigani yagiran mareun geojinmal jichin mam
Soljiki malhaji mothan ge soge
Bakyeo itda bameul jisaeunda
Jeo kkeutkkaji nawa gachi gajago mothan chae
Geujeo meolliseoman baraboneun geotppuninde eotteokae
Dasi hanbeon neol anabogo sipeo
Idaero neol bulleo bogo sipeo
Jigeum i noraega nareul deryeoga
Niga inneun goseuro
Dasi doedollyeojwo
Geuttaero doraga neol jabeul su itge
Nareul kkok chajajwo
Dasi nochiji anke
Niga meomun jarie nal
Siganeul da dollyeoseo
Jigeum nal neoegero deryeoga jwo
Sesangi da meomchwodo
Akkimeopsi nae modeun geon
Jeonbu neoyeotda
Geuttaen eoryeotdeon geoya
Neomu eoriseogeotdeon nain geoya
Yeojeonhi naneun neoya
Ne mameul wae nan mollasseulkka
Ijeneun dareun naega doeeo bolge
Hansimhaetdeon yejeone moseubeun ijen beorilge
Nega jotamyeon mwodeun bakkulge
Gieogui sungane neol dasi kkeonae
Dasi yejeon geuttaero
Dasi doedollyeojwo
Geuttaero doraga neol jabeul su itge
Nareul kkok chajajwo
Dasi nochiji anke
Niga meomun jarie nal
Siganeul da dollyeoseo
Jigeum nal neoegero deryeoga jwo
Sesangi da meomchwodo
Akkimeopsi nae modeun geon
Neoege michyeosseotda
Nae modeun geon neorobuteo sijakae
Neol hyanghae nae modeun geol da hae
Naegen jeonbu neoyeotda
Nae modeun geon neorobuteo sijakae
Neol hyanghae nae modeun geol da hae
Neoege michyeosseotda

Tekst (eng.ver.)

On that cold windy day
The day you grew apart from me, yeah
When I believed everything was futile
I was such a fool, oh
Would the shards of memories
All but disappear
A moment of stupidity
Haunts me to this day
You and I back then
That's right, I was crazy about you
All the growing regrets
The overwhelming worries
All those moments were precious
To remain as good memories
No toying with comforting words
Hoping that time doesn’t pass
Wallowing in memories
I want to hold you in my arms again
I want to call out your name
I long for this song
To take me to where you are
Take me back
So I can hold you again
Please come find me
I won't let you go again
To be near the traces of you
Turn back the hands of time
Take me back to you
Even if the world would stop
Every last part of me
Was crazy about you
The day I made that promise
I remember then
On top of the world
My lips with a smile of joy
My life was full of you
But I'd long forgotten those days
Such a fool I was
All traces of the memories
Would they all be erased
The regrets linger
And urge me on
To chase the times gone by
Time healing is a lie
The exhausted heart
The honest words untold inside
Keep me up at night
Didn’t make it to the end together
And only see each other from afar
What do I do?
I want to hold you in my arms again
I want to call out your name
I long for this song
To take me to where you are
Take me back
So I can hold you again
Please come find me
I won't let you go again
To be near the traces of you
Turn back the hands of time
Take me back to you
Even if the world would stop
Every last part of me
Was you
I was too young
Was to foolish
But you're still a part of me
How was I oblivious to your heart?
I'll be a different me
No longer the hopeless me
I'll change whatever you want
I summon you from my memories
Back to the times gone by
Take me back
So I can hold you again?
Please come find me
I won't let you go again
To be near the traces of you
Turn back the hands of time
Take me back to you
Even if the world would stop
Every last part of me
Was crazy about you
The origin of me is you
Back to you, I'll give everything
You were my everything
The origin of me is you
Back to you, I'll give everything
I was crazy about you

Tekst (pol.ver.)

W ten zimny, wietrzny dzień
Dzień, w którym oddzieliłaś się ode mnie
Kiedy wierzyłem, że wszystko jest daremne
Byłem takim głupcem
Czy okruchy wspomnień
Znikną tak po prostu?
Chwila głupoty
Prześladuje mnie do dziś
Ty i ja wtedy
Zgadza się, szalałem za Tobą
Wszystkie rosnące żale
Przytłaczające zmartwienia
Wszystkie te chwile były cenne
Aby pozostać z tak dobrymi wspomnieniami
Nie ma żadnego bawienia się pocieszającymi słowami
Mam nadzieję, że czas nie minie
Tarzam się we wspomnieniach
Chcę Cię znowu trzymać w moich ramionach
Chcę wołać Twoje imię
Tęsknię za tą piosenką
By zabrać mnie tam, gdzie jesteś
Zabierz mnie z powrotem
Żebym mógł znów Cię przytulić
Proszę przyjdź, znajdź mnie
Nie pozwolę Ci odejść ponownie
Być blisko Twoich śladów
Cofnij ręce czasu
Zabierz mnie z powrotem do siebie
Nawet gdyby świat się zatrzymał
Każda ostatnia część mnie
Miała obsesję na Twoim punkcie
Dzień, w którym złożyłem tę obietnicę
Pamiętam, że wtedy
Na szczycie świata
Moje usta z uśmiechem radości
Moje życie było pełne Ciebie
Ale dawno zapomniałem o tamtych czasach
Byłem takim głupcem
Wszystkie ślady wspomnień
Czy zostaną wymazane?
Żal wciąż trwa
Namawiając mnie dalej
By ścigać minione czasy
"Czas leczy rany"- to kłamstwo
Wyczerpane serce
Szczere słowa niewypowiedziane w środku
Trzymają mnie nocą
Nie dotarliśmy razem do końca
I widzieć się tylko z daleka
Co mam robić?
Chcę Cię znowu trzymać w moich ramionach
Chcę wołać Twoje imię
Tęsknię za tą piosenką
By zabrać mnie tam, gdzie jesteś
Zabierz mnie z powrotem
Żebym mógł znów Cię przytulić
Proszę przyjdź, znajdź mnie
Nie pozwolę Ci odejść ponownie
Być blisko Twoich śladów
Cofnij ręce czasu
Zabierz mnie z powrotem do siebie
Nawet gdyby świat się zatrzymał
Każda ostatnia część mnie
Była Tobą
Byłem za młody
Byłem zbyt głupi
Ale nadal jesteś częścią mnie
Jak byłem nieświadomy Twojego serca
Będę innym sobą
Już nie będę taki beznadziejny
Zmienię w sobie to, co chcesz
Wzywam Cię z moich wspomnień
Powrót do minionych czasów
Zabierz mnie z powrotem
Więc mogę Cię znowu przytulić?
Proszę przyjdź, znajdź mnie
Nie pozwolę Ci odejść ponownie
Być blisko Twoich śladów
Cofnij ręce czasu
Zabierz mnie z powrotem do siebie
Nawet gdyby świat się zatrzymał
Każda ostatnia część mnie
Miała obsesję na Twoim punkcie
Pochodzeniem mnie jesteś Ty
Wracając do Ciebie, dam z siebie wszystko
Byłeś dla mnie wszystkim
Pochodzeniem mnie jesteś Ty
Wracając do Ciebie, dam z siebie wszystko
Szalałem za Tobą

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki