PENTAGON- "Call My Name" [In:vite U]

Artysta: PENTAGON
Wytwórnia: Cube Entertainment
Data wydania: 24.01.2022r
Nazwa piosenki: "Call My Name"
Nazwa albumu: "In:vite U"


Lista utworów:
4. "Call My Name"
6. "Bad"



Tekst (kor.ver.)

Rose and bees, dangyeonhan beopchik
Born and raised, teukbyeolhae, something
Kkuminji hyeonsirinji
Moreugo itjana
You no more safety, know I like it
Moreuneun cheok deo gipi, oh
Sweet like a mango juice
Dalkomhan geon wiheomhae, yeah-eh
Ne mameun deep sea, mwotboda jiteun navy
Imagine hyanggineun cotton candy
Geu maeryeok packagee nan tto nareul ppaetgiji (I know)
Neoegen jakku jinachige dwae, no diggity
Ooh, she got her wish maybе
Ooh, she got me, oh
You, ajik nega anеun ge da anin geol
Ganyeorin momjit soge desperado
Wiheomhaejyeo ga non-stop (Ooh)
Achimi ol ttaekkaji ganjireopge
Hey, just call my name
Ooh, call my name (Ha)
You can call my name (Yeah)
And I like it, bae
Hey, just call my name
Ooh, call my name (Ha)
Only you can call my name (Yeah)
And I like it, bae
Hey, just call my name
Hey-ah-hey-ah-hey-ah-hey-ah
Nal bareumhaneun ne ipsuldo (Just go)
Hey-ah-hey-ah-hey-ah-hey-ah
Yeah, I like it, bae
Hey, just call my name
Nuga jom mallyeobwa
Ajik meoriga ping dora
Neul geuraetdeut meollihaedo
Jakku tteoolla knockdownsikyeo nal
Ttogakgeorineun gudu sori nae meori repeat
Uh, uh, hit it, ne ipsureun pingkeubit
Lipstick oneuri jinamyeon
Deo deo deo yeonhaejiji jeongjeoneul nan jeulgiji
Ooh, she got her wish maybe
Ooh, she got me, oh
You, ajik nega aneun ge da anin geol
Ganyeorin momjit soge desperado
Wiheomhaejyeo ga non-stop (Ooh)
Achimi ol ttaekkaji ganjireopge
Hey, just call my name
Ooh, call my name (Ha)
You can call my name (Yeah)
And I like it, bae
Hey, just call my name
Ooh, call my name (Ha)
Only you can call my name (Yeah)
And I like it, bae
Hey, just call my name
Eoduun bulbit arae
Do what you do (What you do)
And I like it, bae
Your lips, kiss
Dalkomhan whiskey
Taoreuneun i bameun just take it slow
Hey, just call my name
Ooh, call my name (Ha)
You can call my name (Yeah)
And I like it, bae
Hey, just call my name
Ooh, call my name (Ha)
Only you can call my name (Yeah)
And I like it, bae
Hey, just call my name
Hey-ah-hey-ah-hey-ah-hey-ah
Nal bareumhaneun ne ipsuldo (Just go)
Hey-ah-hey-ah-hey-ah-hey-ah
Oh, ginjanghaji ma
Hey-ah-hey-ah-hey-ah-hey-ah (Ooh, ah, ah, ah)
Tteollineun deuthan ne siseondo
Hey-ah-hey-ah-hey-ah-hey-ah
Yeah, I like it, bae
Hey, just call my name

Tekst (eng.ver.)

Rose and bees, the laws of nature
Born and raised as something special
I don't know whether you're a dream or reality
You no more safety, know I like it
Pretending not to know it, I go deeper, oh
Sweet like a mango juice
Sweet things are dangerous, yeah-eh
Your heart is a deep sea, a darker navy than anything else
Imagine the scent is cotton candy
I'm drawn away by that attractive package of yours (I know)
I keep going too far for you, no diggity
Ooh, she got her wish her maybe
Ooh, she got me, oh
You, I haven't fully met you yet
Desperado in delicate gestures
It's getting dangerous non-stop (Ooh)
Tickling until the morning comes
Hey, just call my name
Ooh, call my name (Ha)
You can call my name (Yeah)
And I like it, bae
Hey, just call my name
Ooh, call my name (Ha)
Only you can call my name (Yeah)
And I like it, bae
Hey, just call my name
Hey-ah-hey-ah-hey-ah-hey-ah
Your lips that pronounce my name (Just go)
Hey-ah-hey-ah-hey-ah-hey-ah
Yeah, I like it, bae
Hey, just call my name
Someone stop me a little bit
My head is still spinning
Like always, even if I stay away from you
You keep coming to my mind, knocking me down
The sound of your creaking shoes, my head repeat
Uh, uh, hit it, your lips are pink
After today passes by, your lipstick
Becomes softer, I enjoy the ceasefire
Ooh, she got her wish her maybe
Ooh, she got me, oh
You, it's not all you know yet
Desperado in delicate gestures
It's getting dangerous non-stop (Ooh)
Tickling until the morning comes
Hey, just call my name
Ooh, call my name (Ha)
You can call my name (Yeah)
And I like it, bae
Hey, just call my name
Ooh, call my name (Ha)
Only you can call my name (Yeah)
And I like it, bae
Hey, just call my name
Under the dark light
Do what you do (What you do)
And I like it, bae
Your lips, kiss
A sweet whiskey
This burning night, just take it slow
Hey, just call my name
Ooh, call my name (Ha)
You can call my name (Yeah)
And I like it, bae
Hey, just call my name
Ooh, call my name (Ha)
Only you can call my name (Yeah)
And I like it, bae
Hey, just call my name
Hey-ah-hey-ah-hey-ah-hey-ah
Your lips that pronounce my name (Just go)
Hey-ah-hey-ah-hey-ah-hey-ah
Oh, don't be nervous
Hey-ah-hey-ah-hey-ah-hey-ah (Ooh, ah, ah, ah)
Even your nervous gaze
Hey-ah-hey-ah-hey-ah-hey-ah
Yeah, I like it, bae
Hey, just call my name

Tekst (pol.ver.)

Róży i pszczoły to prawda natury
Urodzony i wychowany jako coś wyjątkowego
Nie wiem czy jesteś snem czy rzeczywistością
Nie masz już bezpieczeństwa, wiesz, że to lubię
Udając, że tego nie wiem, zagłębiam się bardziej
Słodki jak sok z mango
Słodkie rzeczy są niebezpieczne
Twoje serce to głębokie morze, ciemniejsza marynarka wojenna niż cokolwiek innego
Wyobraź sobie, że ten zapach to wata cukrowa
Pociąga mnie ta Twoja atrakcyjna paczka
Ciągle idę dla ciebie za daleko, to nie ma sensu
Może dostała swoje życzenie
Ma mnie
Ty, jeszcze nie w pełni Cię poznałem
Jestem zdesperowany w delikatnych kwestiach
Non stop robi się niebezpiecznie
Łaskocze, aż nadejdzie poranek
Hej, po prostu zawołaj moje imię
Ooh, zawołaj moje imię
Możesz zawołać moje imię
Lubię to
Hej, po prostu zawołaj moje imię
Ooh, zawołaj moje imię
Tylko Ty możesz zawołać mnie po imieniu
Lubię to
Hej, po prostu zawołaj moje imię
Hey-ah-hey-ah-hey-ah-hey-ah
Twoje usta, które wymawiają moje imię
Hey-ah-hey-ah-hey-ah-hey-ah
Lubię to
Hej, po prostu zawołaj moje imię
Niech ktoś mnie zatrzyma
Moja głowa wciąż się kręci
Jak zawsze, nawet jeśli trzymam się z dala od Ciebie
Ciągle przychodzisz mi do głowy, powalając mnie
Dźwięk Twoich skrzypiących butów, powtarzam w mojej głowie
Uh, uh, uderz to, Twoje usta są różowe
Po dzisiejszym dniu Twoja szminka
Staje się bardziej miękka, cieszę się zawieszeniem broni
Może dostała swoje życzenie
Ma mnie
Ty, jeszcze nie w pełni Cię poznałem
Jestem zdesperowany w delikatnych kwestiach
Non stop robi się niebezpiecznie
Łaskocze, aż nadejdzie poranek
Hej, po prostu zawołaj moje imię
Ooh, zawołaj moje imię
Możesz zawołać moje imię
Lubię to
Hej, po prostu zawołaj moje imię
Ooh, zawołaj moje imię
Tylko Ty możesz zawołać mnie po imieniu
Lubię to
Hej, po prostu zawołaj moje imię
Pod ciemnym światłem
Rób to, co robisz
Lubię to
Twoje usta, pocałuj mnie
Są słodkie niczym whisky
Ta płonąca noc, po prostu zwolnij
Hej, po prostu zawołaj moje imię
Ooh, zawołaj moje imię
Możesz zawołać moje imię
Lubię to
Hej, po prostu zawołaj moje imię
Ooh, zawołaj moje imię
Tylko Ty możesz zawołać mnie po imieniu
Lubię to
Hej, po prostu zawołaj moje imię
Hey-ah-hey-ah-hey-ah-hey-ah
Twoje usta, które wymawiają moje imię
Hey-ah-hey-ah-hey-ah-hey-ah
Nie denerwuj się
Hey-ah-hey-ah-hey-ah-hey-ah
Nawet Twoje nerwowe spojrzenie
Hey-ah-hey-ah-hey-ah-hey-ah
Lubię to
Hej, po prostu zawołaj moje imię

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki