TXT- "Loser=Lover" Comeback

Artysta: TXT
Wytwórnia: Big Hit Entertainment
Data wydania: 17.08.2021r
Nazwa piosenki: "Loser=Lover"
Nazwa albumu: "The Chaos Chapter: Fight or Escape"


Lista utworów:
1. "Loser=Lover"
7. "No Rules"
8. "MOA Diary (Dubaddu Wari Wari)
10. "Frost"
11. "0X1=Lovesong (I Know I Love You)" (feat. Seori) (Emocore Mix)



Tekst (kor.ver.)

I'm a loser, I'm a loser
Ayy
Oh, yeah, yeah
Hoesaekbit chareul tago daranago isseo
Bireomeogeul sesang neomeo (Oh, oh)
Ne soneul jabeun nae son sangcheoppunijiman
It doesn't matter when I'm with you
Igil su eopdeon fighting, bleeding, losing ijen jichyeosseo
Gajil su eopdamyeon I fuckin' keep it low
Crying, crying, crying ijen jibeochyeo
Love you, love you, love you
No matter what I do
I say run
Michin deut keuge useojwo
Nunmureun ije good byе, time to say
Run
Jeoldae dwidoraboji ma
Du sonеn hundred bands
I'm a loser
I'm a loser (Oh-oh)
I'm a loser (Oh-oh)
Lover with a dollar sign
Is a loser
I'm a lover (Oh-oh)
I'm a lover (Oh-oh)
Lover with a dollar sign
Is a loser
Jeonjaeng gateun life jigiman haesseotdeon na
Neon nae guwonieosseo (No doubt, no doubt, no doubt)
Byeorang kkeuteseo neoui bichi nareul ikkeureo
Making me a winner (So right, so right, so right)
Mitbadageseo crawling, fighting, bleeding ijen jichyeosseo
Geojeolhagetdamyeon I fuckin' take it all
Crying, crying, crying ijen jibeochyeo
Love you love you love you
No matter what I do
I say run
Michin deut keuge useojwo
Nunmureun ije good bye, time to say
Run
Jeoldae dwidoraboji ma
Du sonen hundred bands
I'm a loser
I'm a loser (Oh-oh)
I'm a loser (Oh-oh)
Lover with a dollar sign
Is a loser
I'm a lover (Oh-oh)
I'm a lover (Oh-oh)
Lover with a dollar sign
Is a loser
Ttwieonaeryeo from this highway (Way, way, way)
Pyeolchin chae bureojin nalgae (Nalgae)
Yeongwoneul hyanghae flyin'
Anganhim sseobwado churakae
Neowa hamkkeramyeon (Neowa hamkkeramyeon)
Churakdo areumdawo
Haneurui bandaepyeoneuro
Gikkeoi na garaanja
Geujeo seororeul anajwosseumyeon hae
Nae eoseolpeun bihaeng kkeunnal ttaejjeumen
Moduga nal biuseodo I don't care
Garaango sipeo neoui badae
I say run
Michin deut keuge useojwo
Nunmureun ije good bye, time to say
Run
Jeoldae dwidoraboji ma
Du sonen hundred bands
I'm a loser
I'm a loser (Oh-oh)
I'm a loser (Oh-oh)
Lover with a dollar sign
Is a loser
I'm a lover (Oh-oh)
I'm a lover (Oh-oh)
Lover with a dollar sign
Is a loser

Tekst (eng.ver.)

I'm a loser, I’m a loser
Ayy
Oh, yeah, yeah
In a car colored gray I'm running away
Beyond this fucked up world (Oh, oh)
My hand clutching yours, it's all banged up
It doesn’t matter when I'm with you
Couldn't win, fighting, bleeding, losing, and now I'm sick of it
If I can't have it I fuckin' keep it low
Crying, crying, crying, forget it now
Love you, love you, love you
No matter what I do
I say run
Laugh like you've gone mad
Time to say goodbye to tears
Run
Never look back
In my two hands hundred bands
I'm a loser
I’m a loser (Oh-oh)
I’m a loser (Oh-oh)
Lover with a dollar sign
Is a loser
I'm a lover (Oh-oh)
I’m a lover (Oh-oh)
Lover with a dollar sign
Is a loser
This life like a war I'm always the loser
You were my savior (No doubt, no doubt, no doubt)
On the edge of the cliff your light leads me
Making me a winner (So right, so right, so right)
From rock bottom, crawling, fighting, bleeding, now I'm sick of it
Refuse, then I fuckin' take it all
Crying, crying, crying, forget it now
Love you, love you, love you
No matter what I do
I say run
Laugh like you’ve gone mad
Time to say goodbye to tears
Run
Never look back
In my two hands hundred bands
I'm a loser
I'm a loser (Oh-oh)
I'm a loser (Oh-oh)
Lover with a dollar sign
Is a loser
I'm a lover (Oh-oh)
I'm a lover (Oh-oh)
Lover with a dollar sign
Is a loser
Jump from this highway (Way, way, way)
Wings spread and broken (Wings)
Flyin' to eternity
But I can't help falling
Even with you (Even with you)
Falling is beautiful
I gladly sink
To the other side of the sky
Just hope we can embrace
By the end of my clumsy flight
I don't care if everyone laughs
I want to sink into your ocean
I say run
Laugh like you've gone mad
Time to say goodbye to tears
Run
Never look back
In my two hands hundred bands
I'm a loser
I'm a loser (Oh-oh)
I'm a loser (Oh-oh)
Lover with a dollar sign
Is a loser
I'm a lover (Oh-oh)
I'm a lover (Oh-oh)
Lover with a dollar sign
Is a loser

Tekst (pol.ver.)

Jestem przegrywem
Ayy
Oh, yeah, yeah
W samochodzie pomalowanym na szaro uciekam
Poza tym powalonym światem
Moja ręka ściska Twoją, to wszystko jest sfatygowane
Nie ma znaczenia, gdy jestem z Tobą
Nie mogłem wygrać, walczyłem, krwawiłem, przegrywałem i teraz mam tego dość
Jeśli nie mogę tego mieć, to trzymam to nisko
Płaczę, zapomnij o tym
Kocham Cię
Nie ważne co zrobię
Mówię byś uciekała
Śmiejesz się, jakbyś miała zaraz oszaleć
Czas pożegnać się ze łzami
Biegnij
W moich dwóch rękach sto zespołów
Jestem przegrywem
Jestem przegrywem
Jestem przegrywem
Kochanek ze znakiem dolara
Jest przegrywem
Jestem kochankiem 
Jestem kochankiem 
Kochanek ze znakiem dolara
Jest przegrywem
To życie jest jak wojna, zawsze jestem na przegranej pozycji
Byłaś moim zbawicielką
Na krawędzi klifu Twoje światło mnie prowadzi
Czyni mnie zwycięzcą
Od dna skały, czołgam się, walczę, krwawię, teraz mam tego dość
Odmawiam, zabieram to wszystko
Płaczę, zapomnij o tym
Kocham Cię
Nie ważne co zrobię
Mówię byś uciekała
Śmiejesz się, jakbyś miała zaraz oszaleć
Czas pożegnać się ze łzami
Biegnij
W moich dwóch rękach sto zespołów
Jestem przegrywem
Jestem przegrywem
Jestem przegrywem
Kochanek ze znakiem dolara
Jest przegrywem
Jestem kochankiem 
Jestem kochankiem 
Kochanek ze znakiem dolara
Jest przegrywem
Skaczę z autostrady
Rozkładam złamane skrzydła
Lecę do wieczności
Nie mogę się powstrzymać od upadku
Nawet z tobą
Spadanie jest piękne
Chętnie tonę
Na drugą stronę nieba
Mam tylko nadzieję, że możemy się objąć
Pod koniec mojego niezdarnego lotu
Nie obchodzi mnie, czy wszyscy się śmieją
Chcę zatopić się w Twoim oceanie
Mówię byś uciekała
Śmiejesz się, jakbyś miała zaraz oszaleć
Czas pożegnać się ze łzami
Biegnij
W moich dwóch rękach sto zespołów
Jestem przegrywem
Jestem przegrywem
Jestem przegrywem
Kochanek ze znakiem dolara
Jest przegrywem
Jestem kochankiem 
Jestem kochankiem 
Kochanek ze znakiem dolara
Jest przegrywem

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki