SEVENTEEN- "Gam3 Bo1" [Your Choice]

Artysta: SEVENTEEN
Wytwórnia: Pledis Entertainment
Data wydania: 18.06.2021r
Nazwa piosenki: "Gam3 Bo1"
Nazwa albumu: "Your Choice"


Lista utworów:
4. "Gam3 Bo1" (Hiphop team)
5. "Wave" (Performance team)



Tekst (kor.ver.)

I don't need new buddies
I don't need new buddies
I don't need new buddies
I don't need new buddies
I don't need new buddies
I am just a game boy
Day ones are all I keep around me
Uri jib hyeongwanbuteo
O seobeokkajiga nae dongseon
Nae kaerikteo meotjyeo
Bakkeun wiheomhaedo bogo sipeo
Geureonikka keom kyeo
Nobody can stop us
Isibsasi
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game boy
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game boy
Appaneun sajusin jeok eopseo geimgi
Nae sachon ssangdungi hyeongdeul geo maeil billyeo
8-bit coins, I was chasing
Now there are bitcoins
I’ll be mining until 2077
Eodiya
Ije mak dochak
G, d, rogeuin tikitaka malpungseon
D, chyurining kkugyeo ipgo bangguseok
Buteo neo inneun gotkkaji mauseu keullik handu beon
Majimak seuteijikkaji ttwieo yeope ttak buteo
Jabajugo kiwojugo beoseureul taewojugo
Naneun yeoksi meotjyeo
Uri jip hyeongwanbuteo
05 seobeokkajiga nae dongseon
Nae kaerikteo meotjyeo
Bakkeun wiheomhaedo bogo sipeo
Geureonikka keom kyeo
Nobody can stop us
Isibsasi
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game boy
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game boy
Sidaeneun ppareuge byeonhae (hwikwikwik)
Urido matchwo byeonhae (jeogeunghae)
Zooming to meetings
Buy a couple NFTs
Mwoga tto yuhaenghaneunde?
Deobeul keullik iD golbaengi meil jeom keom nae kaerikteo
Hh, kkk, malpungseon imotikon
Mask off hagoseon sum swigo ttwieo
Maju bogo titaim pillyo eopseo gipeutikon
Don don don don't worry
Got got got mannal geoya uri
Isibsasi yeollin igoseseo duri jeulgyeo
Jogeupaji malja guji
Uri jip hyeongwanbuteo
O seobeokkajiga nae dongseon
Nae kaerikteo meotjyeo
Bakkeun wiheomhaedo bogo sipeo
Geureonikka keom kyeo
Nobody can stop us
Isibsasi
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game boy
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game boy
Uri jip hyeongwanbuteo
O seobeokkajiga nae dongseon
Nae kaerikteo meotjyeo
Bakkeun wiheomhaedo bogo sipeo
Geureonikka keom kyeo
Nobody can stop us
Isibsasi
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game boy
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game boy
I don't need new buddies
I don't need new buddies
I don't need new buddies
I don't need new buddies
I don't need new buddies
I don't need new buddies
I am just a game boy
Day ones are all I keep around me
I don't need new buddies
I don't need new buddies
I don't need new buddies
I don't need new buddies
I don't need new buddies
I don't need new buddies
I am just a game boy
Day ones are all I keep around me

Tekst (eng.ver.)

I don't need new buddies
I don’t need new buddies
I don't need new buddies
I don't need new buddies
I don’t need new buddies
I am just a game boy
Day ones are all I keep around me
From the front door in our house
To the server 05 which is my route
My character is cool
Even if it's dangerous out there, we want to see it
So turn the computer on
Nobody can stop us
24 hours
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game boy
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game boy
My dad never bought me a game console
I borrow it from my twin cousin hyungs every day
8-bit coins, I was chasing
Now there are bitcoins
I'll be mining until 2077
"Where are you?"
"I just arrived"
"Wait," I log in to have a conversation in the speech bubbles
"Where are you?"
"In the corner of my room wearing a tracksuit"
"From where you are, click on the mouse a couple times
Run to the last stage and stay exactly on the side
Grab it, pick it up, take the bus"
I'm cool too
From the front door in our house
To the server 05 which is my route
My character is cool
Even if it's dangerous out there, we want to see it
So turn the computer on
Nobody can stop us
24 hours
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game boy
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game boy
Times are changing fast (Fast, fast, fast)
But in order to adapt we change too (Adapt)
Zooming to meetings
Buy a couple NFTs
What else is trending?
Double-click, iD, @, e-mail, dot, com
My character laughs on the speech bubble emoticon
Mask off and take a deep breath to hop into it
Tea time to be face to face, I don't need a gift
Don't, don't, don’t, don’t worry
We'll meet each other soon, soon, soon
We’re both having fun in here 24 hours a day
Let's not be impatient
From the front door in our house
To the server 05 which is my route
My character is cool
Even if it's dangerous out there, we want to see it
So turn the computer on
Nobody can stop us
24 hours
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game boy
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game boy
From the front door in our house
To the server 05 which is my route
My character is cool
Even if it's dangerous out there, we want to see it
So turn the computer on
Nobody can stop us
24 hours
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game boy
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game, game, game, game
Game boy
I don’t need new buddies
I don't need new buddies
I don't need new buddies
I don't need new buddies
I don't need new buddies
I don't need new buddies
I am just a game boy
Day ones are all I keep around me
I don't need new buddies
I don't need new buddies
I don't need new buddies
I don't need new buddies
I don't need new buddies
I don't need new buddies
I am just a game boy
Day ones are all I keep around me

Tekst (pol.ver.)

Nie potrzebuję nowych kumpli (x 5)
Jestem tylko chłopcem do grania w gry
Jedynie dni trzymam blisko siebie
Od drzwi wejściowych w naszym domu
Do serwera 05, który jest moją trasą
Moja postać jest super
Nawet jeśli jest tam niebezpiecznie, chcemy to zobaczyć
Więc włącz komputer
Nikt nie może nas powstrzymać
Przez 24 godziny
Tylko gra i gra (x 3)
Jestem chłopcem do grania w gry
Tylko gra i gra (x 3)
Jestem chłopcem do grania w gry
Mój tata nigdy nie kupił mi konsoli do gier
Codziennie pożyczam go od starszych przyjaciół mojego kuzyna bliźniaka
8-bitowe monety, za którymi goniłem
Teraz zmieniły się w bitcoiny
Będę wydobywał do 2077
"Gdzie jesteś?"
"Dopiero co przyjechałem"
"Czekaj”, loguję się, aby porozmawiać w dymkach"
"Gdzie jesteś?"
"W kącie mojego pokoju w dresie"
"Z miejsca, w którym jesteś, kliknij kilka razy myszą
Biegnij do ostatniego etapu i trzymaj się dokładnie z boku
Weź to, podnieś to, jedź autobusem"
Też jestem super
Od drzwi wejściowych w naszym domu
Do serwera 05, który jest moją trasą
Moja postać jest super
Nawet jeśli jest tam niebezpiecznie, chcemy to zobaczyć
Więc włącz komputer
Nikt nie może nas powstrzymać
Przez 24 godziny
Tylko gra i gra (x 3)
Jestem chłopcem do grania w gry
Tylko gra i gra (x 3)
Jestem chłopcem do grania w gry
Czasy szybko się zmieniają
Ale aby się dostosować, my też się zmieniamy
Spotykamy się przez Zoom
Kupujemy parę tokenów
Co jeszcze zyskuje popularność?
Podwójne kliknięcie, identyfikacja, e-mail, kropka, com
Moja postać śmieje się z emotikon na czacie
Zamaskuj się i weź głęboki oddech, aby wskoczyć w to
Czas na herbatę, aby być twarzą w twarz, nie potrzebuję prezentu
Nie martw się
Niedługo się spotkamy
Oboje bawimy się tutaj 24 godziny na dobę
Nie bądźmy niecierpliwi
Od drzwi wejściowych w naszym domu
Do serwera 05, który jest moją trasą
Moja postać jest super
Nawet jeśli jest tam niebezpiecznie, chcemy to zobaczyć
Więc włącz komputer
Nikt nie może nas powstrzymać
Przez 24 godziny
Tylko gra i gra (x 3)
Jestem chłopcem do grania w gry
Tylko gra i gra (x 3)
Jestem chłopcem do grania w gry
Od drzwi wejściowych w naszym domu
Do serwera 05, który jest moją trasą
Moja postać jest super
Nawet jeśli jest tam niebezpiecznie, chcemy to zobaczyć
Więc włącz komputer
Nikt nie może nas powstrzymać
Przez 24 godziny
Tylko gra i gra (x 3)
Jestem chłopcem do grania w gry
Tylko gra i gra (x 3)
Jestem chłopcem do grania w gry
Nie potrzebuję nowych kumpli (x 6)
Jestem tylko chłopcem do grania w gry
Jedynie dni trzymam blisko siebie
Nie potrzebuję nowych kumpli (x 6)
Jestem tylko chłopcem do grania w gry
Jedynie dni trzymam blisko siebie

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki