MAMAMOO- "A Memory for Life" [Waw]

Artysta: MAMAMOO
Wytwórnia: RBW Entertainment
Data wydania: 02.06.2021r
Nazwa piosenki: "A Memory for Life"
Nazwa albumu: "Waw"


Lista utworów:
3. "A Memory for Life"






Tekst (kor.ver.)

Bamsae neoreul tto chaeuda bomyeon nan
Changmun neomeoro achimi ogo
Ajikdo nega hadeon geu malturo
Malhago inneun naega silteorago
Deo isang aesseobwado uimi eopgetjiman
Naegeneun iksukji aneun haruya
Amureon umjigim hana eopsi
Haru kkeuteseo neoreul kkeonae bwa
Muneojyeo beorineun nareul mannago
Eotteoke nega nahante ireoni
Sigye chochim sori
Gyeou jamdeun nareul kkaewo
Ireun saebyeok georineun
Bappeuge umjigineun saramdeulppuniya
Naman yeogi meomchwo isseo
Ne taseul haedo
Naman chorahaejineun geon
Dallajijiga nan anchana
Eolmana deo maneun bameul bonaeyaman
Apeuji aneul suga inneun geonyago
Amuri aesseobwado uimi eopgetjiman
Naegeneun iksukji aneun haruya
Amureon umjigim hana eopsi
Haru kkeuteseo neoreul kkeonae bwa
Muneojyeo beorineun nareul mannago
Eotteoke nega nahante ireoni
Byeorang kkeut seo inneun deusi
Han georeumdo ttejireul mothae
Hamkkehan sigan sogeseo
Naegeneun ajikdo geureon bamiya
Ireoke neoreul miwohaneun bam
Haru kkeuteseo neoreul kkeonae bwa
Muneojyeo beorineun nareul mannago
Aesseodo byeonhaneun geon anijiman

Tekst (eng.ver.)

When you fill my dreams all night again
Morning comes through the window
Still with the way you spoke
I don't like what you say
Even if I try no more, it won't make any sense
It's an unfamiliar day for me
Without any movement
Take you out at the end of the day
Meet me who is falling apart
How can you do this to me
Clock's second-hand sound
Wake me up from my sleep
Early morning street
It's just busy people
I'm the only one stopping here
Even if it's your fault
I'm the only one who's embarrassed
You won't change
How many more nights we spend like this
Aren't you sick?
No matter how hard I try, it's meaningless
It's an unfamiliar day for me
Without any movement
Take you out at the end of the day
Meet me who is falling apart
How can you do this to me
As if standing on the edge of a cliff
I can't take a single step
In the time we spent together
It's still such a night for me
The night I hate you like this
Take you out at the end of the day
Meet me who is falling apart
It doesn't change no matter how hard I try

Tekst (pol.ver.)

Kiedy ponownie wypełniasz moje sny przez całą noc
Poranek nadchodzi przez okno
Wciąż, w sposób w jaki mówiłeś
Nie podoba mi się to, co mówisz
Nawet jeśli nie będę próbowała więcej, to nie będzie miało sensu
To dla mnie nieznany dzień
Bez żadnego ruchu
Zabieram Cię pod koniec dnia
Spotykasz mnie, która się rozpada
Jak możesz mi to zrobić?
Dźwięk z drugiej ręki zegara
Budzi mnie ze snu
Ulica wczesnym rankiem
Są tam tylko pracowici ludzie
Tylko ja tu się zatrzymuję
Nawet jeśli to Twoja wina
To tylko ja jestem tutaj zawstydzona
Nie zmienisz się
Ile jeszcze nocy tak spędzimy
Nie jesteś chory?
Nawet jeśli nie będę próbowała więcej, to nie będzie miało sensu
To dla mnie nieznany dzień
Bez żadnego ruchu
Zabieram Cię pod koniec dnia
Spotykasz mnie, która się rozpada
Jak możesz mi to zrobić?
Czuję się, jakbym stała na końcu urwiska
Nie mogę zrobić ani jednego kroku
W czasie spędzonym razem
To dla mnie wciąż wyjątkowa noc
Tej nocy, kiedy Cię tak nienawidzę
Zabieram Cię pod koniec dnia
Spotykasz mnie, która się rozpada
Nie zmienia się bez względu na to, jak bardzo się staram

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki