EXO- "Runaway" [Don't Stop The Feeling]

Artysta: EXO
Wytwórnia: SM Entertainment
Data wydania: 07.06.2021r
Nazwa piosenki: "Runaway"
Nazwa albumu: "Don't Stop The Feeling"


Lista utworów:
4. "Runaway"




Tekst (kor.ver.)

jamkkan jamkkan
urin jigeum jamshi
hwangiga piryohae
mujogeon beotineun ge
dabeun anil teni
No no no no
changsal hana eomneun gamok
jogeumsshik nal seoseohi
jibeosamkyeobeoril
modeun geotteullobuteo
No no no no
geoure bichin jeo nasseon nunppit
meorissogeul gweropineun moksori
nado mollae iksukaejeoga
onmome gamgagmajeo jeomjeom mudyeojeo
So let’s run away run away
eodideun nal deryeoga
So let’s run away run away
I’m gone I’m gone beoseona
memareun ttange geojinmalgachi
gijeogeun kkocheul piudeushi
urin jugeul himeul dahae
chilheuk gateun eodumeul beotyeonaetji Yeah
oneureul balpgo tto ireoseol
yonggiga piryohadaneun geot
Let it go oh
chagapge onmomeul jeokshineun bi
yeonghonkkaji jayuroun i neukkim
nan dashi taeyeonan geot gata
saeropge shijakaneun geoya neowa na
So let’s run away run away
eodideun nal deryeoga
So let’s run away run away
I’m gone I’m gone beoseona
So let’s run away
Oh oh
I’m gone I’m gone I’m gone
Run away
Oh oh oh oh oh
So let’s run away run away
eodideun nal deryeoga
So let’s run away run away
I’m gone I’m gone beoseona
amu heunjeokdo namgiji antorok No no
So let’s run away

Tekst (eng.ver.)

Let's wait a second, wait a second now
We need ventilation
Enduring unconditionally isn't be the answer
No, no, no, no
A prison without bars
Little by little me it'll swallow me completely
Starting from everything
No, no, no, no
The strange eyes reflected in the mirror
The voice that is haunting my mind
I'm secretly getting used to it too
Even the senses in my body are getting dull
So let's run away eh-yeah, run away eh-yeah
Take mе anywhere
So let's run away еh-yeah, run away eh-yeah
I'm gone, I'm gone, be free
Like a lie in a dry terrain, like a flower blooming as a miracle
We endured the pitch-black darkness with all of our might, yeah
It takes courage to step on today and stand up again
Let it go, oh-oh-oh
This cold rain that wets my entire body
This feeling of freedom in my soul
I feel like I've been born again
It's a fresh start for you and I
So let's run away eh-yeah, run away eh-yeah
Take me anywhere
So let's run away eh-yeah, run away eh-yeah
I'm gone, I'm gone, be free
So let's run away, oh, oh
Run away eh-eh-eh
Run away eh-eh-eh (oh)
Run away eh-eh-eh
Run away eh-yeah (I'm gone, I'm gone, I'm gone)
Run away eh-eh-eh
Run away eh-eh-eh (Run away, ah-ah, ah-ah)
Run away eh-eh-eh
Run away eh-eh-eh (ah-ah)
So let's run away eh-yeah, run away eh-yeah
Take me anywhere
So let's run away eh-yeah, run away eh-yeah
I'm gone, I'm gone, be free
Won't leave any trace, no-no, oh
So let's run away, yeah, hmmm

Tekst (pol.ver.)

Poczekajmy jeszcze trochę
Musi się trochę przewietrzyć
Bezwarunkowa cierpliwość nie jest odpowiedzią
Nie, nie
Więzienie bez krat
Stopniowo pochłonie mnie całkowicie
Zaczynając od wszystkiego
Nie, nie
Dziwne oczy odbite w lustrze
Głos, który nawiedza mój umysł
Potajemnie też się do tego przyzwyczajam
Nawet zmysły w moim ciele stają się tępe
Więc uciekajmy
Zabierz mnie gdziekolwiek!
Więc uciekajmy
Odszedłem, by być wolnym
Jak kłamstwo na suchym terenie, jak cudownie kwitnący kwiat
Przetrwaliśmy czarną jak smoła ciemność z całej naszej siły
Potrzeba odwagi, by dzisiaj stanąć i wstać ponownie
Odszedłem, by być wolnym
Ten zimny deszcz, który zwilża całe moje ciało
To poczucie wolności w mojej duszy
Czuję się jakbym narodził się na nowo
To nowy początek dla Ciebie i dla mnie
Więc uciekajmy
Zabierz mnie gdziekolwiek!
Więc uciekajmy
Odszedłem, by być wolnym
Więc uciekajmy
Uciekajmy (x 3)
Uciekajmy (odszedłem)
Uciekajmy (x 4)
Więc uciekajmy
Zabierz mnie gdziekolwiek!
Więc uciekajmy
Odszedłem, by być wolnym
Nie zostaw żadnego śladu
Więc uciekajmy

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki