MAMAMOO- "Another Day" [Waw]

Artysta: MAMAMOO
Wytwórnia: RBW Entertainment
Data wydania: 02.06.2021r
Nazwa piosenki: "Another Day"
Nazwa albumu: "Waw"


Lista utworów:
2. "Another Day"






Tekst (kor.ver.)

jiruhaetteon harue useumeul jweotteon neoyeotgo
godanhan nunkkeopure
majimakkkaji damgyeoitteon geon neonde
modu neoyeosseonneunde
gieok kkeute nama jeomjeom uimireul ireoga
jigeum animyeon nan malhal su eopseul geot gata
mojin maldeureul junbihaneun ge
nado shwipjiga ana
naeire neoneun eotteon pyojeongeul hago isseulkka
oneure naneun imi algo inneunjido molla
sumgil sujocha eomneun igijeogin naye maeumeul
ijeneun moreun cheokhal suga eomneun geol
deo isangeun
sasohaetteon maldeure jakku gamjeongman apseogo
buranhan nundongjae
seoro hal mareul samkyeonaeneun il modu
eoullijido majjido anneun geol
aljana neomu mani byeonhaettan geol
mianhajiman nan jom deo jal jinael geot gata
dashi useumyeo uri chueogeun modu deoreonaeryeo hae
naeire neoneun eotteon pyojeongeul hago isseulkka
oneure naneun imi algo inneunjido molla
sumgil sujocha eomneun igijeogin naye maeumeul
ijeneun moreun cheokhal suga eomneun geol
deo isangeun
jal jinaeran maeume eomneun mareun an hallae
ireon maldeuri urireul deo apeuge mandeul teni
cheoeumgwa majimak hamkkehaejweo gomaweo
neoye ireumgwa ttaseuhameul jiulge
naeire naneun huhwehago himdeuljido molla
tto oneure nan uriye gieoke nunmuri na
meul sujocha eopshi teumi saenggin naye maeumeul
ijeneun moreun cheokhal jashin eomneun geol
naegeman jueotteon ttatteuthami cham joaetgo

Tekst (eng.ver.)

ou were the one who made me smile on a boring day
You were the one who I kept in my eyelids
It was all you
It remains at the end of the memory but gradually loses its meaning
Or now I don't think I can say
The harsh words
It's not easy for me either
What kind of feeling will you be tomorrow?
Today's me may already know
I can't even hide my selfish heart
Now I can't pretend I don't know
No more
My emotions keep getting ahead of my words
Swallowing each other's words with anxious eyes
It doesn't fit and it doesn't fit
You know I've changed too much
I'm sorry but I think we'll get along better
We smile again and try to erase all our memories
What kind of feeling will you be tomorrow?
Today's me may already know
I can't even hide my selfish heart
Now I can't pretend I don't know
No more
I won't say anything but that doesn't mean I'm doing well
Because these words will make us sick even more
Thank you for being with me for the first time and the last time
I will erase your name and warmth
Tomorrow's me may regret and have a hard time
Again today I am in tears in our memories
My heart has a gap that I can't even fill
Now I'm not confident to pretend I don't know
I really liked the warmth that you only gave to me

Tekst (pol.ver.)

To Ty byłeś tym, który sprawił, że uśmiechnęłam się w nudny dzień
To Ty byłeś tym, którego miałam na oku
To wszystko kręciło się wokół Ciebie
To wszystko pozostaje na końcu pamięci, ale stopniowo traci sens
Chyba teraz nie mogę ich powiedzieć
Tych ostrych słów
Dla mnie też nie jest łatwo
Jakim uczuciem będziesz jutro?
Dzisiejsza ja mogąca już nie wiedzieć
Nie mogę nawet ukryć mojego samolubnego serca
Teraz nie mogę udawać, że nie wiem
Już nie
Moje emocje wyprzedzają moje słowa
Połykając wzajemne słowa z niespokojnymi oczami
Nic z tego nie pasuje
Wiesz, że za bardzo się zmieniłam
Przepraszam, ale myślę, że lepiej się dogadamy
Znowu się uśmiechamy i próbujemy wymazać wszystkie nasze wspomnienia
Jakim uczuciem będziesz jutro?
Dzisiejsza ja mogąca już nie wiedzieć
Nie mogę nawet ukryć mojego samolubnego serca
Teraz nie mogę udawać, że nie wiem
Już nie
To, że nic nie mówię, nie oznacza, że mam się dobrze
Bo te słowa sprawią, że będziemy chorować jeszcze bardziej
Dziękuję, że jesteś ze mną po raz pierwszy i ostatni
Wykasuję Twoje imię i ciepło
Jutro mogę żałować i mieć trudności
Dziś znów jestem we łzach mając w głowie nasze wspomnienia
Moje serce ma lukę, której nie mogę nawet wypełnić
Teraz nie jestem pewna siebie, by udawać, że nic nie wiem
Bardzo podobało mi się ciepło, które mi dałeś

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki