Stray Kids- "Phobia" [GO生]

Artysta: Stray Kids
Wytwórnia: JYP Entertainment
Data wydania: 17.06.2020r
Nazwa piosenki: "Phobia"
Nazwa albumu: "GO生"

Lista utworów:
1. "Go Live"
2. "God's Menu"
3. "Easy"
4. "Pacemaker"
5. "Airplane"
6. "Another Day"
7. "Phobia"
8. "Blueprint"
9. "Ta"
10. "Haven"
11. "Top"
12. "Slump"
13. "Gone Days"
14. "On Track"

Tekst (kor.ver.)

Oh oh oh oh
Oh oh oh oh
tteollineun haneul majuhal ne moseup
oneureun deo gakkawojil su isseulkka
gwaensiri buranhae meoreojilkka bwa
a igeon jinjja naega aninde
meorissogeun neul bokjaphae
ttansaenggageun beokcha nan moshae
Don’t know why I’m like this
anin cheokhaedo
simjang teojil geot gati ttwineunde
Stay with me
deoneun mangseoriji mallago
mangseoriji mallago
malhaedo soyongeopseo
ne apeman isseumyeon
I’m stuck with a phobia
nan neowa gyesok hamkkehago sipeunde
I’m stuck with a phobia
I can’t go there nega issneun gose
dagagal su eopseo
Oh oh oh oh
wae ireoneunji oh nado moreugesseo
Oh oh oh oh
gathyeo beoryeosseo neoran phobiae
nae pum ane neoreul angie kkwae beokchal man hae
akkigo akkyeodo bujokhal jeongdoro sojunghan saram neon chanranhae
biccnamyeon biccnalsurok
tteollyeowa gakkawo galsurok
buranhamui tteollimi seollemui tteollimeuro
bakkwieo ganeun sungani dagawa
neoreul usge hal saenggage
ijeneun jogeum jeulgyeo i tteollim
don’t know why I’m like this
kul han cheokhaedo
simjang teojil geot gati ttwineunde
Stay with me
deoneun mangseoriji mallago
mangseoriji mallago
malhaedo soyongeopseo
ne apeman isseumyeon
I’m stuck with a phobia
nan neowa gyesok hamkkehago sipeunde
I’m stuck with a phobia
I can’t go there nega issneun gose
dagagal su eopseo
Oh oh oh oh
wae ireoneunji oh nado moreugesseo
Oh oh oh oh
gathyeo beoryeosseo neoran phobiae
neol mannaneun sigani jeomjeom
dagawa tteollinda tteollinda
hamseongi keuge ullyeo in my head
deo jalhal su issdago
dangdanghage sorichyeo
gihoeneun jal aljanha dan han beonppun ingeol
I’ll do anything for you
nega nal mideul su issge
I’m stuck with a phobia
nan neowa gyesok hamkkehago sipeunde
I’m stuck with a phobia
I can’t go there nega issneun gose
dagagal su eopseo
Oh oh oh oh
wae ireoneunji oh nado moreugesseo
Oh oh oh oh
gathyeo beoryeosseo neoran phobiae

Tekst (eng.ver.)

Oh oh oh oh
Oh oh oh oh
My face looking up to the shaking sky,
will I be able to be closer to it today?
For no real reason I’m anxious, it’ll just grow farther away
Ah, I know this isn’t the real me
My thoughts are always so complicated
I can’t think of anything else, it’s too much
Don’t know why I’m like this
Even if I pretend it’s not, my heart is pounding like it might burst
Stay with me
Don’t hesitate any more, don’t hesitate
Even if I tell myself that it’s no hope
when I’m in front of you
I’m stuck with a phobia
I want to stay with you
I’m stuck with a phobia
I can’t go there, to the place you are,
I can’t approach you
Oh oh oh oh,
why am I like this? Oh, I don’t know, either
Oh oh oh oh,
I’m trapped in a phobia of you
No wonder it’s overwhelming to have you in my arms
You’re so precious, it’s not enough to just care for you, you’re blinding
The brighter you shine the more I shake,
the closer I get to you, there comes a moment
my trembling from anxiety turns to shaking in excitement
Thinking of how I can make you smile
makes this trembling a bit more enjoyable
Don’t know why I’m like this
Even if I pretend to be cool, my heart is pounding like it might burst
Stay with me
Don’t hesitate any more, don’t hesitate
Even if I tell myself that it’s no hope
when I’m in front of you
I’m stuck with a phobia
I want to stay with you
I’m stuck with a phobia
I can’t go there, to the place you are,
I can’t approach you
Oh oh oh oh,
why am I like this? Oh, I don’t know, either
Oh oh oh oh,
I’m trapped in a phobia of you
The time when I can meet you
is growing closer, I’m shaking, shaking
Your cheers echo loudly in my head
Saying I can do even better
I boldly shout
I know too well that chances only come once
I’ll do anything for you
so that you can believe in me
I’m stuck with a phobia
I want to stay with you
I’m stuck with a phobia
I can’t go there, to the place you are,
I can’t approach you
Oh oh oh oh,
why am I like this? Oh, I don’t know, either
Oh oh oh oh,
I’m trapped in a phobia of you

Tekst (pol.ver.)

Oh oh oh oh
Oh oh oh oh
Moja twarz spogląda w górę na drżące niebo
Czy będę w stanie zbliżyć do niego dzisiaj?
Bez konkretnego powodu jestem coraz bardziej niespokojny
Ah, wiem że to nie prawdziwy ja
Moje przemyślenia zawsze są skomplikowane
Nie mogę myśleć o niczym innym, to dla mnie za dużo
Nie wiem dlaczego, ale podoba mi się to
Nawet jeśli udaję, że nie to moje serce bije jak szalone
Zostań ze mną
Nie wahaj się już dłużej
Nawet jeśli będę sobie wmawiać, że nie ma żadnej nadziei
Kiedy stoję przed Tobą
Jestem uwięziony w fobii
Chcę z Tobą zostać
Jestem uwięziony w fobii
Nie mogę się tam udać do miejsca, w którym jesteś
Nie mogę się do Ciebie zbliżyć
Oh oh oh oh
Dlaczego mi sie to podoba? Sam chciałabym wiedzieć
Oh oh oh oh
Jestem uwięziony w Twojej fobii
Nic dziwnego, że czuję się przytłuczony mając Cię w swoich ramionach
Jesteś tak cenna, trzeba więcej niż tylko zająć się Tobą, jesteś olśniewająca
Czym szerzej się uśmiechasz, tym bardziej moje ciało drży
Im bliżej Ciebie jestem przychodzi moment
Gdzie moje drżenie wywołane niepokojem zmienia się w drżenie z zachwytu
Myśląc o tym, jak dzięki mnie się uśmiechasz
Sprawia, że drżenie mojego ciała wydaje się być nieco milsze
Nie wiem dlaczego, ale podoba mi się to
Nawet jeśli udaję, że nie to moje serce bije jak szalone
Zostań ze mną
Nie wahaj się już dłużej
Nawet jeśli będę sobie wmawiać, że nie ma żadnej nadziei
Kiedy stoję przed Tobą
Jestem uwięziony w fobii
Chcę z Tobą zostać
Jestem uwięziony w fobii
Nie mogę się tam udać do miejsca, w którym jesteś
Nie mogę się do Ciebie zbliżyć
Oh oh oh oh
Dlaczego mi sie to podoba? Sam chciałabym wiedzieć
Oh oh oh oh
Jestem uwięziony w Twojej fobii
W końcu jest czas, gdy mogę Cię spotkać
Zbliża się wielkimi krokami
Echo Twoich okrzyków chodzi mi po głowie
Mówiące, że stać mnie na więcej
A ja krzyczę odważnie
Wiem zbyt dobrze, że szanse przychodzą tylko raz
Dla Ciebie zrobię wszystko
Więc możesz we mnie wierzyć
Jestem uwięziony w fobii
Chcę z Tobą zostać
Jestem uwięziony w fobii
Nie mogę się tam udać do miejsca, w którym jesteś
Nie mogę się do Ciebie zbliżyć
Oh oh oh oh
Dlaczego mi sie to podoba? Sam chciałabym wiedzieć
Oh oh oh oh
Jestem uwięziony w Twojej fobii

*Tekst (kor. ver. & eng. ver)- Kgasa*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki