Stray Kids- "Another Day" [GO生]

Artysta: Stray Kids
Wytwórnia: JYP Entertainment
Data wydania: 17.06.2020r
Nazwa piosenki: "Another Day"
Nazwa albumu: "GO生"

Lista utworów:
1. "Go Live"
2. "God's Menu"
3. "Easy"
4. "Pacemaker"
5. "Airplane"
6. "Another Day"
7. "Phobia"
8. "Blueprint"
9. "Ta"
10. "Haven"
11. "Top"
12. "Slump"
13. "Gone Days"
14. "On Track"

Tekst (kor.ver.)

pigonhan mom ssisgo nawaseo
tto jaemieopsneun TVreul teulgo
heungmi eopsneun nyuseuneun oneuldo
al su eopsneun mallo tteodeureo
jeil jungyohaessdeon iri mwoyeossdeora
hago sipdeon iri manhassneunde sigane jakku jjoccgineura
sesange cham manheun gosi issneunde
mam pyeonhi hansum puk swil gongganjocha jubyeonen eopsdeora
geujeo du bal ppeotgo nupneundago
nuni gamgiji anha
nuneul jilkkeun gamabwado dasi
kkumi eopsneun jameul ja
jameseo kkael ttaemada jjalpeun hoheup
jamkkanui mongrongham
uimi eopsneun haru
geu kkeuten dasi banbok yeah
kkeunhimeopsneun datum
kkeuti eopsneun hansum
neureojineun hapum
singyeongeun nalkaropgo haneun mareun bisu
i modeun ire silhjeung
eoduun bang aneul bijipgo deureogassdeon nal
geu nugu han myeongjjeumeun nareul dorabwasseulkka
himgyeopge gyeou haru bonaesseossdeon oneul nan
myeot beon useossna geuge gwayeon jinsimieosseulkka
saenggage jamgin nae moseubeun usgyeo
eorinaega geokjeongdo manhguna
geujeo hal irina ttokbaro hae
hweng han nae mamsogeun da mollajun chae
useoneomgil julman aneun geureon
moseubi nan silhdeora
geujeo du bal ppeotgo nupneundago
nuni gamgiji anha
nuneul jilkkeun gamabwado dasi
kkumi eopsneun jameul ja
jameseo kkael ttaemada jjalpeun hoheup
jamkkanui mongrongham
uimi eopsneun haru
geu kkeuten dasi banbok yeah
dadeul na ppaego haengbokhan geoya geuge cham gunggeumhae
anim naman ajik sumgil jul moreuneun eorinae
modu gamyeon soge naemyeoneul da kkongkkong sumgyeoseo
oeroumiraneun daneoe jogeumssik mudyeojyeo

Tekst (eng.ver.)

I washed my tired body and turned on the boring TV again,
the dull news is going on and on about something again today
What was most important to do?
There was so much I wanted to do, but I kept being chased by time
There are so many places in this world,
but I can’t find a place to rest comfortably anywhere near me
Even if I lay down and stretch out my legs
my eyes won’t close,
Even if I force them shut
I have a dreamless sleep
Whenever I wake my my breathing is short
and my brain’s hazy for a bit
There’s another meaningless day
and at the end I repeat this again, yeah
Endless fights, endless sighs, and drawn out yawns
My nerves are on edge, my words are knives,
I’m sick of it all
When I pushed my way into this dark room
Did anybody bother to look back at me?
I barely managed to make it through this hard day,
how many times did I smile, and were they genuine smiles?
I find the way I’m trapped in my thoughts funny
I’m still so young, but I have so many worries
Just do what you’re supposed to be doing well
Nobody knows anything about how empty my heart feels,
and I hate how all they know how to do is laugh it off
Even if I lay down and stretch out my legs
my eyes won’t close,
Even if I force them shut
I have a dreamless sleep
Whenever I wake my my breathing is short
and my brain’s hazy for a bit
There’s another meaningless day
and at the end I repeat this again, yeah
Is everyone but me happy? I really want to know
Or am I just a kid who doesn’t know how to hide it yet?
Everyone hides it behind their masks
and become numb to the word ‘loneliness’ bit by bit

Tekst (pol.ver.)

Umyłem swoje zmęczone ciało i po raz kolejny włączyłem ten nudny telewizor
Te monotonne wieści wciąż się powtarzają
Co było najważniejsze do roboty?
Tak wiele chciałem zrobić, ale czas mnie gonił
Na tym świecie jest tak wiele miejsc
Niestety nie potrafię znaleźć dla mnie dość wygodnego miejsca w pobliżu
Nawet gdybym się położył i wyciągnął swoje nogi
Moje powieki nie chcą opaść
Nawet jeśli zmuszę się, aby je zamknąć
Śpię nie śniąc o niczym
Za każdym razem, gdy się budzę mój oddech przyśpiesza
Natomiast mój mózg jest mglisty
To kolejny bezsensowny dzień
Pod koniec znów wszystko się powtarza
Niekończące się walki samym ze sobą, bezustanne westchnienia i ciągłe ziewanie
Moje nerwy są na wykończeniu, a słowa ostre niczym noże
Mam już tego dość
Kiedy ruszyłem do tego ciemnego pokoju
Czy ktoś potrudził się, aby zerknąć na mnie?
Ledwo zdołałem przetrwać ten ciężki dzień
Tyle razy się uśmiechałem, ale czy któryś z nich był szczery?
Znalazłem drogę, jestem uwięziony w moich myślach, to żałosne
Jestem taki młody, a jednak tyle zmartwień
Po prostu rób dobrze to, powinieneś
Nikt nie wie, jak bardzo moje serce jest puste
Nienawidzę tego, że wszyscy wiedzą jak się z tego śmiać
Nawet gdybym się położył i wyciągnął swoje nogi
Moje powieki nie chcą opaść
Nawet jeśli zmuszę się, aby je zamknąć
Śpię nie śniąc o niczym
Za każdym razem, gdy się budzę mój oddech przyśpiesza
Natomiast mój mózg jest mglisty
To kolejny bezsensowny dzień
Pod koniec znów wszystko się powtarza
Czy wszyscy prócz mnie są szczęśliwi? Na prawdę chcę wiedzieć
A może jestem jeszcze tylko dzieckiem, które jeszcze nie wie, jak wszystko ukryć?
Wszyscy chowają się za swoimi maskami
Udając debili słysząc słowo 'samotność'

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Kgasa*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki