KARD- "Oh NaNa" Project Vol 1

Artysta: KARD
Wytwórnia: DSP Entertainment
Data wydania: 12.12.2016r
Nazwa piosenki: "Oh NaNa"
Nazwa albumu: Project Vol 1

KARD- "Oh NaNa" MV
KARD- "Oh NaNa" Choreography Video








Tekst (kor.ver.)

Jigyeowo Always
Wae mame eomneun namjiman mareul geonayo
Go Away, Ay neomu ppeonhajanha
Siksanghan maeryeok neukkihan maltu
Amu neukkim eobseo No No
Jebal nae ape natana jwo
Eodie innayo My Love nal guhaejwo
You lookin’ for a man that’s realer
Nal mannagi jeone mamkkeot jeulgyeo
Instae jakku mokjeogi ppeonhan
Namjadeurui dm allimeun da musihae
Girl ttak han beone kkotjyeo
Neoro matchwojin nae gwansimui chojeom
All day, All night baby 365
Heonsinhamyeo jeoldae tteonaji anheulge your side
Maeil nal wihae norael bulleojwoyo
Oh Na Na Na
Dalkomhan nunbicheuro nal nogyeojwoyo
Oh Na Na Na
Geudae tteugeoun gaseumi
Jogeumman sigeodo torajiljido molla
Yeongwonhi gyeote isseo nal jikyeojwoyo
Oneulcheoreom Oh Na Na
Oh Na Na oneulcheoreom Oh Na Na
Oh Na Na Oh Na Na Na
Buranhae All Night
Yeope isseodo sarajilkka bwa nan duryeowoyo
No Way
Huljjeok tteo nalkka bwa nan museowo
Neo eobsin mot sal geot gata
Moreugesseo jakkuman bogo sipeunde
Eolmana saranghae jeongmal saranghae
Nae modeun geol matgilge nal anajwo
Ma Real Lady wae nollini
Neol hyanghan hogisimui gipin imi No Limit
Nal deo michige mandeureo neoui momnollimi
Like Coffeewa Muffin johwaroun eoullimi
Be my onsil sok hwacho nege heonsin
So I’ll be your mitgeoreum mae sunganui
Georukhan challaui challanhan areumdaun
Neoui beotimmogi dwieo
Jikyeojuneun ansikcheo mwodeun matgyeodo dwaeyo
Maeil nal wihae norael bulleojwoyo
Oh Na Na Na
Dalkomhan nunbicheuro nal nogyeojwoyo
Oh Na Na Na
Geudae tteugeoun gaseumi
Jogeumman sigeodo torajiljido molla
Yeongwonhi gyeote isseo nal jikyeojwoyo
Oneulcheoreom Oh Na Na
Gyesok nal saranghanda haejwo
Dwidoraseosseul ttaemyeon
Jakku bogo sipda haejwoyo
Oh Na Na Na Na Na
Na Na Na Na Na Na
Jogeumman deo namjadapge
Nan ne georago haejwo Oh Na Na Na
Oh Na Na oneulcheoreom Oh Na Na
(Oh Na Na Na)
Oh Na Na Oh Na Na Na
Maeil nal wihae norael bulleojwoyo
Oh Na Na Na
Dalkomhan nunbicheuro nal nogyeojwoyo
Oh Na Na Na
Geudae tteugeoun gaseumi
Jogeumman sigeodo torajiljido molla
Yeongwonhi gyeote isseo nal jikyeojwoyo
Oneulcheoreom
Oh Na Na

Tekst (eng.ver.)

So tired, Always
Why do these boys try and talk to me?
Go Away, Ay, so cliché
The same charm, the same lines
Don’t make me feel a thing, No No
Please show up now
Where are you, My Love? Save me
You lookin’ for a man that’s realer
Have fun all you want before you come to me
Insta, it’s obvious what they’re after
Shut out all their DM alarms
Girl, one shot
And all I see is you
All day, All night baby 365
I’m yours and I won’t leave your side
Sing for me everyday
Oh Na Na Na
Melt me with your eyes
Oh Na Na Na
Keep the flame in your heart
If you want me baby
Be with me forever
Like tonight Oh Na Na
Oh Na Na Like tonight Oh Na Na
Oh Na Na Oh Na Na Na
Trembling, All Night
Even with me, I’m afraid you’ll disappear
No Way,
Insecure you’ll leave without saying “goodbye”
I can’t live without you
I miss you more and more
You don’t know how big my love is,
I’ll give it all to you, just hug me
Ma Real Lady why are you laughing?
My fall is too deep, No Limit
Your moves make me go crazy
Like Coffee and Muffin, you and I
Be my princess I’ll give you my everything
So I’ll be your whatever you want
Every moment shining beautifully
So perfect, you can ask me for anything
I’ll be your home
Sing for me everyday
Oh Na Na Na
Melt me with your eyes
Oh Na Na Na
Keep the flame in your heart
If you want me baby
Be with me forever
Like tonight Oh Na Na Na
Tell me that you love me
Whenever you say goodbye,
Tell me that you miss me
Oh Na Na Na Na Na
Na Na Na Na Na Na
Tell me I’m yours,
Say it like my man Oh Na Na Na
Oh Na Na Like tonight Oh Na Na
(Oh Na Na Na)
Oh Na Na Oh Na Na Na
Sing for me everyday
Oh Na Na Na
Melt me with your eyes
Oh Na Na Na
Keep the flame in your heart
If you want me baby
Be with me forever
Like tonight
Oh Na Na

Tekst (pol.ver.)

Zawsze jestem zmęczona
Dlaczego ci chłopcy starają się do mnie zagadać?
Odpuśćcie, to zbyt banalne
Używają tego samego uroku, mówią dokładnie to samo
To mi nie imponuje, nie nie
Proszę, ukaż się
Gdzie jesteś moja miłości? Uratuj mnie
Szukasz prawdziwego mężczyzny
Wybaw się, zanim do mnie przyjdziesz
Insta, to oczywiste czego od ciebie chcą
Zignoruj wszystkie ich powiadomienia
Dziewczyno, zakochałem się od pierwszego wejrzenia
Cała moja uwaga skupia się na tobie
Całe dnie i całe noce przez cały rok
Jestem twój i nigdy cię nie opuszczę
Codziennie śpiewaj dla mnie
Oh Na Na Na
Roztapiaj mnie swoim spojrzeniem
Oh Na Na Na
Trzymaj ten płomień miłości w swoim sercu
Jeśli mnie pragniesz kochanie
Bądź ze mną już do końca
Jak dzisiejszej nocy Oh Na Na Na
Oh Na Na Na jak dzisiejszej nocy Oh Na Na Na
Oh Na Na Na Oh Na Na Na
Drżę całą noc
Nawet jeśli jesteś obok, boję się, że znikniesz
Nie ma mowy
Boję się, że odejdziesz bez pożegnania
Nie potrafię bez ciebie żyć
Tęsknie za tobą bardziej i bardziej
Nie masz pojęcia, jaka moja miłość jest wielka
Dam ci ją całą tylko mnie weź mnie w swoje ramiona
Moja Pani dlaczego się śmiejesz?
Kawa i muffinka to niczym ty i ja
Bądź moją królewną, dam ci wszystko
Będę tylko kimkolwiek zapragniesz
Każda chwila pięknie rozpromiewa
Taka idealna, możesz mnie o wszystko poprosić
Będę twoim wsparciem
Śpiewaj dla mnie każdego dnia
Oh Na Na Na
Roztapiaj mnie swoim spojrzeniem
Oh Na Na Na
Trzymaj ten płomień miłości w swoim sercu
Jeśli mnie pragniesz kochanie
Bądź ze mną już do końca
Jak dzisiejszej nocy Oh Na Na Na
Powiedz, że mnie kochasz
Jeżeli kiedykolwiek będziemy się żegnać
Powiedz, że za mną tęsknisz
Oh Na Na Na Na Na
Na Na Na Na Na Na
Powiedz mi, że jestem twoja
Powiedz to jak mój mężczyzna
Oh Na Na Na
Oh Na Na Na jak dzisiejszej nocy Oh Na Na Na
(Oh Na Na Na)
Oh Na Na Oh Na Na Na
Codziennie śpiewaj dla mnie
Oh Na Na Na
Roztapiaj mnie swoim spojrzeniem
Oh Na Na Na
Trzymaj ten płomień miłości w swoim sercu
Jeśli mnie pragniesz kochanie
Bądź ze mną już do końca
Jak dzisiejszej nocy
Oh Na Na Na

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Color Coded Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki