TREASURE- "Boy" Debiut


Artysta: TREASURE
Wytwórnia: YG Entertainment
Data wydania: 07.08.2020r
Nazwa piosenki: "Boy"
Nazwa albumu: "THE FIRST STEP : CHAPTER ONE"


Lista utworów:
1. "Boy"






Tekst (kor.ver.)

Woah oh
Yeah
neon machi beautiful danger
chyeodabol su eopseo
neomu nunbusin halo
nuneul garyeobwado sumgyeobwado
neon jeongmal different
heeonaol su eopseo
teojildeushan nae heartbeat
bureul jilleo oh oh oh
deo oh oh oh
Oh no ontong meorissogi messed up
Yo oneulttara michigesseo
You’re so beautiful malhago sipeo
nuneul majuchin sungan ijeonui nan
mollasseosseo naui taip
neon jeongmal special treasure
Yeah I'm gonna be the one
neoreul wonhae
unmyeongieossdeon geoscheoreom yeah
sumanheun saramdeul sok neoman boyeo
I can make you happy
nan kkok neoyeoyaman hae girl
mameul yeoreojwo
I just wanna be your boy
I’ll be your boy
mameul yeoreojwo
Be my be my be my girl
I’ll be your boy
Be my be my be my
I just wanna be your boy
jigeum mak jigeum mak
nuni meoreobeoril geosman gateum
sum makhineun areumdaum
I’m so addicted to you, can’t control
kokkeute danggyeo neoui hyanggi
buljangnaneun geuman sarangeuro chaewo yeolgi
I’m runnin’ and runnin’ and
neol wihaeseoramyeon nan
jeonbu da georeo ride or die
unmyeongieossdeon geoscheoreom yeah
sumanheun saramdeul sok neoman boyeo
I can make you happy
nan kkok neoyeoyaman hae girl
mameul yeoreojwo
I just wanna be your boy
I’ll be your boy
mameul yeoreojwo
Be my be my be my girl
I’ll be your boy
Be my be my be my
I just wanna be your boy
eodiseodeun biccna
neoneun naui yeowang
I’mma ride for you
I’mma ride or die for you girl
Baby I’ll be yours
Baby I’ll be yours
But you’re so far away
ije mameul yeoreojwo
I’m gonna be your boy
I’ll be your boy
Be my be my be my girl
nae mamgwa gatdamyeon
Be my be my be my
I just wanna be your boy
da piryo eopseo nawa soneul japgo run
Shh Treasure
Oh oh oh oh oh oh oh oh
Na na na na na now
Oh oh oh oh oh oh
mameul yeoreojwo
Oh oh oh oh oh oh oh oh
Na na na na na now
Oh oh oh oh oh oh
I’m gonna be your boy

Tekst (eng.ver.)

Woah oh
Yeah
You’re like beautiful danger
I can’t look at you
Halo too bright
Even if I close or hide my eyes
You’re so different
I can’t get out of it
My exploding heartbeat
Set a fire oh oh oh
More oh oh oh
Oh no my head is all messed up
Yo I’m going crazy a lot today
You’re so beautiful I want to say
Before the moment our eyes met
I didn’t know my type
You’re so special treasure
Yeah I’m gonna be the one
I want you
Like it was meant to happen yeah
All I can see in the crowd is you
I can make you happy
It’s gotta be you girl
Please open up your heart
I just wanna be your boy
I’ll be your boy
Please open up your heart
Be my be my be my girl
I’ll be your boy
Be my be my be my
I just wanna be your boy
Right now right now
My eyes might go blind
Breathtaking beauty
I’m so addicted to you, can’t control
Your scent touches my nose
Stop playing with fire, fill with love fire
I’m runnin’ and runnin’ and
If it’s for you
I risk it all ride or die
Like it was meant to happen yeah
All I can see in the crowd is you
I can make you happy
It’s gotta be you girl
Please open up your heart
I just wanna be your boy
I’ll be your boy
Please open up your heart
Be my be my be my girl
I’ll be your boy
Be my be my be my
I just wanna be your boy
You shine everywhere
You’re my queen
I’mma ride for you
I’mma ride or die for you girl
Baby I’ll be yours
Baby I’ll be yours
But you’re so far away
Now please open up your heart
I’m gonna be your boy
I’ll be your boy
Be my be my be my girl
If it’s the way I feel it
Be my be my be my
I just wanna be your boy
I don’t need anything, Hold my hand and run
Shh Treasure
Oh oh oh oh oh oh oh oh
Na na na na na now
Oh oh oh oh oh oh
Please open up your heart
Oh oh oh oh oh oh oh oh
Na na na na na now
Oh oh oh oh oh oh
I’m gonna be your boy

Tekst (pol.ver.)

Woah oh
Yeah
Jesteś niebezpiecznie piękna
Nie potrafię na Ciebie spojrzeć
Oślepiasz
Nawet jeśli zamknę lub zakryję swoje oczy
Jesteś zupełnie inna
Nie potrafię się z tego wydostać
Moje szybkie bicie serca
Wznieca ogień
Coraz bardziej
Moje myśli są niepoukładane
Dzisiaj nadzwyczajnie wariuję
Pragnę Ci powiedzieć, że jesteś piękna
Zanim nasze spojrzenia się spotkały
Wcześniej nie miałem nikogo w moim typie
Jesteś wyjątkowym skarbem
Tak, będę dla Ciebie tym jedynym
Chcę Ciebie
To wygląda, jakby miało się wydarzyć
W tłumie dostrzegam tylko Ciebie
Sprawę, że będziesz szczęśliwa
To będziesz Ty dziewczyno
Proszę, otwórz dla mnie swoje serce
Pragnę być tylko Twoim facetem
Będę Twoim chłopcem
Proszę, otwórz dla mnie swoje serce
Bądź tylko moja
Natomiast ja będę Twoim chłopcem
Bądź moja
Pragnę być tylko Twoim facetem
Już od teraz
Moje oczy mogą oślepnąć
Jesteś zabierającą dech w piersiach pięknością
Jestem od Ciebie uzależniony, nie potrafię się kontrolować
Twój zapach wodzi mnie za nos
Przestać igrać z ogniem, wypełnij go miłością
Biegnę z całych sił
Jeśli to wszystko dla Ciebie
Zaryzykuję wszystko, jedź albo giń
To wygląda, jakby miało się wydarzyć
W tłumie dostrzegam tylko Ciebie
Sprawę, że będziesz szczęśliwa
To będziesz Ty dziewczyno
Proszę, otwórz dla mnie swoje serce
Pragnę być tylko Twoim facetem
Będę Twoim chłopcem
Proszę, otwórz dla mnie swoje serce
Bądź tylko moja
Natomiast ja będę Twoim chłopcem
Bądź moja
Pragnę być tylko Twoim facetem
Lśnisz gdziekolwiek jesteś
Jesteś moją królową
Jadę do Ciebie
Zamierzam jechać lub umierać, tylko dla Ciebie dziewczyno
Kochanie, będę Twój
Kochanie, będę Twój
Ale Ty jesteś tak daleko
Proszę, otwórz dla mnie swoje serce
Pragnę być tylko Twoim facetem
Będę Twoim chłopcem
Bądź tylko moja
Jeśli to uczucie jest prawdziwe
Bądź tylko moja
Pragnę być tylko Twoim facetem
Nie potrzebuję niczego, trzymaj tylko moją rękę i biegnij
Shh Treasure
Oh oh oh oh oh oh oh oh
Na na na na na now
Oh oh oh oh oh oh
Proszę, otwórz dla mnie swoje serce
Oh oh oh oh oh oh oh oh
Na na na na na now
Oh oh oh oh oh oh
Będę Twoim chłopcem
*Tekst (kor. ver.& eng. ver.)- Genius*

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki