KARD- "Gunshot" Comeback

Artysta: KARD
Wytwórnia: DSP Entertainment
Data wydania: 26.08.2020r
Nazwa piosenki: "Gunshot"
Nazwa albumu: "Way With Words"


Lista utworów:
1. "Ah Ee Yah"
2. "Gunshot"
3. "Hold On"





Tekst (kor.ver.)

Yeah
LOVE bileomeogeul 4 letters
LOVE eulo pojanghae neon maebeon
Selfish, I will never be enough
nae modeun geol ssodabueodo oh
kkeuteobsneun War
tto kkeuteobsi More
(ne gyeonyangi teulliji anhge)
nalkaloun mal
Like bullets they are
(But I won’t surrender my darling)
I don’t give a damn about you
When you say
I don’t a give a damn about you
It’s pain
As long as you love me
The good or the ugly
mueosideun da gwaenchanha
It’s like you control me
Without you I’m lonely
hajiman neon daleujanha
Your words are like a gun shot
I’m bleeding love
They hit me like a gun shot
I’m bleeding love
You hit me like a
You hit me like a yeah
I’m feeling like I’m in pyeheo
Break it du nun gamassdeon pyehae
geugan neon bonsaegeul eunpyehae
ijen ne jogswaeseo talpihae (beolgeobeosneundedo)
In your all tricks
balmog jabeun Trap
naleul geogiseo kkeonaeeonae
jumadeungeun sagjehae
neolaneun kkolipyol tteeonae yeah
Woah answer when I’m calling
neo eobsi Dying slowly
baeteonaen ne maleun nal jugyeo Like bullets
na anin geu Trigger trigger gamssago Pull it
As long as you love me
The good or the ugly
mueosideun da gwaenchanha
It’s like you control me
Without you I’m lonely
hajiman neon anijanha
Your words are like a gun shot
I’m bleeding love
They hit me like a gun shot
I’m bleeding love
Baby this love
I’m bleeding
neoleul wihae
Oh no
No love
meollihae
naleul wihae
No more oh
One shot two shot three shot four
deo gyeondyeonael su eobseo naleul wihaeseolado
neoui Gun
Shot
I’m bleeding love
Your words are like a gun shot
I’m bleeding love
They hit me like a gun shot
I’ve bled enough

Tekst (eng.ver.)

Yeah
LOVE damn 4 letters
You sugar-coat it with LOVE every time
Selfish, I will never be enough
Even when I pour out all of myself oh
Endless War
Again, Endlessly More
(You never miss your shot)
Piercing words
Like bullets they are
(But I won’t surrender my darling)
I don’t give a damn about you
When you say
I don’t a give a damn about you
It’s pain
As long as you love me
The good or the ugly
Everything is ok
It’s like you control me
Without you I’m lonely
But you feel different
Your words are like a gun shot
I’m bleeding love
They hit me like a gun shot
I’m bleeding love
You hit me like a
You hit me like a yeah
I’m feeling like I’m in desolation
Break it the damage that closed my eyes
So far you’ve concealed the true color
Now break off your chains
(Even if I’m naked)
In your all tricks
Ankle grabbing trap
Need to drag myself out of there
Remove you from my life
Take off the tag called you yeah
Woah answer when I’m calling
Without you dying slowly
The words you spit out kill me like bullets
Not me but that Trigger trigger
wrap around and pull it
As long as you love me
The good or the ugly
Anything is ok
It’s like you control me
Without you I’m lonely
But you are not
Your words are like a gun shot
I’m bleeding love
They hit me like a gun shot
I’m bleeding love
Baby this love
I’m bleeding
For you
Oh no
No love
Stay away
For me
No more oh
One shot two shot three shot four
I can’t stand it anymore for my own sake
Your gun
Shot
I’m bleeding love
Your words are like a gun shot
I’m bleeding love
They hit me like a gun shot
I’ve bled enough

Tekst (pol.ver.)

Yeah
Miłość to tylko jakieś cholerne litery
Za każdym razem słodzisz mi miłością
Jesteś samolubny, nigdy nie będę dla Ciebie wystarczająca
Nawet jeśli daję Ci siebie całą
Niekończąca się wojna miedzy nami
Z każdym dniem narasta jeszcze więcej
(Nigdy nie chybiasz)
Przeszywające na wylot słowa
Są niczym kule
(Ale nie poddam się tak łatwo kochanie)
Mam Cię gdzieś
Gdy Ty mówisz
Że ja nie obchodzę Ciebie
To dla mnie bolesne
Tak długo jak mnie kochasz
Nie patrząc czy jestem dobra, czy brzydka
Wszystko jest w porządku
To tak, jakbyś mnie kontrolował
Bez Ciebie czuję się samotna
Ale Ty czujesz inaczej
Twoje słowa są bolesne jak rana postrzałowa
Wykrwawiam się miłością
Uderzają we mnie niczym pocisk 
Wykrwawiam się miłością
To bolesne
Niczym pocisk
Czuję się jakbym żył na odludziu
Uwalniam się ze szkód, które zamknęły moje oczy
Jak dotąd maskujesz swój prawdziwy kolor
Pokaż się, zerwij z siebie te łańcuchy
(Nawet jeśli zostanę bez niczego)
W tych wszystkich Twoich sztuczkach
Czuję jak pułapka chwyta mnie za kostkę
Muszę jak najszybciej się stąd wydostać
Usunąć cię z mojego życia
Pozbyć się Twojego imienia
Odbierz, gdy dzwonię
Bez Ciebie powoli umieram
Słowa, które kierujesz w moją stronę ranią mnie niczym kule
To działa jak spust broni
Owijasz swój palec i ciągniesz za spust
Tak długo jak mnie kochasz
Nie patrząc czy jestem dobra, czy brzydka
Nic nie jest w porządku
To tak, jakbyś mnie kontrolował
Bez Ciebie czuję się samotna
Ale Ty czujesz się dobrze
Twoje słowa są bolesne jak rana postrzałowa
Wykrwawiam się miłością
Uderzają we mnie niczym pocisk 
Wykrwawiam się miłością
Ta nasza miłość
Wykrwawiam się nią
Dla Ciebie
Już wystarczy
Nasza miłość się skończyła
Trzymaj się ode mnie z daleka
Dla mnie
Nie ma już żadnych nas
Jeden strzał, dwa strzały, trzy i cztery
Nie mogę już tego znieść dla własnego dobra
To Ty oddałeś strzał
Wykrwawiam się miłością
Twoje słowa są bolesne jak rana postrzałowa
Wykrwawiam się miłością
Uderzają we mnie niczym pocisk 
Wykrwawiłam się już wystarczająco

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Kgasa*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki