SOMI- "Don't Let Me Go" [XOXO]

Artysta: SOMI
Wytwórnia: The Black Label
Data wydania: 29.10.2021r
Nazwa piosenki: "Don't Let Me Go"
Nazwa albumu: "XOXO"


Lista utworów:
2. "XOXO"
3. "Don't Let Me Go" (feat. Giriboy)
8. "Outta My Head"



Tekst (kor.ver.)

Ride or Die nan ne geoya
Naega geureotamyeon geureon geoya (Yeah)
Kkwak jabeun du son nochi ma baboya
Naega dangyeonhaejil ttae neol noeul geoya (Yeah)
Right now I need you to hold me tell me that I'm the only
One that you want when you're lonely telling you know that you won't be
Pulling up on you like skrrt skrrt
Of course in my prettiest skirt skirt
You really make me put in work work
Just saying this better work work
Neol noeul ttaе
Nal jabajugenni
Ibyeori dakchil ttae
Naеge malhaejugenni
Just say
Don't let me go
Don't let me go
Don't let me go
If you love me
Don't let me go
Don't let me go
Don't let me go
If you love me
(Yeah) saranghandamyeoneun nochi ma
Naega siltaneun geu geojinmal
Ibyeoreun museowo wae nareul sosimhan namjaro mandeureo meogeo nan cheongsimhwan ganeun geon sileo
Dukkeoun nae pareul jaba jalmot bonaen munja geuman hetgallyeo
Ganeun geon joeunde banjineun noko cheoncheonhi saenggakae han bakwi dolgo
Nae meorido dolgo nan gidaryeo dol simjangeun jjollyeo but jikyeonaen meot
Sosimhan namjaneun chainikka neowa na sagwineun sainikka
Neol noeul ttae
Nal jabajugenni
Ibyeori dakchil ttae
Naege malhaejugenni
Just say
Don't let me go
Don't let me go
Don't let me go
If you love me
Don't let me go
Don't let me go
Don't let me go
If you love me
Ireonjeoreon what if ttaeme jakku neorang narang meoreojineun jung
Igeotjeogeot saenggakaneun naneun neoreul tteonal mami jeonhyeo eopgo
Don't let me go
Don't let me go
Don't let me go
If you love me
Don't let me go
Don't let me go
Don't let me go
If you love me
Geunikka Catch me
Naega wae guji
If you want
Siltamyeon
Sijibogenni
Uhh uhh
Sileumyeon
Gidaryeo
Eodi an galge
Gaji ma jeoldae
Na geureon geo jalhae
I already know
If you love me
I do so don't let me go
Don't let me go
Chang datgi

Tekst (eng.ver.)

Ride or die I'm yours (I'm yours)
If that's me then, the end (Yeah)
Don't let go your tightly held hands, you dumb
I'll let you go when I presumed it (Yeah)
Right now I need you to hold me tell me that I'm the only
One that you want when you're lonely
Telling you know that you won't be
Pulling up on you like skrrt skrrt
Of course in my prettiest skirt skirt
You really make me put in work work
Just saying this better work work
Will you hold me when I let you go?
Will you tell me when farewell comes?
Just say
Don't let me go (Go, go)
Don't let me go (Go, go)
Don't let me go
If you love me (If you love me)
Don't let me go (He-hey)
Don't let me go (He-hey)
Don't let me go (He-hey)
If you love me (Love me)
Yeah, If you love me, don't let me go
That's a lie that I don't like
I'm scared of farewells
Why do you make me into a fearful men
I hate taking through a cheongsimhwan
Grab my thick arms, I'm confused so stop sending misleading texts
It's good to go, but leave the ring and procrastinate
My head is just spinning on in on while waiting
Because fearful men are the difference
Because you and I are dating
Will you hold me when I let you go?
Will you tell me when farewell comes?
Just say
Don't let me go (Go, go)
Don't let me go (Go, go)
Don't let me go
If you love me (If you love me)
Don't let me go (Go, go)
Don't let me go (Go, go)
Don't let me go (Go, go)
If you love me (Love me)
Because of this or that, what if
I keep getting farther away between us
Thinking about this and that
I have no intention of leaving you at all
Don't let me go (Go, go)
Don't let me go (Go, go)
Don't let me go
If you love me (If you love me)
Don't let me go (Go, go)
Don't let me go (Go, go)
Don't let me go (Go, go)
If you love me (Love me)
So Catch me
Why do I have to
If you want
If you don't like it
Will you marry me?
Uhh-uhh
If you don't like it
Wait
I ain't going
Never gonna go
I'm good at that
I already know
If you love me
I do so don't let me go
Don't let me go
Don't let me go

Tekst (pol.ver.)

Jedź lub giń, jestem cała Twoja
Więc jeśli mnie zobaczysz, to koniec
Głupcze, nie puszczaj swoich mocno zaciśniętych pięści
Pozwolę Ci odejść, według moich przypuszczeń
Teraz potrzebuję, żebyś mnie przytulił, powiedz mi, że jestem jedyna
Jedyna, której potrzebujesz, gdy czujesz się samotny
Chociaż mówiąc to, dobrze wiesz, że tak nie będzie
Ciągnę Cię za sobą
Oczywiście w mojej najpiękniejszej sukience
Naprawdę zmuszasz mnie do pracy
Mówiąc tylko, że to popłaca
Czy przytulisz mnie, kiedy pozwolę Ci odejść?
Powiesz mi, kiedy nadejdzie pożegnanie?
Tylko powiedz
Nie pozwól mi odejść (idź)
Nie pozwól mi odejść (idź)
Nie pozwól mi odejść
Jeśli mnie kochasz
Nie pozwól mi odejść (hej)
Nie pozwól mi odejść (hej)
Nie pozwól mi odejść 
Jeśli mnie kochasz
Jeśli mnie kochasz, nie pozwól mi odejść
To kłamstwo, którego nie lubię
Boję się pożegnań
Dlaczego robisz ze mnie strasznego mężczyznę?
Nie znoszę przechodzić przez różne napady
Chwyć moje grube ramiona, jestem zdezorientowany, więc przestań wysyłać mylące smsy
Dobrze jest odejść, ale zostaw pierścionek i nie zwlekaj
Moja głowa po prostu kręci się w oczekiwaniu
Bo bojaźliwi mężczyźni to różnica
Bo Ty i ja spotykamy się
Czy przytulisz mnie, kiedy pozwolę Ci odejść?
Powiesz mi, kiedy nadejdzie pożegnanie?
Tylko powiedz
Nie pozwól mi odejść (idź)
Nie pozwól mi odejść (idź)
Nie pozwól mi odejść
Jeśli mnie kochasz
Nie pozwól mi odejść (hej)
Nie pozwól mi odejść (hej)
Nie pozwól mi odejść 
Jeśli mnie kochasz
Z tego czy tamtego, co jeśli
Oddalam się od nas
Myśląc o tym i tamtym
W ogóle nie mam zamiaru Cię opuszczać
Nie pozwól mi odejść (idź)
Nie pozwól mi odejść (idź)
Nie pozwól mi odejść
Jeśli mnie kochasz
Nie pozwól mi odejść (idź)
Nie pozwól mi odejść (idź)
Nie pozwól mi odejść 
Jeśli mnie kochasz

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki