B.I- "Cosmos" Comeback

Artysta: B.I
Wytwórnia: 131 Label
Data wydania: 11.11.2021r
Nazwa piosenki: "Cosmos"
Nazwa albumu: "Cosmos"


Lista utworów:
1. "Alive"
2. "Nineteen"
3. "Cosmos"
4. "Nerd"
5. "Lover"
6. "Flame"
7. "Buddy Buddy"



Tekst (kor.ver.)

Neon neul meori wireul jinaganeun tteungureumcheoreom nae sone dachi mara
I maeumi eolmana dangsineul joara haneunji alji mara
Nega jun oeroum goeroum gaseum jeorimkkaji jeonbu naega
Sarangira bureul teni jogeumui yeojiman jugo seuchyeo gara
Ttaeroneun 5wol gateun misoro nae buraneul nogigo
Ttaeroneun 1wol gateun nunbicheuro simjangeul eollyeojwo
Ajjilhan hollan sogeul bangapge heoujeokdaemyeo
Ilbangjeogin geuriume jeojeun chae noraereul bulleo
Nae hwansang soge sara sumeul swieojwo
Mijihan ujucheoreom gajil su eomneun neol
Yeongwonhi saranghal su itge
You are my Cosmos
Naui ujuya
Chyeodabol sujocha eopge geu nunbusimeul ilchi ma
You are my Cosmos
Naui ujuya
Tteoreojiji mara naui kkochipa
She got johwaroun imokgubi
Useul ttae gwajeupsang fruity
Kkochipeul samkin deuthan moksoriga mandeureonaen gogohan bunwigi
Yeonyakan deulsum nalsumeseojocha hwangholhan gamgageul neukkiji
I modeun ge misulgwan geurim barabommaneuro yeonggameul juji
Naui yeowang muryohan harureul chaeuneun yuilhan yeolmang
Give it to me nal manggatteuril saeroun jeolmang
Sarange nuneul tteun dongsie makes me blind
Nae hwansang soge sara sumeul swieojwo
Mijihan ujucheoreom gajil su eomneun neol
Yeongwonhi saranghal su itge
You are my Cosmos
Naui ujuya
Chyeodabol sujocha eopge geu nunbusimeul ilchi ma
You are my Cosmos
Naui ujuya
Tteoreojiji mara naui kkochipa
You are my Cosmos
Naui ujuya
Chyeodabol sujocha eopge geu nunbusimeul ilchi ma
You are my Cosmos
Naui ujuya
Tteoreojiji mara naui kkochipa

Tekst (eng.ver.)

Stay out of my reach like the clouds passing over my head
Don’t mind how much I think of you
I will call all the loneliness and sadness you've given me
Love so leave me hanging with a bit of tease
Your smile melts away my anxiety like the May weather
Your glare freezes my heart like the January cold
Gladly swimming in the sea of confusion
I sing a song knowing I miss you in one direction
Please live and breathe in my imagination
Like the intangible depth of the unknown galaxies
So I can love you forever
You are my Cosmos
My universe
Don’t lose that shine that makes you hard to stare
You are my Cosmos
My universe
Don’t fall like the petals on flower
She’s got harmonious facial features
She has a fruity smile
She has a voice as if she has swallowed a flower
Even her subtle breathe makes me feel ecstatic
She can be a painting in a museum
And still make me feel all of this
My queen, my only yearning in my empty day
Give it to me, the new despair that will ruin me
Your love opens my eyes then makes me blind
Please live and breathe in my imagination
Like the intangible depth of the unknown galaxies
So I can love you forever
You are my Cosmos
My universe
Don’t lose that shine that makes you hard to stare
You are my Cosmos
My universe
Don’t fall like the petals on flower
Yeah-ah-ah-ah-ah
Yeah-ah-ah-ah-ah
You are my Cosmos
My universe
Don’t lose that shine that makes you hard to stare
You are my Cosmos
My universe
Don’t fall like the petals on flower

Tekst (pol.ver.)

Trzymaj się poza moim zasięgiem niczym chmury przepływające nad moją głową
Nie przejmuj się, jak dużo o Tobie myślę
Wezwę całą samotność i smutek, które mi dałaś
Kochana, więc zostaw mnie z odrobiną złośliwości
Twój uśmiech roztapia mój niepokój jak majowa pogoda
Twój blask mrozi mi serce jak styczniowy chłód
Ochoczo pływam w morzu zamieszania
Śpiewam piosenkę wiedząc, że tęsknię za Tobą
Proszę żyj i oddychaj w mojej wyobraźni
Jak nieuchwytna głębia nieznanych galaktyk
Bym mógł kochać Cię na zawsze
Jesteś moim Kosmosem
Moim Wszechświatem
Nie trać blasku, który sprawia, że trudno jest na Ciebie patrzeć
Jesteś moim Kosmosem
Moim Wszechświatem
Nie spadaj jak płatki kwiatu
Ona ma harmonijne rysy twarzy
Ma owocowy uśmiech
Ma głos, jakby połknęła kwiat
Nawet jej subtelny oddech sprawia, że czuję ekstazę
Może być obrazem w muzeum
I wciąż sprawia, że czuję to wszystko
Moja królowo, moja jedyna tęsknoto w moim pustym dniu
Daj mi to nową rozpacz, która mnie zrujnuje
Twoja miłość otwiera mi oczy, a potem czyni mnie ślepym
Proszę żyj i oddychaj w mojej wyobraźni
Jak nieuchwytna głębia nieznanych galaktyk
Bym mógł kochać Cię na zawsze
Jesteś moim Kosmosem
Moim Wszechświatem
Nie trać blasku, który sprawia, że trudno jest na Ciebie patrzeć
Jesteś moim Kosmosem
Moim Wszechświatem
Nie spadaj jak płatki kwiatu
Yeah-ah-ah-ah-ah
Yeah-ah-ah-ah-ah
Jesteś moim Kosmosem
Moim Wszechświatem
Nie trać blasku, który sprawia, że trudno jest na Ciebie patrzeć
Jesteś moim Kosmosem
Moim Wszechświatem
Nie spadaj jak płatki kwiatu

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki