BLACKPINK- "Crazy Over You" [THE ALBUM]

Artysta: BLACKPINK
Wytwórnia: YG Entertainment
Data wydania: 02.10.2020r
Nazwa piosenki: "Crazy Over You"
Nazwa albumu: "THE ALBUM"


Lista utworów:
2. "Ice Cream" (ft. Selena Gomez)
4. "Bet You Wanna" (ft. Cardi B)
6. "Crazy Over You"


Tekst (eng.ver.)

I been known to kiss and tell
Send girls to wishing wells
If you’re my man I want you to myself
I know I’ll have enemies
Long as you’re into me
But I don’t care cause I got what I need
Oh yeah
Need to get with the program
Boy I keep you close like slow dance
Hit you with that red don’t go there, no no man
Met him
Then get him
I make sure we stay
Got the venom
To dead him
If he want a snake
I mean sneak
I mean play hide and seek
Know that I’m gonna find you
Make sure you get left or you leave
I saw you
And knew what I was trying to do
I had to play it real real smooth
And once I finally made my move
I went crazy over you
Over you only you
I went crazy over you
Like eee eee eee
Feels wrong but it’s right, right
Blacked out no night light
Pinked out like fight night
Maxed out of my mind and the price right,
Might buy, might bite
Never the regular degular
Would clean my mess up
But I rather mess it up
Simple is so so, I need that oh no
Don’t you know I’m loco
I saw you
And knew what I was trying to do
I had to play it real real smooth
And once I finally made my move
I went crazy over you
Over you only you
I went crazy over you
Like eee eee eee
Boy by the time I’m done
I won’t be the only one
Acting like you made me
You can’t blame me
Swear once you get a taste
You gon’ take my place
And you’ll love me crazy
Sound the alarms
Imma be mad ‘till you get me back in them arms
Charge
Give me all you got
Go insane with it better love hard
Love me like crazy

Tekst (pol.ver.)

Byłam znana z pocałunków i mówienia
By wysłać wszystkie te dziewczyny do studni życzeń
Jeśli jesteś moim mężczyzną, chcę Cię tylko dla siebie
Zdaję sobie sprawę, że doliczę sobie paru wrogów
Tak długo, jak jesteś mną zainteresowany
Ale nie obchodzi mnie to, bo mam to, czego potrzebuję
O tak
Musisz zapoznać się z programem
Chłopczyku, będę miała Cię blisko siebie jak w wolnym tańcu
Dotrę do Ciebie w tej czerwieni, nie idź tam
Spotkałam go
Po czym wzięłam dla siebie
Upewniam się, że zostaniemy razem
Mam w sobie jad
By go zabić
Jeśli chce mieć węża
Mam na myśli skradanie się
Mam na myśli zabawę w chowanego
Wiedz, że cię znajdę
Upewnię się zostaniesz sam lub odejdziesz z dobrej woli
Widziałam Cię
Wiedziałam, co muszę zrobić
Musiałam to rozegrać naprawdę gładko
I kiedy w końcu wykonałam swój ruch
Oszalałam na Twoim punkcie
Tylko i wyłącznie na Twoim punkcie
Oszalałam na Twoim punkcie
Oszalałam
Mam poczucie, że to złe, jednak wychodzi na dobre
Chyba zemdlałam, ciemność przed oczami
Różowa jak po nocnej walce
Wyczyściłam wszystko z mojej głowy, cena jest atrakcyjna
Może kupię, może ugryzę
Nigdy nie byłam zwyczajna
Mogłam posprzątać cały ten bałagan
Ale wolę to wszystko schrzanić jeszcze bardziej
To takie proste, właśnie tego potrzebuję
Jeszcze nie wiesz, że jestem szalona?
Widziałam Cię
Wiedziałam, co muszę zrobić
Musiałam to rozegrać naprawdę gładko
I kiedy w końcu wykonałam swój ruch
Oszalałam na Twoim punkcie
Tylko i wyłącznie na Twoim punkcie
Oszalałam na Twoim punkcie
Oszalałam
Chłopcze, do tego czasu już wszystko skończę
Nie będę tą jedyną
Zachowujesz się, jakbyś to Ty mnie stworzył
Ale nie możesz mnie winić
Przysięgam, że gdy poczujesz smak
Zajmiesz moje miejsce
Pokochasz mnie do szaleństwa
Słychać dźwięki alarmu
Będę zła dopóki nie weźmiesz mnie w swoje ramiona
Należy mi się zapłata
Daj mi wszystko, co masz
Pozwól sobie zaszaleć i kochaj mnie mocniej
Kochaj mnie po uszy

*Tekst (eng. ver.)- Color Coded Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki