PENTAGON- "Daisy" Comeback

Artysta: PENTAGON
Wytwórnia:
Cube Entertainment
Data wydania: 12.10.2020r
Nazwa piosenki: "Daisy"
Nazwa albumu: [WE:TH]


Lista utworów:
1. "Daisy"
2. "Beautiful Goodbye"
3. "Nostalgia"
4. "You Like"
5. "Paradise"
6. " I’m Here"



Tekst (kor.ver.)

Geojinmal gateun bam geoji gateun gieok
Ijen dasi doragago sipji ana
Sarangeun Burning modu da Burning gieokdeul da Burning
Oh ajuaju oraeorae
Meollimeolli tteonagagil bara (tteonagaji ma)
Oh ajuaju oraeorae
Naui gyeoteul geuriwohagil bara
Jabi ttawin eopseo No mercy nae mameun Privacy
Nega mwol hadeun gane amu sanggwaneopgo
Geunyang bulhaenghagil bara (I hope)
Nae kkumsogui han songiui deiji
Nan geu sarange deiji
Neo hana eopseul ppuninde michil geot gata
Saehayan kkochipui deiji geu sogeseo nan tto Crazy
Eolganicheoreom neoreul jukdorok neoreul
Saranghaenneunde gojak ige mwoya
Geojinmal da geojinmal geojinmariya
Geojinmal da geojinmal geojinmariya
Geojinmal da geojinmal geojinmariya
Geojit sarange deiji
Mianhae bami neujeosseo Eh-oh
Motda han maldeuri isseoseo wanneyo
Maenjeongsineun anya gieogi gamulgamulhae
Nae mameun mameun wae jakku meomunmeomuthae
Chagawojin neoui nunbit baraejin bulgeunbiche
Nega mworadeun gane amu sanggwaneopgo
Jeongmal bulhaenghagil bara
Nae kkumsogui han songiui deiji
Nan geu sarange deiji
Neo hana eopseul ppuninde michil geot gata
Saehayan kkochipui deiji geu sogeseo nan tto Crazy
Eolganicheoreom neoreul jukdorok neoreul
Saranghaenneunde gojak ige mwoya
Geojinmal da geojinmal geojinmariya
Geojinmal da geojinmal geojinmariya
Geojinmal da geojinmal geojinmariya
Geojit sarange deiji
Geojinmare nunmuljinneun sarang
Guseulpi uneun parangsaeya meolli naraga
Geojinmare nunmuljinneun saram
Geoji gatado nan geunyang sara
Neon balgeun bicheul ttuineun hae
Geudaeyeo gyeolgugen haengbokaeya dwae
Saehayan kkochipui deiji ijen geuman Don't hate me
Eolganicheoreom neoreul jukdorok neoreul
Saranghal su itgie haengbokaetda
Gaji ma neo gaji ma gaji mara
Gaji ma neo gaji ma gaji mara
Yeongwonhan naui deiji

Tekst (eng.ver.)

A night like a lie, a memory like a beggar
I don't want to go back anymore
Love is burning
All burning
All the memories are burning
Oh, very, very, long
I hope you go far away (don't leave)
Oh very, very, long
I hope you miss my side (Whoa-oh-oh)
There is no mercy, no mercy, my heart is privacy
It doesn't matter what you do
I just want you to be unhappy (I hope)
A daisy in my dreams
I'm a daisy in love
I don’t have you, but I’m going crazy
White petals daisy
In that, I'm crazy again
Like a fool
I loved you, but what is this
[Post-Chorus]
All lies are lies
All lies are lies
All lies are lies
Daisy in false love
I'm sorry, it's late at night eh-oh
I came because there were some things I couldn't say
I'm not bare-minded, my memories are faint
Why does my heart keep hesitating
Your cold eyes, the faded red light
No matter what you say
I hope you are really unhappy
A daisy in my dreams
I'm a daisy in love
I don’t have you, but I’m going crazy
White petals daisy
In that, I'm crazy again
Like a fool
I loved you, but what is this
[Post-Chorus]
All lies are lies
All lies are lies
All lies are lies
Daisy in false love
Love that sheds tears in lies
It's a crying blue bird, flying away
A person crying over lies
I'm just living
You are a bright sun
You should be happy in the end
White petals daisy
Stop it now, don't hate me
Like a fool
I was happy to be able to love
Don't go don't go don't go
Don't go don't go don't go
My eternal daisy

Tekst (pol.ver.)

Ta noc jest niczym kłamstwo, a wspomnienie niczym żebrak
Nie chcę już więcej do tego wracać
Miłość płonie
Wszystko płonie
Wszystkie wspomnienia jakie mam, płoną
To wszystko już tak długo trwa
Mam nadzieję, że odejdziesz daleko (nie odchodź)
To wszystko już tak długo trwa
Mam nadzieję, że tęsknisz, gdy jestem przy Twym boku (whoa-oh-oh)
Nie ma żadnej litości, moje serce jest odcięte od świata
To nie ma znaczenia, co robisz
Chcę tylko, żebyś była nieszczęśliwa (mam nadzieję)
Stokrotka jest w moich snach
Jestem zakochaną stokrotką
Nie jesteś moja, przez co zaraz oszaleję
Białe płatki stokrotki
Znowu oszaleję o to samo
Niczym głupiec
Kochałem Cię, ale jakie to ma znaczenie
Wszystkie kłamstwa są złe
To wszystko to kłamstwa
Wszystkie kłamstwa, to bujdy
Stokrotka w fałszywej miłości
Przepraszam, późno już tej nocy
Przyszedłem, ponieważ pewnych rzeczy nie mogłem powiedzieć
Nie jestem gołosłowny, ale moja wspomnienia są coraz słabsze
Dlaczego moje serce ciągle się waha
Twoje chłodne spojrzenie, wyblakłe czerwone światło
Nie ważne co powiesz
Mam nadzieję, że jesteś naprawdę nieszczęśliwa
Stokrotka jest w moich snach
Jestem zakochaną stokrotką
Nie jesteś moja, przez co zaraz oszaleję
Białe płatki stokrotki
Znowu oszaleję o to samo
Niczym głupiec
Kochałem Cię, ale jakie to ma znaczenie
Wszystkie kłamstwa są złe
To wszystko to kłamstwa
Wszystkie kłamstwa, to bujdy
Stokrotka w fałszywej miłości
Miłość, która roni łzy wypełnione kłamstwami
To płaczący, odlatujący, niebieski ptak 
Osoba płacząca z powodu kłamstw
Po prostu żyję
Jesteś jasnym promykiem słońca
W końcu powinnaś być szczęśliwa
Białe płatki stokrotki
Przestań już, nie nienawidź mnie
Niczym głupiec
Byłem szczęśliwy, że mogłem kochać
Nie odchodź
Zostań
Moja wieczna stokrotko

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki