Stray Kids- "19" [Clé 1: MIROH]

Artysta: Stray Kids
Wytwórnia: JYP Entertainment
Data wydania: 25.03.2019r
Nazwa piosenki: "19"
Nazwa albumu: "Clé 1: MIROH"

Stray Kids- "19" Video

Lista utworów:
1.
"Entrance"
2. "MIROH"
3. "Victory Song"
4. "Maze of Memories"
5. "Boxer"
6. "Chronosaurus"
7. "19"
8. "MIXTAPE #4"



Tekst (kor.ver.)

Neomu ppareuda
I sunganeul gidaryeossneunde neoneun eotteonya
Jogeum geopna anim sinna
Naneun sasil neoreul bonaeryeoni apeuda
Haruga neurige gal ttaemada
Ppalli gara gidohaessjiman
Jigeum nae simjeongeun modu bandaeya
Jigeum i sungani
Jamsi meomchwosseumyeon johgesseo
Sigana ije yeogi issji malgo
Ttan de ga
Hana dul set dasigeum back to the yeolses
Geuttae doego sipdeon gasuga ijeneun dwaessne
Ajikdo mitgiji anhjiman nan haengbokhae
Nae kkume manheun uni
Hamkke haessgie manjokhae
Geunde naega kkumeul kkugi jeonbuteo
Gidaehaessdeon i sungan
Ilsi jeongjihago sipeo junbido
Ajik doeji anhassneunde
Jeogi meolli nareul gidarigo issneun
20daega nareul gidaryeo
Wae ireohge
Neomuna ppareuge neukkyeojineun geolkka
I haruga
Ttak yeogiseo set sego namyeon
Modeun ge kkumcheoreom da sarajigo
Naman dasi geuttaero
Back back back back back back
Jom deo jeoneuro
Naega maeil tte tte tte tte tte
Ttesseudeon geuttaero
Jigeumi jinagamyeon meoreojilkka bwa
Jigeumui nareul dasin mot bolkka bwa
I just wanna go
Back back back back back back
Dasi geuttaero
Ije maltuneun deouk eoreunseureopge
Jom seotuljiman dangdanghan cheok georeossne
Eoreunin cheokhago danineun junghaksaeng
Cheoreom ajik misukhago
Modeun ge an iksukhae
Naege chinsukhaessdeon 10si ihu
Cheongsonyeon churipgeumji pyojipaneun
Ije nawa gwangyeeopsne
Geunde eojjae appa eomman
Ajikdo nal airo boneunde
Isanghage nado ajik ige iksukhae
Pay attention
Naiga myeoccinde tto ttesseo
Got isseum naneun cheongsonyeoniran
Myeongchareul ttel geo
Ijjeum hamyeon dwaesseo jayeonseureowo gyesok
Bulpyeonhaehajima
Geurae modu ttokgati da geuraesseo
Maebeon doego sipdeon nai seumul
Namdeulgwa gateun gwajeongeul gyeokkeun geonde
Naman iri buranhalkka
Anim dareun saram
Gakkaun uri eomma appa hyeongdo
Ttokgateun mameuro inareul bonaesseulkka
Wae ireohge
Neomuna ppareuge neukkyeojineun geolkka
I haruga
Ttak yeogiseo set sego namyeon
Modeun ge kkumcheoreom da sarajigo
Naman dasi geuttaero
Back back back back back back
Jom deo jeoneuro
Naega maeil tte tte tte tte tte
Ttesseudeon geuttaero
Jigeumi jinagamyeon meoreojilkka bwa
Jigeumui nareul dasin mot bolkka bwa
I just wanna go
Back back back back back back
Dasi geuttaero
Geutorok eosaekhaessdeon gosi
Ijen naui jibi doego
Geutorok neomu keossdeon seouri
Ijen naege jakge boyeo
Naega geuttae kkumeul kkumyeo iryukhaessneunde
Ijeneun changbakkeul bomyeo chakryuk junbireul hae
Naega geuttae kkumeul kkumyeo iryukhaessneunde
Ijeneun changbakkeul bomyeo chakryuk junbireul hae

   Tekst (eng.ver.)

It’s too fast
I’ve waited for this moment, what about you?
Are you a little scared? Or are you excited?
To be honest, it hurts to send you away
Every time the day went by slowly, I prayed for it to pass by quickly
But right now I feel the opposite
I’d like for this moment to stop for a bit
Time don’t stay here, go somewhere else
One, two, three, once again back to the 13
I became the singer that I wanted to become back then
I still can’t believe it but I’m happy
I’m satisfied that my dream came with a lot of luck
But this moment that I’ve waited for even before I started to dream is here and
I just want to stop time
I’m still not ready
I’m waiting all the way over there
The 20 year old me is waiting
Why does this day feel like it’s passing by so quickly
When I count to three
Can everything disappear like a dream
And I go back to where I was before
Back, back, back, back, back, back
Go back to before
Where everyday was the same, same, same, same, same, same
Same back then
If right now passes then it’ll seem so far away
It’ll feel like I won’t be able to see the current me again
I just wanna go back
Back, back, back, back, back, back
Back to before
Now the way I talk has gotten more mature
It’s a bit unfamiliar but I walk around like I’m confident
But I’m like a middle school student who’s acting as an adult
I’m still immature and I just can’t get used to it
The hours after 10pm that I’ve gotten close with
The signs that don’t allow minors don’t relate to me anymore
But my dad and mom still look at me like a kid
And strangely this is something I’m still used to
Pay attention how old are you now that you’re still asking for the impossible
Soon I’ll have to take off my name tag as a teenager
This should be good enough
Continue on naturally, don’t be uncomfortable
Everybody was like this too
Twenty years old that I wanted to become so badly
Did everybody go through this same experience or am I the only one
That’s anxious?
Not even other people, but people close to me like my mom, dad, and brother
Did they spend this day like this too?
Why does this day feel like it’s passing by so quickly
When I count to three
Can everything disappear like a dream
And I go back to where I was before
Back, back, back, back, back, back
Go back to before
Where everyday was the same, same, same, same, same, same
Same back then
If right now passes then it’ll seem so far away
It’ll feel like I won’t be able to see the current me again
I just wanna go back
Back, back, back, back, back, back
Back to before
This place that felt so awkward
Is now my home
Seoul that felt so big
Now seems small to me
The dream that I’ve been dreaming of has taken off
And when I look out the window, it’s ready to land
The dream that I’ve been dreaming of has taken off 
And when I look out the window, it’s ready to land
This place that felt so awkward

Tekst (pol.ver.)

To jest zbyt szybkie
Czekałem na ten moment, a Ty?
Czy jesteś lekko przestraszony? Czy może bardziej podekscytowany?
Szczerze mówiąc, boli Cię odrzucenie
Każdy dzień stawał się coraz wolniejszy
Modliłem się o to, aby minął szybciej
Lecz teraz jest na odwrót
Chciałbym zatrzymać się chociaż na chwilę
Drogie czasie, nie zostawaj tutaj, idź gdzieś indziej
Raz, dwa, trzy....Jeszcze raz powróć do czasów kiedy miałem 13 lat
Stałem się piosenkarzem, więc dlatego chcę wrócić
Wciąż nie potrafię w to uwierzyć, ale jestem szczęśliwy
Jestem szczęśliwy, że miałem to szczęście i spełniłem swoje marzenie
Ale ten moment, na który czekałem zanim zacząłem myśleć o swoich marzeniach jest wciąż tutaj
Chcę po prostu zatrzymać czas
Wciąż nie jestem na to gotowy
Czekam na to przez całą swoją drogę
Aż w końcu będę miał 20 lat
Dlaczego mam wrażenie, że ten dzień mija bardzo szybko
Kiedy liczę do trzech
Wszystko znika jak sen
I wracam do miejsca, gdzie byłem wcześniej
Wracam ( x6 )
Powracam do tego co było wcześniej
Powracam tam, gdzie wszystkie dni były dokładnie takie same, same, same
Tak samo do nich powracam
Jeżeli ta chwila przeminie, powędruje bardzo daleko
Czuje się jakbym nie był zdolny do zobaczenia samego siebie ponownie
Chcę po prostu wrócić do tamtego momentu
Powrócić ( x6 )
Powrócić do tego co było wcześniej
Teraz sposób w jaki się wypowiadam jest bardziej dojrzały
To trochę do mnie nie podobne, ale chodzę dookoła bardziej odważnie
Lecz wyglądam jak chłopak ze szkoły średniej, który próbuje zgrywać dorosłego
Wciąż jestem niedojrzały i nie potrafię się do tego przyzwyczaić
Po 22:00 zostaję zamknięty z oznaczeniem "Niedozwolone dla nieletnich"
Ale to już dłużej mnie nie dotyczy
Moi rodzice wciąż widzą we mnie dzieciaka
I co dziwne, jestem przyzwyczajony do zwracania na siebie uwagi
"Ile ty masz lat skoro nadal pytasz o coś niemożliwego?"
Wkrótce będę musiał zdjąć z siebie plakietkę z napisem "Nastolatek"
To powinno wystarczyć
Kontynuuj, naturalnie i czuj się komfortowo
Wszyscy tacy byli
Tak bardzo chcę już mieć 20 lat
Czy wszyscy przeszli przez takie same doświadczenia co ja, czy jestem jedyny?
To niepokojące?
Nie dla innych, tylko dla tych, którzy byli przy mnie, takich jak moja mama, tata i brat
Czy spędzili dni tak samo jak ja?
Kiedy liczę do trzech
Wszystko znika jak sen
I wracam do miejsca, gdzie byłem wcześniej
Wracam ( x6 )
Powracam do tego co było wcześniej
Powracam tam, gdzie wszystkie dni były dokładnie takie same, same, same
Tak samo do nich powracam
Jeżeli ta chwila przeminie, powędruje bardzo daleko
Czuje się jakbym nie był zdolny do zobaczenia samego siebie ponownie
Chcę po prostu wrócić do tamtego momentu
Powrócić ( x6 )
Powrócić do tego co było wcześniej
To miejsce, które kiedyś było tak niefortunne
Teraz jest moim domem
Seoul, który wydawał się taki duży
Teraz jest dla mnie taki mały
Marzenie, o którym śniłem, wystartowało
Patrzę przez okno i widzę, że jest gotowe do lądowania
Marzenie, o którym śniłem, wystartowało
Patrzę przez okno i widzę, że jest gotowe do lądowania
To miejsce, które kiedyś było tak niefortunne

* Tekst (kor. ver & eng. ver)- Genius Lyrics *

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki