UP10TION- "Blue Rose" Comeback

Artysta: UP10TION
Wytwórnia: 
TOP Media
Data wydania: 06.12.2018
Nazwa piosenki: "Blue Rose"
Nazwa albumu: "Laberinto"

UP10TION- "Blue Rose" MV
UP10TION- "Blue Rose" Dance Practice

Lista utworów: 
1. "Laberinto"
2. "Blue Rose"
3. 
"Burning"
4. "Turn Up The Night"
5. "Midnight"
6. "Happy Birthday"
7. "With You"


Tekst (kor.ver.)

teojil deut chaoreun desire
sungan tteugeowojyeo fire
gashi sok nal hyanghan shiseon
Living my only stop the begin
eokjedwen geoshi nal geoyeokhaedo
bulganeunghadanda
pureun jangmiye kkotmal
teure balkhyeo eokhyeo seokkin jangmi
hanamajeo gatjil mothae
Please don’t lose sight of me
neol gyesok wonhae eodideunji
gipeun jungdoge ppajyeo heoujeokdae
namane neol wonhae deo heeonaol su eopge
hyanggie chwihae
soneul ppeotge dwae
geu sungan ppareuge
peojineun poison
gipsukhi bakhin gashido nareul
shimjangeun teojil deut ttwigo
i michin sarangeun deep blue rose
nal dachige haedo ppajyeobeoryeo
mangchyeobeoryeo ni bicheuro
nareul da kkeokkeo neoye pume bachyeo
neoegero doraga falling for ya
neoegero neoegero falling for ya
(You take my heart)
michin sarangeun deep blue rose
mureupeul kkulko nae ibsureul matchwo
gipi ppajin neup arae bichi naneun kkot
ppuri gipji anado just a deep blue rose
Imma shouting in cloud
Errday crying you’re my delight
onmome pureun kkochi pieonado
neoramyeon gwaenchana nan
niga nal bulleonaesseo
jeohangdo mot haesseo
beolsseo tto imankeum neol
barago, barago, wonhago
domangchyeo bwado
dashi negero
sesangi neoro da
dwideopin garden
gipsugi bakhin gashido nareul
shimjangeun teojil deut ttwigo
i michin sarangeun deep blue rose
nal dachige haedo ppajyeobeoryeo
mangchyeobeoryeo ni bicheuro
nareul da kkeokkeo neoye pume bachyeo
ije al geotman gata
ni mameul yeoreonael dab
duryeobji aneun geol jigeum na
negero ttwieo deureoga
neon shideulji anneun deep blue rose
geu yeongwoneul naege heorakhae jwo
deo gipge balkhyeo deep blue rose
i gotongjjeumeun da gyeondil su isseo
neol wihaeseoramyeon nan falling for ya
neoegero neoegero falling for ya
(You take my heart)
apeum soge pin deep blue rose
ni hyanggimani nareul sum shwige hae

Tekst (eng.ver.)

My rising desire is about to explode
It’s getting hot, fire
Eyes on me through the thorns
Living my only stop the begin
Even when the suppressed things oppose me
Impossible
That’s the meaning of a blue rose
A rose that’s trapped and mixed up
Can’t have a single thing
Please don’t lose sight of me
I keep wanting you, wherever I am
Deeply fallen into an addiction, struggling
I want you, who is mine, so you can’t escape me
Drunk with the scent
I’m holding out my hands
That moment
The poison quickly spreads
And the deeply stuck thorns
My heart races as if it’ll explode
This crazy love is a deep blue rose
Even if I get hurt, I’m falling
I’m being ruined with your light
Twist me off and place me before you
I’m going back to you, falling for ya
To you, to you, falling for ya
(You take my heart)
This crazy love is deep blue rose
I’m on my knees, kiss me
Under the deep swamp, there’s a shining flower
The roots are deep but it’s just a deep blue rose
Imma shouting in cloud
Errday crying you’re my delight
Even if a blue rose blooms all over my body
If it’s you, I’m alright
You called me
I couldn’t even resist
I’m already wanting you
And wanting you
I try running away
But I’m going back to you
The world is an overturned garden
Filled with you
And the deeply stuck thorns
My heart races as if it’ll explode
This crazy love is a deep blue rose
Even if I get hurt, I’m falling
I’m being ruined with your light
Twist me off and place me before you
Now I think I know
The way to open your heart
I’m not afraid right now
I’m running to you
You’re a deep blue rose that won’t wither
Allow me that eternity
Even deeper, deep blue rose
I can endure through this pain
If it’s for you, I’m falling for ya
For you, for you, falling for ya
(You take my heart)
Blossomed in the pain, deep blue rose
Only your scent makes me breathe

Tekst (pol.ver.)

Moje rosnące szczęście jest bliskie eksplozji
Staje się gorące, pojawia się ogień
Patrzy na mnie przez ciernie
Moje życie zatrzymuje początek
Zatrzymuje nawet te stłumione rzeczy, które są mi przeciwne
Niemożliwe
Takie znaczenie ma właśnie niebieska róża
Róża, która jest uwięziona i oszołomiona
Nie mogę mieć nawet jednej rzeczy
Proszę, nie trać mnie z widoku
Wciąż Cię chcę, gdziekolwiek jestem
Głęboko popadłem w uzależnienie, zmagam się z tym
Ty, która jesteś moja, chcę Cię
Nie możesz tak po prostu ode mnie odejść
Upiłem się twoim zapachem
Wyciągam swoje ręc
Ten moment
Trucizna szybko się rozprzestrzenia i głęboko wchłania się w ciernie
Moje serce bije tak, jakby miało zaraz eksplodować
Ta pokręcona miłość jest jak głęboko niebieska róża
Upadam, gdy się zranię
Zostałem zrujnowany poprzez twoje światło
Odwróć mnie i postaw przed sobą
Mam zamiar do Ciebie wrócić. upaść dla Ciebie
Do Ciebie, upadam dla Ciebie
(Zabrałaś moje serce)
Ta pokręcona miłość jest jak głęboko niebieska róża
Klęczę, pocałuj mnie
Pod głębokim bagnem, ukrywa się błyskotliwy kwiat
Korzenie wnikają głęboko w ziemię, ale to tylko głęboko niebieska róża
Krzyczę do chmur
Każdego dnia płaczę, ale ty jesteś moją radością
Nawet jeśli ta niebieska róża zakwita na moim całym ciele
Jeżeli ty nią jesteś, to jest dobrze
Wezwałaś mnie
Nie mogłem się temu nawet przeciwstawić
Chcę Cię i tylko Ciebie
Próbuję uciec
Wrócę do Ciebie
Świat jest wywróconym ogrodem,
który wypełniasz
Wchłaniasz się głęboko w ciernie
Moje serce bije tak, jakby miało zaraz eksplodować
Ta pokręcona miłość jest jak modra róża
Upadam, gdy się zranię
Zostałem zrujnowany poprzez twoje światło
Odwróć mnie i postaw przed sobą
Teraz myślę, że nareszcie znam sposób na otwarcie twojego serca
Już się nie boję
Biegnę do Ciebie
Jesteś głęboko niebieską różą, która nigdy nie uschnie
Pozwól mi na tę wieczność
Wciąż głębsza, głęboko niebieska róża
Potrafię znieść ten ból
Jeżeli jest on dla Ciebie, upadam dla Ciebie
Dla Ciebie, upadam dla Ciebie
(Zabrałaś moje serce)
Zakwitła w bólu, ta głęboko niebieska róża
Tylko twój zapach pozwala mi oddychać

* Tekst (kor. ver & eng. ver)- Color Coded Lyrics *

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki