ATEEZ- "Say My Name" Comeback

Artysta: ATEEZ
Wytwórnia: 
KQ Entertainment
Data wydania: 15.01.2019
Nazwa piosenki: "Say My Name"
Nazwa albumu: "TREASURE EP.2: ZERO TO ONE"

ATEEZ- "Say My Name" MV
ATEEZ- "Say My Name" Dance Practice

Lista utworów:
1. "HALA HALA" (Hearts Awakened, Live Alive)
2. "Say My Name"
3. "Desire"
4. "Light"
5. "Promise"
6. "From" (CD Only)


Tekst (kor.ver.)

Come in to you
I won’t give up
Everybody Say Yeah
ATEEZ Present
jogeum deo keuge Say My Name
geuge jamdeun nal nuntteuge hae
han beon deo keuge Say My Name
nega nae ireumeul bulleojumyeon
eoneusae meon goseul hyanghae deo Fly high
magaseoji mara give it up
jinan naneun ije burning up now
We don’t want no trouble
Just movin’ forward
saekkaman dallyeok
geu ane bulkkocheul hyanghaeseo ttodashi dallyeo
modu yeogiro nopeun goseuro
hamkkeramyeon No down down down
soneul deureora sori jilleora
teojildeuthan shijageul wihae
jeogi jeo dalbichi bureul ttae
sesangeul deopchil deut dalgune
uri soneul jabgo naraga
Yes Sir bureume eungdap
Say My Name
Say My Name
Say My Name (bulleo bulleo)
Say My Name
Say My Name
Say My Name
nareul bulleojweo nareul bulleojweo
nae soneul jababwa nae nuneul barabwa
nae ireumeun ireumeun A to the Z
nae ireumeun ireumeun A to the Z
nareul bulleojweo nareul bulleojweo
nae soneul jababwa nae nuneul barabwa
Fix on
gireul teo i gire shijageun changdaehan beob
wisanggwa bisangeun han kkeut chairo kkumi wanjeon gallineun geot

deo isangeul better than better
gogael deureo getter go getter
ttohan geumeunbohwa hanbaereul ta
georeowa naegero
bureugo bureugo bulleojweo nal
nae ireumeun ireumeun geomsaekchange nawa
geureoke baradeon neimtek daratgo
gyeote gadeuk chingudeuldo moa
eweossa dureugo jigyeobwa
ireum ttak ne geulja yeogida
ti nage namgyeonwa
Zoom in here, Cause I’m the Captain
modu yeogiro nopeun goseuro
hamkkeramyeon No down down down
soneul deureora sori jilleora
teojildeuthan shijageul wihae
jeogi jeo dalbichi bureul ttae
sesangeul deopchil deut dalgune
uri soneul jabgo naraga
Yes Sir bureume eungdap
Say My Name
Say My Name
Say My Name (bulleo bulleo)
Say My Name
Say My Name
Say My Name
nareul bulleojweo nareul bulleojweo
nae soneul jababwa nae nuneul barabwa
nae ireumeun ireumeun A to the Z
nae ireumeun ireumeun A to the Z
nareul bulleojweo nareul bulleojweo
nae soneul jababwa nae nuneul barabwa
gaseumi ttwineun geon beokchaoreuneun geon
amado unmyeongil geoya
Please don’t let me go
biroso jeonghaejin
hanaye My way
Couldn’t nobody else
Couldn’t nobody else
Oh I believe in me
nareul bulleojun sungan
Say My Name
Say My Name
Say My Name
Say My Name
Say My Name
Say My Name
Say My Name
Say My Name
Say My Name
nareul bulleojweo hamkke gal su ittorok
nae soneul jababwa nae nuneul barabwa
nae ireumeun ireumeun A to the Z
nae ireumeun ireumeun A to the Z
neoegeman I can give you everything
ije saero taeeonan My mind

Tekst (eng.ver.)

Come in to you
I won’t give up
Everybody Say Yeah
ATEEZ Present
A little louder, say my name
That makes me open my eyes from sleeping
One more time, say my name
When you say my name
I’m suddenly going far away, fly high
Don’t block me, give it up
The past me is burning up now
We don’t want no trouble
Just movin’ forward
I’m running once again
Toward the fireworks in the black calendar
Everyone gather here, to the high place
If we’re together, no down down down
Put your hands up, shout out loud
For this explosive start
When the moonlight calls to me
I get so hot, I’m about to cover the world
Let’s hold hands and fly away
Yes sir, I answer to your call
Say My Name
Say My Name
Say My Name (say it, say it)
Say My Name
Say My Name
Say My Name
Say my name, say my name
Hold my hand, look into my eyes
My name is, my name is, A to the Z
My name is, my name is, A to the Z
Say my name, say my name
Hold my hand, look into my eyes
Fix on
I’m making my path, the start is always prosperous
Dreams can be completely split by one difference
Going higher, better than better
Lift up your head, getter go-getter
Getting on the same boat as money and treasure
Come walk to me
Say my name
My name is on the search results
I have my name tag that I wanted so badly
I have friends all around me
Wrap around me and watch over me
These four letters, it’s right here
Leave it behind so it’s noticeable
Zoom in here, Cause I’m the Captain
Everyone gather here, to the high place
If we’re together, no down down down
Put your hands up, shout out loud
For this explosive start
When the moonlight calls to me
I get so hot, I’m about to cover the world
Let’s hold hands and fly away
Yes sir, I answer to your call
Say My Name
Say My Name
Say My Name (say it, say it)
Say My Name
Say My Name
Say My Name
Say my name, say my name
Hold my hand, look into my eyes
My name is, my name is, A to the Z
My name is, my name is, A to the Z
Say my name, say my name
Hold my hand, look into my eyes
My heart racing, my heart getting overwhelmed
 It’s probably destiny
Please don’t let me go
It’s been decided
My only way, my way
Couldn’t nobody else
Couldn’t nobody else
Oh I believe in me
The moment you say my name
Say My Name
Say My Name
Say My Name
Say My Name
Say My Name
Say My Name
Say My Name
Say My Name
Say My Name
Say my name, so we can go together
Hold my hand, look into my eyes
My name is, my name is, A to the Z
My name is, my name is, A to the Z
Only for you, I can give you everything
Now I’ve been born again, my mind

Tekst (pol.ver.)

Nadchodzę właśnie dla Ciebie
Nie poddam się
Wszyscy powiedzcie "Yeah!"
ATEEZ prezentuje
Trochę głośniej, wymów moje imię 
To sprawia, że moje oczy otwierają się i wyrywasz mnie ze snu 
Jeszcze raz, powiedz moje imię
Kiedy wymawiasz moje imię
Gwałtownie odchodzę stąd daleko, lecę wysoko 
Nie blokuj mnie, daj temu upust
Dawny ja już spłonął 
Nie chcemy więcej problemów
Po prostu chodźmy naprzód 
Biegnę po raz kolejny 
W kierunku fajerwerków w trakcie tych czarnych dni 
Wszyscy zbierzmy się tutaj, w tym wysokim miejscu 
Jeżeli jesteśmy razem, nie upadniemy 
Podnieście swoje ręce w górę i krzyczcie 
Dla tego wybuchowego startu 
Kiedy światło księżyca wzywa mnie
Staję się taki gorący, prawie pokrywam świat
Trzymajmy się za ręce i lećmy wysoko 
Odpowiadam na twoje zgłoszenie: "Tak, Panie"
Powiedz moje imię
Powiedz moje imię
Wypowiedz moje imię (powiedz je, powiedz to)
Powiedz moje imię
Powiedz moje imię
Wypowiedz moje imię 
Powiedz je, wypowiedz moje imię
Trzymaj moją rękę, spójrz w moje oczy
Moje imię to, moje imię zaczyna się na "A", a kończy na "Z"
Moje imię to, moje imię zaczyna się na "A", a kończy na "Z"
Powiedz je, wypowiedz moje imię
Trzymaj moją rękę, spójrz w moje oczy
Napraw to 
Stworzyłem własną ścieżkę, start zawsze jest pomyślny 
Marzenia mogą się całkowicie rozdzielić przez jedną rzecz
Idąc wyżej, będąc co raz lepszym 
Unieś swoją głowę, energicznie, energicznie
Wsiadając na tą samą łódź, gdzie są pieniądze i skarb 
Chodź, podejdź do mnie
Powiedz moje imię
Moje imię znajduje się w historii wyszukiwania
Posiadam nawet hasztag z własnym imieniem, który tak bardzo chciałem mieć
Mam przyjaciół wokół siebie
Owiń się wokół mnie i patrz na mnie
Te cztery litery, idealnie tutaj pasują
Zostaw to za sobą, bo jest wystarczająco zauważalne 
Spójrz tutaj, ponieważ jestem Kapitanem 
Wszyscy zbierzmy się tutaj, w tym wysokim miejscu
Jeżeli jesteśmy razem, nie upadniemy
Podnieście swoje ręce w górę i krzyczcie
Dla tego wybuchowego startu
Kiedy światło księżyca wzywa mnie
Staję się taki gorący, prawie pokrywam świat
Trzymajmy się za ręce i lećmy wysoko
Odpowiadam na twoje zgłoszenie: "Tak, Panie"
Powiedz moje imię
Powiedz moje imię
Wypowiedz moje imię (powiedz je, powiedz to)
Powiedz moje imię
Powiedz moje imię
Wypowiedz moje imię
Powiedz je, wypowiedz moje imię
Trzymaj moją rękę, spójrz w moje oczy
Moje imię to, moje imię zaczyna się na "A", a kończy na "Z"
Moje imię to, moje imię zaczyna się na "A", a kończy na "Z"
Powiedz je, wypowiedz moje imię
Trzymaj moją rękę, spójrz w moje oczy
Moje serce bije, moje serce staje się przytłoczone 
To prawdopodobnie moje przeznaczenie
Proszę, nie pozwól mi odejść
Zadecydowałem
To jedyna droga, moja droga
Nikt inny nie może przez nią przejść 
Nikt inny nie może przez nią przejść
Wierzę w siebie
W moment, w którym wypowiadasz moje imię
Powiedz moje imię ( x9 )
Wypowiedz moje imię, możemy podążać razem
Trzymaj moją rękę, spójrz w moje oczy
Moje imię to, moje imię zaczyna się na "A", a kończy na "Z"
Moje imię to, moje imię zaczyna się na "A", a kończy na "Z"
Tylko dla Ciebie, mogę dać Ci wszystko
Narodziłem się na nowo, mój umysł

* Tekst (kor. ver & eng. ver)- Color Coded Lyrics *

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki