iKON- "What's Wrong?" Comeback

Artysta: iKON
Wytwórnia: YG Entertainment
Data wydania: 24.12.2015r
Nazwa piosenki: "What's Wrong?"
Nazwa albumu: "Welcome Back"

iKON- "What's Wrong?" MV

Lista utworów:
1. "Dumb&Dumber"
2. "What's Wrong?"
3. "I Miss You So Bad"
4. "Rhythm Ta"
5. "Anthem"
6. "Apology"
7. "Airplane"
8. "My Type"
9. "Today"
10. "Welcome Back"
11. "Rhythm Ta [Rock.Ver.]"


Tekst (kor.ver.)

If you ever loved somebody
say yeah say yeah
If you ever loved somebody
say yeah say yeah
nan geobina
dalkomhaetdeon ni moksoriga
saranghaetdeon uriga
wae tto i moyang i kkorilkka
naega aeya?
ganmane chingu jom mannan ge
geuri jugeuljoeya
naega gaeya?
neoraneun mokjureul chayaman
ansimi doena
sokgoman saranna
jeonhwa jom an badatdago
neol saranghaneun nae mami byeonhae
nae mareun da
teullidaneun sigui ni taedo
nari galsurok bulpyeonhae
neon neul ni saenggakman hae
gyeolguk tto nae jalmosi dwae
niga heullin
geu nunmurui uimireul moreugesseo
deo mot chamgesseo
wae tto
naega mwol geureoke jalmothaesseo
malhaebwa ibeonen dodaeche wae tto
neon ipbeoreutcheoreom malhae dwaesseo
doegin mwoga dwaesseo
nado jillinda jillyeo
ssaugido jichinda jichyeo
malhaebwa wae tto
amu uimi eomneun ssaum
ije geuman haja
neon eochapi nae mareun
an mideul geojanha
areumdapdeon geu miso
dasin bol suga eomneun geolkka
uimujeogin neowa naui mannam
da geudaeronde neowa naman dalla
heeojiji mothaneun neol dugo
tteonagaji mothaneun naran namja
seolleimeuro sijakhaeseo
sarangi dwaetdeon uri durui gwangye
jigeumeun jeongeuro bakkwin sangtae
meojianha kkeuti nal kkeol jal ara
neon neul ni saenggakman hae
gyeolguk tto nae jalmosi dwae
niga heullin geu
nunmurui uimireul moreugesseo
deo mot chamgesseo
wae tto
naega mwol geureoke jalmothaesseo
malhaebwa ibeonen dodaeche wae tto
neon ipbeoreutcheoreom malhae dwaesseo
doegin mwoga dwaesseo
ijen beoreusi doen
mianhadan mal geumanhajan mal
sarangeul jugo doebatneun geon
sangcheoppunijanha
johatdeon uri moseubeun eodie
wae tto
naega mwol geureoke jalmothaesseo
malhaebwa ibeonen dodaeche wae tto
neon ipbeoreutcheoreom malhae dwaesseo
doegin mwoga dwaesseo
nado jillinda jillyeo
ssaugido jichinda jichyeo
malhaebwa wae tto
amu uimi eomneun ssaum
ije geuman haja
Yo DJ funk this party
If you ever loved somebody
say yeah say yeah
If you ever loved somebody
say yeah say yeah

Tekst (eng.ver.)

If you ever loved somebody
say yeah say yeah
If you ever loved somebody
say yeah say yeah
I’m scared
Your voice that was sweet
You and I, we were in love
But why did we become like this again?
Am I a kid?
Is hanging out with my friends for the first time in a while
Such a big crime?
Am I a dog?
Do you only feel ok
if you have a leash around my neck?
Were you constantly deceived?
Did my love change just
because I didn’t pick up the phone?
Your attitude says that
everything I say is wrong
It’s making me uncomfortable more and more
You only think about yourself
It’s always my fault
I don’t know
why you’re crying
I can’t take it anymore
What’s wrong?
What did I do wrong?
Tell me, what’s wrong this time?
Like a habit, you say, nothing
What do you mean, nothing?
I’m so sick of this too
I’m tired of fighting
Tell me, what’s wrong?
All these meaningless fights
Let’s stop this now
You won’t believe
what I say anyway
Can’t I see that
beautiful smile again?
You and I meet out of obligation now
Everything’s the same but only you and I have changed
You can’t break up with me
and I can’t leave you
We started with fluttering feelings
And it became love between us
But now it’s just attachment
I know the end will come soon
You only think about yourself
It’s always my fault
I don’t know
why you’re crying
I can’t take it anymore
What’s wrong?
What did I do wrong?
Tell me, what’s wrong this time?
Like a habit, you say, nothing
What do you mean, nothing?
Now it’s become a habit
Saying I’m sorry, saying let’s stop this now
I give you love
but I’m only getting scars
Where did our good times go?
What’s wrong?
What did I do wrong?
Tell me, what’s wrong this time?
Like a habit, you say, nothing
What do you mean, nothing?
I’m so sick of this too
I’m tired of fighting
Tell me, what’s wrong?
All these meaningless fights
Let’s stop this now
Yo DJ funk this party
If you ever loved somebody
say yeah say yeah
If you ever loved somebody
say yeah say yeah

Tekst (pol.ver.)

Jeśli kiedykolwiek kogoś kochałaś
Powiedz yeah, powiedz yeah
Jeśli kiedykolwiek kogoś kochałaś
Powiedz yeah, powiedz yeah
Boję się
Twój głos który był słodki
Ty i ja, byliśmy zakochani
Ale dlaczego znów się tak stało?
Jestem jak dziecko?
Czy wyjście z przyjaciółmi po dłuższym czasie
To przestępstwo?
Jestem jak pies?
Czy czujesz się jedynie usatysfakcjonowana
Jeżeli przywiążesz smycz wokół mojej szyi?
Przez cały czas oszukiwałaś samą siebie?
Czy moja miłość do ciebie zmieniła się
Bo nie odebrałem twojego telefonu?
Twoja postawa mówi
Że wszystko co wypowiadałem jest kłamstwem
To sprawia, że coraz bardziej czuję się nieswojo
Zawsze myślisz tylko o sobie
To zawsze moja wina
Nie mam pojęcia
Dlaczego płaczesz
Dłużej tego nie zniosę
Co jest nie tak?
Co zrobiłem źle?
Powiedz mi, co źle tym razem?
Z przyzwyczajenie mówisz, że nic
Co masz na myśli mówiąc nic?
Mam już tego dosyć
Jestem zmęczony kłótniami
Powiedz mi, co jest nie tak?
Wszystkie te bezsensowne kłótnie
Zakończmy właśnie teraz
I tak nie uwierzysz
W to co powiem
Nie zdołam zobaczyć
Ponownie tego uśmiechu?
Spotkaliśmy się spełniając swój obowiązek
Wszystko jest takie samo, tylko my się zmieniliśmy
Nie potrafisz ze mną zerwać
A ja nie potrafię cię zostawić
Zaczęliśmy nasz związek z zakochaniem
Który przerodził się w miłość
Teraz to tylko przywiązanie
Wiem, że koniec zbliża się wielkimi krokami
Zawsze myślisz tylko o sobie
To zawsze moja wina
Nie mam pojęcia
Dlaczego płaczesz
Dłużej tego nie zniosę
Co jest nie tak?
Co zrobiłem źle?
Powiedz mi, co źle tym razem?
Z przyzwyczajenie mówisz, że nic
Co masz na myśli mówiąc nic?
To czysty nawyk
Kiedy mówimy przepraszam, przestańmy
Daję ci moją miłość
A w zamian dostaję kolejne blizny
Gdzie podziały się wszystkie nasze dobre wspomnienia?
Co jest nie tak?
Co zrobiłem źle?
Powiedz mi, co źle tym razem?
Z przyzwyczajenie mówisz, że nic
Co masz na myśli mówiąc nic?
Mam już tego dosyć
Jestem zmęczony kłótniami
Powiedz mi, co jest nie tak?
Wszystkie te bezsensowne kłótnie
Zakończmy właśnie teraz
Yo DJ rozkręć tą imprezę
Jeśli kiedykolwiek kogoś kochałaś
Powiedz yeah, powiedz yeah
Jeśli kiedykolwiek kogoś kochałaś
Powiedz yeah, powiedz yeah

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Color Coded Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki