UP10TION- "Candyland" Comeback

Artysta: UP10TION
Wytwórnia: TOP Media
Data wydania: 15.03.2018r
Nazwa piosenki: "Candyland"
Nazwa albumu: "Invitation"

UP10TION- "Candyland" MV
UP10TION- "Candyland" Dance Practice

Lista utworów:
1. "Invitation"
2. "Candyland"
3. "Target On"
4. "Finally"
5. "Habit"
6. "Mixed Signals"
7. "Always"
8. "Superstar"
9. "Love Sick"
10. "Still With You"
11. "I Need You"

Tekst (kor.ver.)

(Come on baby
What you say we take off and a
Hit up CANDYLAND
Take care of that sweet tooth
Come on!)
geobuhal su eopseo naye sonjise
puk ppajyeodeulgo isseo neoye nunbiche
nungwa gwireul dada ipsul wie naega daheul ttae
chokollitgati dalkom ssapssareumhan
shiganeul seonmulhaejulge woo
nan sashil teukbyeolhan geoseman baneunghae
jigeumkkeot neukkyeotteon geot junge choegodwae
hokshi gwaenhan ohae malgo
ireon nareul mitgo
neodo naege kkeullindamyeon follow
niga nareul umjigyeo amu yego eopshi
naega neoreul heundeureo baro geochimeopshi
ni shiseoni budichyeo nuneul ttel su eopshi
ijebuteo naege lose control
We don’t stop naege dagawa
dalkomhan jungdok pop pop pop
bwa bwa ppajyeodeureo bwa
neoreul chodaehalge CANDYLAND
We don’t stop nareul mideobwa
dalkomhan mase hot hot hot
bwa bwa ppajyeo deureoga
neoreul wihan naye CANDYLAND
noganaerin chokollit pongdyu
neon geu aneul heeomchyeo
amu geokjeonghaji ma
niga wonhamyeon da haejulge
dalbit challanhan bam neoye gwie soksagyeojulge
chotburi taoreuneun shigan dongan
ni mameun modu nae geoya
naega wonhaneun geon neo hanamyeon chungbunhae
milgo tto danggineun geon shigan nangbi ttabunhae
sunjinhan cheok anin cheok geureon geon ttak shireohae
michin deushi shimjangi yodongchineunde
niga nareul umjigyeo amu yego eopshi
naega neoreul heundeureo baro geochimeopshi
ni shiseoni budichyeo nuneul ttel su eopshi
ijebuteo naege lose control
We don’t stop naege dagawa
dalkomhan jungdok pop pop pop
bwa bwa ppajyeodeureo bwa
neoreul chodaehalge CANDYLAND
We don’t stop nareul mideobwa
dalkomhan mase hot hot hot
bwa bwa ppajyeo deureoga
neoreul wihan naye CANDYLAND
La la la la la la nan neomane CANDYLAND
La la la la la la chodaehalge CANDYLAND
jogeum deo faster wiheomhae so danger
churak jeone byeorang kkeute rolleokoseuteo
aseuraseul witaeroun ni gibuneun chillin
shwipji aneun ni maeumeun naegeman heorakhae
We don’t stop naege dagawa
dalkomhan jungdok pop pop pop
bwa bwa jigeum i sungan
ppajyeodeulgo mal geol CANDYLAND
We don’t stop nareul mideobwa
dalkomhan mase hot hot hot
bwa bwa neoreul matgyeobwa
neoreul deryeogalge CANDYLAND
La la la la la la dalkomhan kkum CANDYLAND
La la la la la la nae ipsureun CANDYLAND
La la la la la la neoreul wihan CANDYLAND
La la la la la la welcome to my CANDYLAND

Tekst (eng.ver.)

(Come on baby
What you say we take off and a
Hit up CANDYLAND
Take care of that sweet tooth
Come on!)
You can’t deny me when I beckon to you
I’m falling into your eyes
Close your eyes and ears when I touch your lips
I’ll give you time
That’s bittersweet like chocolate
Honestly, I only react to special things
But you’re the best out of everything I felt till now
Don’t misunderstand
Just trust me
And if you’re attracted to me too, then follow
You make me move without any warning
So I’ll shake you up without holding back
Your eyes clash against me, can’t take your eyes off of me
From now on, lose control
We don’t stop, come to me
A sweet addiction pop pop pop
Look, look, fall into me
I’ll invite you to CANDYLAND
We don’t stop, trust me
A sweet taste, hot hot hot
Look, look, fall into me
My CANDYLAND for you
Melted chocolate fondue
You’re swimming inside
Don’t worry about anything
If you want, I’ll do anything
On a bright, moonlit night, I’l whisper in your ear
While the candles are still lit
Your heart is all mine
What I want is only you, that’s enough for me
Playing games is just a waste of time
I don’t like pretending to be innocent or not
My heart is beating like crazy
You make me move without any warning
So I’ll shake you up without holding back
Your eyes clash against me, can’t take your eyes off of me
From now on, lose control
We don’t stop, come to me
A sweet addiction pop pop pop
Look, look, fall into me
I’ll invite you to CANDYLAND
We don’t stop, trust me
A sweet taste, hot hot hot
Look, look, fall into me
My CANDYLAND for you
La la la la la la I’m your CANDYLAND
La la la la la la I’ll invite you, CANDYLAND
A little bit faster, it’s dangerous, so danger
A rollercoaster right before the fall
You feel breathtaken and risky, chillin
It’s not easy to get your heart but allow only me to have it
We don’t stop, come to me
A sweet addiction pop pop pop
Look, look, fall into me
I’ll invite you to CANDYLAND
We don’t stop, trust me
A sweet taste, hot hot hot
Look, look, trust me with you
I’ll bring you to CANDYLAND
La la la la la la, a sweet dream, CANDYLAND
La la la la la la, my lips are CANDYLAND
La la la la la la, for you, CANDYLAND
La la la la la la welcome to my CANDYLAND


Tekst (pol.ver.)

(No dalej kochanie
Co ty na to, że wystartujemy 
I uderzymy w krainę słodyczy
Zadbaj proszę o ten słodki ząbek
No dawaj!)
Nie potrafisz oprzeć się moim gestom
Staje się coraz bardziej uzależniony od spoglądania ci w oczy
Kiedy zamykam oczy i uszy, sięgam twoich ust
Czas jest niczym słodko-gorzka czekolada
Zamierzam ci go podarować
Tak właściwie, to reaguję tylko na wyjątkowe rzeczy
To jest najlepsze ze wszystkiego, co do tej pory czułem
Nie zrozum mnie źle
Wystarczy, że mi zaufasz
Jeśli również cię pociągam, to podążaj za mną
Poruszasz mną bez wcześniejszego ostrzeżenia
Bez wahania będę tobą potrząsać
Twoje oczy wtapiają się w moje, nie odwracając wzroku
Od teraz, strać dla mnie kontrolę
Nie zatrzymujemy się, podchodzę bliżej
Słodki nałóg pop pop pop
Spójrz i spróbuj się we mnie zakochać
Zaproszę cię do krainy słodyczy
Nie zatrzymujemy się, spróbuj mi zaufać
Ten słodki smak jest gorący
Spójrz i spróbuj się we mnie zakochać
Dla ciebie, moja kraina słodyczy
Rozpuszczone, czekoladowe fondue
Pływasz w nim
Nie martw się o nic
Cokolwiek zapragniesz, zrobię wszystko dla ciebie
We wspaniałą księżycową noc, szepnę ci do uszka
W między czasie, gdy wypali się świeca
Twoje całe serce będzie należało tylko do mnie
Wszystko czego chcę, to ciebie, to wystarczy
Przyciąganie i odpychanie to tylko strata czasu i nuda
Udawanie czy jesteś winna, czy nie, po prostu nienawidzę takich rzeczy
Moje serce wali jak oszalałe
Poruszasz mną bez wcześniejszego ostrzeżenia
Bez wahania będę tobą potrząsać
Twoje oczy wtapiają się w moje, nie odwracając wzroku
Od teraz, strać dla mnie kontrolę
Nie zatrzymujemy się, podchodzę bliżej
Słodki nałóg pop pop pop
Spójrz i spróbuj się we mnie zakochać
Zaproszę cię do krainy słodyczy
Nie zatrzymujemy się, spróbuj mi zaufać
Ten słodki smak jest gorący
Spójrz i spróbuj się we mnie zakochać
Dla ciebie, moja kraina słodyczy
La la la la la la jestem twoją krainą słodyczy
La la la la la la zaproszę cię do mojej krainy słodyczy
Trochę szybciej, to niebezpieczne
Niczym kolejka górska tuż przed upadkiem
Bez tchu i ryzykowne, twoje uczucia są rozluźnione
Twoje niełatwe serce, wpuść tylko mnie do niego
Nie zatrzymujemy się, podchodzę bliżej
Słodki nałóg pop pop pop
Spójrz teraz na tą chwilę
Skończysz zakochując się we mnie, w mojej krainie słodyczy
Nie zatrzymujemy się, spróbuj mi zaufać
Ten słodki smak jest gorący
Zobacz, spróbuj mi się oddać
Zabiorę cię do mojej krainy słodyczy
La la la la la la słodki sen o mojej kranie słodyczy
La la la la la la moje wargi są niczym kraina słodyczy
La la la la la la dla ciebie jestem krainą słodyczy
La la la la la la witam cię w mojej krainie słodyczy

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Color Coded Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki