TWICE- "First Time" [Taste Of Love]

Artysta: TWICE
Wytwórnia: 
JYP Entertainment
Data wydania: 10.06.2021r
Nazwa piosenki: "First Time"
Nazwa albumu: "Taste Of Love"


Lista utworów:
2. "First Time"
6. "SOS"
7. "Cry For Me" (English ver.)"



Tekst (kor.ver.)

Ne sumgyeore nuni gamgimyeon
Heunnallin kkochipi doeeo heundeulligo
Ne hyanggie siseoneul olgyeo
Neol derigo ssoa ollin jeo bulkkocheuro
Eojireopdeon mam soge
Deopchyeowa what we're waiting (Waiting), waiting for
Deo gamssa ana tteugeoun i ongie
Jigeum naega tto dareun naro
So let me tell you
I don't know 'bout you
But I get butterflies
Modeun neukkim tteollim songil
First time, first time
When I'm loving you
I'm always satisfied
Neowaui modeun sungan machi first time
Tell me now soksangnyeojwo bukkeureowo ma (Hey!)
Malhaebwa jigeum, don't keep me guessing
Geu nuguegedo, oh
Juji mothan mami (mami)
Neol gamssa
I don't know 'bout you
But I get butterflies
Modeun neukkim tteollim songil
First time, first time
When I'm loving you (Oh, oh)
I'm always satisfied (Always satisfied)
Neowaui modeun sungan machi first time, first time
(Lemme hear you say 'hey!')
(Hey!) geu son naege daeul ttae
(Hey!) onmom nege matgilge
(Hey!) I'm always satisfied
Neowaui modeun sungan machi first time, first time (It's like the first time)
Strawberry kisses taste so good to me
Ganjireoun neukkim dara eojireowotji
Meoriga ping dora, oh, you're so sweet
Geudaen like the first time
(Hey!) geu son naege daeul ttae (Woo!)
(Hey!) onmom nege matgilge (Hey, hey, hey; Yeah)
(Hey!) neoneun machi first time (Woo!)
(Hey!)
I don't know 'bout you
But I get butterflies (Flies)
Modeun neukkim tteollim songil
First time, first time (It's like the first time)
When I'm loving you
I'm always satisfied (Ooh)
Neowaui modeun sungan machi first time, first time (It's like the first time, yeah)
(Hey!) geu son naege daeul ttae
(Hey!) onmom nege matgilge
(Hey!) I'm always satisfied
Neowaui modeun sungan machi first time

Tekst (eng.ver.)

When your breath makes my eyes close
I become a fluttering flower petal and waver
I move towards your scent that attracted me
And take you to that flame that shoots up
Come into my giddy heart
What we're waiting (waiting), waiting for
I hug you more in this burning heat
Now I am a different person
So let me tell you
I don't know 'bout you
But I get butterflies
All of these feelings, these trembling hands
First time, first time
When I'm loving you
I'm always satisfied
Evеry moment with you is like first time
Tеll me now, whisper it to me, don't be shy (Hey!)
Tell me now, don't keep me guessing
Oh, my heart that I couldn't give to anyone (My heart)
Is wrapping around you
I don't know 'bout you
But I get butterflies
All of these feelings, these trembling hands
First time, first time
When I'm loving you (Oh, oh)
I'm always satisfied (Always satisfied)
Every moment with you is like first time
(Lemme hear you say 'hey!')
(Hey!) When that hand touches me
(Hey!) I'll leave my whole body to your hands
(Hey!) I'm always satisfied
Every moment with you is like first time, first time (It's like the first time)
Strawberry kisses taste so good to me
I feel dizzy due to this ticklish feeling
My head is spinning, oh you're so sweet
You are like the first time
(Hey!) When that hand touches me
(Hey!) I'll leave my whole body to your hands (Hey, hey, hey; Yeah)
(Hey!) You're like first time
(Hey!)
I don't know 'bout you
But I get butterflies (Flies)
All of these feelings, these trembling hands
First time, first time (It's like the first time)
When I'm loving you
I'm always satisfied (Ooh)
Every moment with you is like first time, first time (It's like the first time, yeah)
(Hey!) When that hand touches me
(Hey!) I'll leave my whole body to your hands (I'll leave my whole body to your hands)
(Hey!) I'm always satisfied (Oh)
Every moment with you is like first time, first time

Tekst (pol.ver.)

Kiedy Twój oddech sprawia, że moje oczy się zamykają
Staję się trzepoczącym płatkiem kwiatu i chwieję się
Idę w kierunku Twojego zapachu, który mnie przyciągnął
I zabiorę Cię do tego płomienia, który wybucha
Wejdź do mojego zawrotnego serca
Na co jeszcze czekamy?
Ściskam Cię bardziej w tym palącym upale
Teraz jestem inną osobą
Więc pozwól, że Ci powiem
Za dużo o Tobie nie wiem
Lecz i tak mam motylki w brzuchu
Wszystkie te uczucia, te drżące ręce
To pierwszy raz
Kiedy Cię kocham
Zawsze jestem zadowolona
Każda chwila z Tobą jest jak pierwszy raz
Powiedz mi, szepcz mi do ucha, nie wstydź się (hej!)
Powiedz mi, nie każ mi zgadywać
Moje serce, którego nie mogłam oddać nikomu
Owija się wokół Ciebie
Za dużo o Tobie nie wiem
Lecz i tak mam motylki w brzuchu
Wszystkie te uczucia, te drżące ręce
To pierwszy raz
Kiedy Cię kocham
Zawsze jestem zadowolona
Każda chwila z Tobą jest jak pierwszy raz
(Pozwól mi usłyszeć, jak mówisz "hej!")
Kiedy ta ręka mnie dotyka
Całe moje ciało oddaję w Twoje ręce
Zawsze jestem zadowolona
Każda chwila z Tobą jest jak pierwszy raz
Według mnie truskawkowe pocałunki są takie pyszne
Czuję zawroty głowy z powodu tego łaskotania
Kręci mi się w głowie, jesteś taki słodki
Jesteś jak za pierwszym razem
Kiedy ta ręka mnie dotyka
Całe moje ciało oddaję w Twoje ręce
Zawsze jestem zadowolona
Jesteś jak za pierwszym razem
(Hej!)
Za dużo o Tobie nie wiem
Lecz i tak mam motylki w brzuchu
Wszystkie te uczucia, te drżące ręce
To pierwszy raz
Kiedy Cię kocham
Zawsze jestem zadowolona
Każda chwila z Tobą jest jak pierwszy raz
Kiedy ta ręka mnie dotyka
Całe moje ciało oddaję w Twoje ręce
Zawsze jestem zadowolona
Każda chwila z Tobą jest jak pierwszy raz

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki