TWICE- "Conversation" [Taste Of Love]

Artysta: TWICE
Wytwórnia: 
JYP Entertainment
Data wydania: 10.06.2021r
Nazwa piosenki: "Conversation"
Nazwa albumu: "Taste Of Love"


Lista utworów:
4. "Conversation"
6. "SOS"
7. "Cry For Me" (English ver.)"



Tekst (kor.ver.)

Boran deut na ne ape seo I'm over here by the way
Bin nae i glass neol chaewojwo don't wanna wait
Oh my God sumgil su eopseo nae mamsoge
Thinking of you, yeah
Thinking of you, yeah
Jeonhyeo yesang mot haetgetji
Nae gyehoekdeul naneun haenaesseo
Haenaesseo, oh
Love is all about timing
Neodo deureobwatji don't come too late
(Don't come too late)
Let's havе a little less conversation
Na-na, na-na, ayy
Nеga deureooneun geu sungan
Na-na, na-na, ayy
Guji malhaji anado
Ne nunbichi nareul bulleo
Just a little less conversation
Na-na, na-na, ayy
Tell me, did you dream about me?
Don't run away
Baby come close deo gakkai
All night and day
Oh my God neol japgo sipeo nae soneuro
Falling in you
Falling in you, yeah
Neukkyeobwa nae ppareun heartbeat
Dagawa nae sesang sogeuro
Geu sogeuro, yeah
Nun gama ijeuryeo haedo
Geuryeojineun neoui hyanggi now
Beonjyeowa
Let's have a little less conversation
Na-na, na-na, ayy
Nega deureooneun geu sungan
Na-na, na-na, ayy
Guji malhaji anado
Ne nunbichi nareul bulleo
Just a little less conversation
Na-na, na-na, ayy
Oh, no, I'm not waiting up for ya
Just get here right away
Don't wanna talk about it
Neon naege peojyeowa
Oh, no, I'm not waiting up for ya
Just get here right away
Don't wanna talk about it
Amu maldo haji ma
Let's have a little less conversation
Na-na, na-na, ayy
Nega deureooneun geu sungan
Na-na, na-na, ayy
Guji malhaji anado
Ne nunbichi nareul bulleo
Just a little less conversation
Na-na, na-na, ayy

Tekst (eng.ver.)

Come look! I'm standing in front of you, I'm over here by the way
Please fill my empty glass with you, don't wanna wait
Oh my God, I can't keep it a secret from my heart
Thinking of you, yeah
Thinking of you, yeah
I wouldn't have expected it at all
My plans, I accomplished them
I accomplished them, oh
Love is all about timing
You've heard it too, don't come too late
(Don't come too late)
Let's have a little less conversation
Na-na, na-na, ayy
The moment you come in
Na-na, na-na, ayy
I don't even have to say it
Your eyes are calling mе
Just a little less conversation
Na-na, na-na, ayy
Tеll me, did you dream about me?
Don't run away
Baby come close, closer
All night and day
Oh my God, I want to hold you with my hands
Falling in you
Falling in you, yeah
Feel my quick heartbeat
Come into my world
Into it, yeah
Even if I close my eyes and try to forget
Your scent has been painted now
It spreads
Let's have a little less conversation
Na-na, na-na, ayy
The moment you come in
Na-na, na-na, ayy
I don't even have to say it
Your eyes are calling me
Just a little less conversation
Na-na, na-na, ayy
Oh, no, I'm not waiting up for ya
Just get here right away
Don't wanna talk about it
You are spreading to me
Oh, no, I'm not waiting up for ya
Just get here right away
Don't wanna talk about it
Don't say anything
Let's have a little less conversation
Na-na, na-na, ayy
The moment you come in
Na-na, na-na, ayy
I don't even have to say it
Your eyes are calling me
Just a little less conversation
Na-na, na-na, ayy

Tekst (pol.ver.)

Podejdź i zobacz! Stoję przed Tobą, jestem tu przy okazji
Proszę napełnij sobą moją pustą szklankę, nie chcę czekać
O Mój Boże, nie mogę utrzymać tego w tajemnicy przed moim sercem
Myślę o Tobie
Myślę o Tobie
W ogóle bym się tego nie spodziewała
Zrealizowałam wszystkie moje plany
Osiągnęłam wszystko, co chciałam
Miłość polega na wyczuciu czasu
Ty też to słyszałeś, więc nie przychodź za późno
(Nie przychodź za późno)
Porozmawiajmy trochę krócej
Na-na, na-na
W chwili, w której wchodzisz
Na-na, na-na
Nawet nie muszę tego mówić
Twoje oczy mnie wołają
Rozmawiajmy troszkę mniej
Na-na, na-na
Powiedz mi, czy śniłeś o mnie?
Nie uciekaj
Kochanie, podejdź bliżej
Całą noc i dzień
O Mój Boże, pragnę Cię trzymać moimi dłońmi
Zakochuję się w Tobie
Zakochuję jeszcze bardziej
Poczuj moje szybkie bicie serca
Wejdź do mojego świata
Zapraszam
Nawet jeśli zamknę oczy i spróbuję zapomnieć
Twój zapach już jest permanentny
Rozprzestrzenia się
Porozmawiajmy trochę krócej
Na-na, na-na
W chwili, w której wchodzisz
Na-na, na-na
Nawet nie muszę tego mówić
Twoje oczy mnie wołają
Rozmawiajmy troszkę mniej
Na-na, na-na
O nie, nie czekam na Ciebie
Po prostu chodź już tutaj
Nie chcę o tym rozmawiać
Rozprzestrzeniasz się we mnie
Po prostu chodź już tutaj
Nie chcę o tym rozmawiać
Nic nie mów
Porozmawiajmy trochę krócej
Na-na, na-na
W chwili, w której wchodzisz
Na-na, na-na
Nawet nie muszę tego mówić
Twoje oczy mnie wołają
Rozmawiajmy troszkę mniej
Na-na, na-na

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki