DREAMCATHCER- "BEcause" Comeback

Artysta: DREAMCATCHER
Wytwórnia: Dreamcatcher Company
Data wydania: 30.07.2021r
Nazwa piosenki: "BEcause"
Nazwa albumu: "Summer Holiday"


Lista utworów:
1. "Intro"
2. "BEcause"



Tekst (kor.ver.)

kkokkok da sumgigoseo jal saranneyo
ajik geudaen nal jal mollayo
saramdeureun chakan aiin jul algetjiman
jinjja nae moseubeun jal mollayo
nareul bol ttaen useo jweoyo useo jweoyo
bul kkeojin banganen uri dulppuningeol
geudae oneuldo narang nolmyeon
naeireun jom deo dalkomhan geol julkkeyo
parake parake jiryeoga
neoye pyojeongeun machi Ocean view
jogeum deo meotjige boyeo jweo geu momjjit
naega neukkil su itge
BEcause I like you (I like you)
du nune gadeuk chan byeol naye serenade
cheonsa gateun eolgullo saranghanda malhae
BEcause I love you
Forever love
sumkkyeolkkaji da
Forever love
BEcause I love you
Forever mine
sumkkyeolkkaji da
Forever mine
Yeah cheoeumbuteo dashi A to Z
My teaching cheolchik cheoljeohi mushi
milshil ane kineun eopseo Now I’m jeolchibushim
Easy come, easy go but nae geon anijo
tongjeungeun jamshigo Every dog has his day
ttasaropge nareul bichweo nareul bichweojuneun
ni pumen yeongweonhi nappuningeol
geudae oneul tto narang nolmyeon
junbidwen modeun seonmureul da jullae
parake parake jillyeoon
neoye pyojeongeun machi Ocean view
daedapae jweo Hurry gihweneun jweosseo mani
So creepy geurae ni mari maja
BEcause I like you (I like you)
du nune gadeuk chan byeol naye serenade
cheonsagateun eolgullo saranghanda malhae
BEcause I love you
Forever love
sumkkyeolkkaji da
Forever love
BEcause I love you (BEcause I love you)
Forever mine (Whoa)
sumkkyeolkkaji da
Forever mine
geobuhaedo gwaenchana
dareun nae moksoriga
daeshin neoreul bureuni
jigeum moseup idaero
gyeote nama jugenni
han poge areumdaun geurimeuro
ssodeun mulgam modu jiweo nae (Oh)
malla gudeobeorigi jeone (Oh)
heureun nunmul jiguk dakka
jwechaekkamkkaji da marya
I don’t want to BE
BEcause I like you (I like you)
du sone gadeuk chan neol
yeongweonhi aneullae (yeongweonhi aneullae)
cheonsagateun eolgullo
saranghanda malhae (saranghanda malhae)
BEcause I love you

Tekst (eng.ver.)

I've been disguising myself
You don't know me well yet
People may think I'm good
But they don't know who I truly am
Smile when you see me, smile at me
It's just the two of us in this dark room
If you play with me today
I'll give you something sweeter tomorrow
I turn the air blue
And your expression like an ocean view
Show me a little better, that motion
So I can feel it
Because I like you (I like you)
Stars filling up my eyes
My serenade
With an angelic face, say "I love you"
Becausе I love you
Forever, lovе
Everything, even your breath
Forever, love
Because I love you
Forever mine
Everything, even your breath
Forever mine
Yeah, again, from the beginning, A to Z
Completely disregarding the rules of my teaching
There is no key in the back room
Now I'm incisor
Easy come, easy go
But it's not mine
The pain is temporary
Every dog has his day
In your arms that warmly illuminate me
I'm the only one forever
If you play with me again today
Will you give me all the presents you have prepared?
I turn the air blue
And your expression like an ocean view
Answer me, hurry
I gave you a lot of chances
"So creepy"
Yes, you are right
Because I like you (I like you)
Stars filling up my eyes
My serenade
With an angelic face, say "I love you"
Because I love you
Forever, love
Everything, even your breath
Forever, love
Because I love you
Forever mine (Whoa-oh)
Everything, even your breath
Forever mine
It's okay to reject my other voice
I'll call you instead
As it is now
Would you stay by my side?
With a beautiful picture
Erase all the spilled paint (Oh-oh-oh-oh)
Before it hardens (Oh-oh-oh-oh)
Wipe away the tears that flowed
Even the guilt
I don't want to be
(Whoa, oh-oh)
Because I like you (I like you)
Hands filling up with you
I don't want forever
With an angelic face, say "I love you"
Because I love you

Tekst (pol.ver.)

Przez cały czas się maskowałam
Nie znasz mnie za dobrze
Ludzie mogą myśleć, że jestem dobra
Ale oni nie wiedzą kim naprawdę jestem
Uśmiechnij się, gdy mnie widzisz, uśmiechnij się do mnie
W tym ciemnym pokoju jesteśmy tylko my dwoje
Jeśli dzisiaj się mną zainteresujesz
Jutro dam Ci coś jeszcze słodszego
Podkręcam niebieskość powietrza
Twój wyraz twarzy jest jak widok oceanu
Pokaż mi trochę lepiej ten ruch
Bym mogła to poczuć
Ponieważ Cię lubię
Gwiazdy wypełniają moje spojrzenie
Moja serenada
Z anielską twarzą powiedz "kocham Cię"
Ponieważ Cię kocham
Wieczna miłość
Nawet Twój oddech
Wieczna miłość
Ponieważ Cię kocham
Na zawsze mój
Nawet Twój oddech
Na zawsze mój
Od początku, od A do Z
Całkowicie lekceważąc zasady mojego nauczania
Jestem jak siekacz
Łatwo przyszło łatwo poszło
Ale to nie moje
Ból jest tymczasowy
Każdy pies ma swój dzień
W Twoich ramionach, które ciepło mnie otulają
Jestem tą jedyną
Jeśli dzisiaj znów się mną zainteresujesz
Dasz mi wszystkie prezenty, które przygotowałeś?
Podkręcam niebieskość powietrza
Twój wyraz twarzy jest jak widok oceanu
Odpowiedz mi, szybko
Dałam Ci już dużo szans
"Ale to przerażające"
Tak, zgadzam się
Ponieważ Cię lubię
Gwiazdy wypełniają moje spojrzenie
Moja serenada
Z anielską twarzą powiedz "kocham Cię"
Ponieważ Cię kocham
Wieczna miłość
Nawet Twój oddech
Wieczna miłość
Ponieważ Cię kocham
Na zawsze mój
Nawet Twój oddech
Na zawsze mój
Nic nie szkodzi, jeżeli odrzucisz mój drugi głos
Zamiast tego to ja zadzwonię do Ciebie
Tak, jak teraz
Czy zostałbyś przy mnie?
Z pięknym obrazem
Wymaż całą rozlaną farbę
Zanim zastygnie
Otrzyj łzy, które popłynęły
Nawet poczucie winy
Nie chcę tego czuć
(Whoa, oh-oh)
Ponieważ Cię lubię
Moje dłonie wypełniają się Tobą
Nie chcę wieczności
Z anielską twarzą powiedz "kocham Cię"
Ponieważ Cię kocham

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki