TREASURE- "Going Crazy" [THE FIRST STEP : TREASURE EFFECT]

Artysta: TREASURE
Wytwórnia: YG Entertainment
Data wydania: 11.01.2021r
Nazwa piosenki: "Going Crazy"
Nazwa albumu: "THE FIRST STEP : TREASURE EFFECT"


Lista utworów:
4. "Boy"
8. "Mmm"
10. "Going Crazy"
11. "I Love You (Piano ver.)"
12. "Mmm (Rock ver.)"

Tekst (kor.ver.)

oneuldo nan neoreul barabogo isseo
neul daedab eomneun neoreul dashi bulleobwa
hajiman neoye du nunen naman eomneun geot gata
I’m going crazy (roll, action)
gamjeongi moribi dwaesseo
yeongiramyeon igeoseun mesodeu
hajiman hyeonshiriya saeroun neukkimi neukkimi
Call me freaky freaky boy
baebae kkoin uri body
wae nan neoege dagagalsurok
neon nae gyeoteseo meoreojineunji
nan neoye gyeote hangsang sumeul shwigo shipeunde
neon naye mameul moreuni
michyeogane naneun michyeogane
michyeogane nege michyeogane
nan neoege ppajyeoisseo
neol saranghago isseo
This must be crazy love
This must be crazy love
honjamane sarangeun hagi shireo
This is crazy love
boijido anneun
neowa na mildangeul hago isseo
gyesok jabhil deut mal deut
namgigo gan hyanggiga neomuna jiteo
nan michin deushi chumeul chumyeo ne ireumeul wechyeo
24/7 a day gomin maeil hae
nae meorissok gyesok maemdora crazy
wae nan neoege dagagalsurok
neon nae gyeoteseo meoreojineunji
nan neoye gyeote hangsang sumeul shwigo shipeunde
neon naye mameul moreuni
michyeogane naneun michyeogane
michyeogane nege michyeogane
nan neoege ppajyeoisseo
neol saranghago isseo
This must be crazy love
This must be crazy love
honjamane sarangeun hagi shireo
This is crazy love
ojik neol saranghago isseo
nae maeumeun neol gidarigo isseo
hajiman neon oneuldo naege eomneun geot gata
apman bwa ojik neomaneul hyanghae dallyeogago isseo
gakkeum sseureojyeodo dwae I’ll never give up
nareul jabajweo naye nalgaega dweeo ttwija haneul wiro
 jeoldae pogi mothae we’re going all the way
This must be crazy love
This must be crazy love
honjamane sarangeun hagi shireo
This is crazy love

Tekst (eng.ver.)

I'm going crazy
Once again I'm looking at you today
I call you again even though you don't respond
I think I'm the only one that doesn't have your attention
I'm going crazy (roll, action)
I'm immersed in my emotions
If this is acting then it's method
But in reality it's a new feeling feeling
Call me freaky freaky boy
Our twisted body (I'm not crazy)
Why are you further away from me
When I go closer to you
I want to be breathing by your side
You don't know how I feel
Going crazy I'm going crazy
Going crazy I'm going crazy for you
I've fallen for you
I'm in love with you (I'm going crazy)
This must be crazy love
This must be crazy love
I don't want this one-sided love
This is crazy love (I'm not crazy)
I did not even see, that you and I are having a party
Your deep scent that it keeps me getting caught
I danced like crazy giving you my name
24/7 a day worried everyday, I keep hovering my head I'm going crazy
Why are you further away from me
When I go closer to you
I want to be breathing by your side
You don't know how I feel
Going crazy I'm going crazy
Going crazy I'm going crazy for you
I've fallen for you
I'm in love with you (I'm going crazy)
This must be crazy love
This must be crazy love
I don't want this one-sided love
This is crazy love (I'm not crazy)
I will love you always
My heart will always wait for you
But even today, you are not here (I'm going crazy)
Only looking straight ahead running towards you
I'll stumble couple times I'll never give up
Grab onto me, be my wings, so we can run towards the sky
I'll never give up we going all the way
This must be crazy love
This must be crazy love
I don't want this one-sided love
This is crazy love

Tekst (pol.ver.)

Wariuję
Jeszcze raz dzisiejszego dnia spoglądam na Ciebie
Wołam Cię raz jeszcze, chociaż nie odpowiadasz
Myślę, że tylko ja nie zwracam Twojej uwagi
Wariuję
Jestem zanurzony w swoich emocjach
Nawet jeśli tylko udaję, to zawsze jakaś metoda
Ale w rzeczywistości jest to nowe uczucie
Nazwij mnie szalonym, zakręconym chłopcem
Nasze pokręcone ciała (nie jestem szalony)
Dlaczego jesteś dalej ode mnie
Kiedy zbliżę się do Ciebie
Chcę oddychać u Twojego boku
Nie wiesz, jak się czuję
Wariuję, zaraz oszaleję
Wariuję dla Ciebie
Zakochałem się w Tobie
Jestem w Tobie zakochany (wariuję)
To musi być szalona miłość
To musi być szalona miłość
Nie chcę tej jednostronnej miłości
To jest szalona miłość (nie jestem szalony)
Nawet nie widziałem, że Ty i ja mamy imprezę
Twój głęboki zapach sprawia, że daję się złapać
Tańczyłem jak szalony, dając Ci swoje imię
Zmartwiony 24 godziny na dobę, każdego dnia, wciąż unoszę głowę i wariuję
Dlaczego jesteś dalej ode mnie
Kiedy zbliżę się do Ciebie
Chcę oddychać u Twojego boku
Nie wiesz, jak się czuję
Wariuję, zaraz oszaleję
Wariuję dla Ciebie
Zakochałem się w Tobie
Jestem w Tobie zakochany (wariuję)
To musi być szalona miłość
To musi być szalona miłość
Nie chcę tej jednostronnej miłości
To jest szalona miłość (nie jestem szalony)
Zawsze będę Cię kochać
Moje serce zawsze będzie na Ciebie czekać
Ale nawet dzisiaj Cię tu nie ma (zaraz oszaleję)
Patrzę tylko prosto przed siebie, biegnąc w Twoją stronę
Mimo potknięć jakie mnie czekają, nigdy się nie poddam
Chwyć mnie, bądź moimi skrzydłami, żebyśmy mogli wznieść się ku niebu
Nigdy się nie poddam, idziemy na całość
To musi być szalona miłość
To musi być szalona miłość
Nie chcę tej jednostronnej miłości
To jest szalona miłość (nie jestem szalony)

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki