ASTRO- "When You Call My Name" [GATEAWAY]

Artysta: ASTRO
Wytwórnia: Fantagio Entertainmemt
Data wydania: 04.05.2020r
Nazwa piosenki: "When You Call My Name"
Nazwa albumu: "GATEAWAY"

ASTRO- "When You Call My Name" Audio

Lista utworów:
1. "Knock"
2. "When You Call My Name"
3. "Somebody Like"
4. "We Still"
5. "12 Hours"
6. "Lights On"





Tekst (kor.ver.)

Hey there kkaego sipji aneun kkumiya neoneun naege
Modu hwaljjak pineun gyejeol hangaunde
Ttaseuhan haetsareul dama jogeum neujeun nareul gamssa
Kkumeul seneun mankeumman
Ni sone gildeullyeojyeo nan
Nan gajin kkumi neomu maneunga bwa
Nae songarak 10gaeroneun mojara
Dulmanui nori noriteoreul chaja
Meollimeolli tteona
Gireul ileuljido moreujiman nan gwaenchana
Neol daleun byeol
Baram
Gureum geurigo na
I bam kkumkkuneun haneul yeogi duriseo
Dari jil ttaekkaji neowa
Soksagigopa bukkeureopjiman meolgo meon gireul dora
Geu bom kkeute seon niga nae ireumeul bureul ttae
Nae ireumeul bureul ttae
Niga nae ireumeul bureul ttae
Nan pieona Oh nan pieona Oh oh oh oh ah
Niga nae ireumeul bureul ttae
Oh baby
I can't measure
Sutjaro pyohyeoni an doeneun neoui maeryeok
Sunganui hyanggie jamsi chwihan geolkka
Nae yeope naraon You're my butterfly
Nal kkaeuneun ni moksorin Like waltz
Useumkkochi pige hae You know right?
Neoreul saenggakamyeon pogeunhaejyeo Like gureum gureum
On sesangi pureun pureun neukkimiya
Neo eopseumyeon nunmul ttoreureu
Nan na nan na hal mari inneunde
Eonjebuteoinji moreugesseo neoneun mwonga wae
Dalla eo
Nun busin haetsalboda deo binnaneun uri
You're my One & Only One
Modeun geol neowa hamkke hago sipeo
Gyejeori bakkwieodo neon nae yeope isseojwo
Neol daleun byeol
Baram
Gureum geurigo na
I bam kkumkkuneun haneul yeogi duriseo
Dari jil ttaekkaji neowa
Soksagigopa
Bukkeureopjiman meolgo meon gireul dora
Geu bom kkeute seon niga
Nae ireumeul bureul ttae
Niga nae ireumeul bureul ttae
Niga nae ireumeul bureul ttae
Nae ireumeul bureul ttae
Niga nae ireumeul bureul ttae
Nan pieona Oh nan pieona Oh oh oh oh ah
Ijen naega ni ireumeul bureulge

Tekst (eng.ver.)

Hey there you are a dream that I don't want to wake up from
In the middle of the season where everything bloom
You surround me with a warm sunlight
As I count my dreams I get tamed by you
I must have too many dreams
Too many to count with my  fingers
Find a playground for us, leaving far away
We might get lost but I'm okay
Star that looks like you, Wind, Cloud and me
This night, dreaming sky, us here, Until the moon sets
Although I'm shy I want to whisper with you, going back the way
When you call my name at the end of spring
When you call my name
When you call my name
I bloom Oh I bloom oh oh oh oh
When you call my name
Oh baby I can't measure
Can't express your attractiveness with numbers
Have I gotten drunk with the moment's fragrance
You're my butterfly that flew towards me
Your voice awaknes me 
Like waltz
You make flower of laughter bloom
You know right?
When I think of you I feel cozy
Like cloud cloud
Feels like the whole world is clear and bright
Tears fall down when you're not here
I still have something to say
I don't know since when, why does it seem like you are diffrent
We shine brighter than the blinding sunlight
You're my One & Only One
I want to do everything with you
Even when the season change, stay by my side
Star that looks like you, Wind, Cloud and me
This night, dreaming sky, us here, Until the moon sets
Although I'm shy I want to whisper with you, going back the way
When you call my name at the end of spring
When you call my name
When you call my name
When you call my name
When you call my name
I bloom Oh I bloom oh oh oh oh
Now I will call your name

Tekst (pol.ver.)

Tutaj jesteś, śnie z którego nie chcę się obudzić
W środku sezonu, gdzie natura budzi się do życia
Otaczasz mnie tymi promieniami słonecznymi
Podczas wyliczania swoich marzeń zostałem okiełznany przez Ciebie
Muszę mieć zbyt dużo marzeń
Za dużo by je policzyć na moich 10 palcach
Znajdźmy dla nas plac zabaw, zostawiając wszystko za sobą
Jest szansa, że się zgubimy, ale nie przeszkadza mi to
Gwiazda, która do złudzenia przypomina Ciebie, wiatr, chmury i ja
My wśród tej nocy, marzycielskiego nieba, czekający na zachód księżyca
Pomimo tego, że jestem nieśmiały, chcę szeptać z Tobą, wracając tą samą drogą
Kiedy wołasz moje imię w końcówce tej wiosny
Kiedy wołasz moje imię
Kiedy wołasz moje imię
Rozkwitam, rozrastam się
Kiedy wołasz moje imię
Nie mogę ująć Twojego uroku w liczbach
Czy upiłem się wonią chwili
Jesteś moim motylem, które przyleciał do mnie
Twój głos pobudza mnie
Niczym walc
Sprawiasz, że śmiech rozkwita
Wiesz o tym, prawda?
Kiedy o Tobie rozmyślam, czuję przyjemny komfort
Niczym chmura
Wydaje się, że świat jest taki przejrzysty i jasny
Łzy spływają po policzkach, gdy Cię tu nie ma
Wciąż mam coś do powiedzenia
Nie zdaję sobie sprawy od kiedy, ale mam wrażenie że jesteś jakaś inna
Lśnimy mocniej niż oślepiające promienie słońca
Jesteś moją jedyną
Chcę przeżyć z Tobą wszystko
Nawet kiedy zmieni się pora roku, zostań ze mną
Gwiazda, która do złudzenia przypomina Ciebie, wiatr, chmury i ja
My wśród tej nocy, marzycielskiego nieba, czekający na zachód księżyca
Pomimo tego, że jestem nieśmiały, chcę szeptać z Tobą, wracając tą samą drogą
Kiedy wołasz moje imię w końcówce tej wiosny
Kiedy wołasz moje imię (x4)
Rozkwitam, rozrastam się
Teraz ja zawołam Twoje imię

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.) -Zaty Farhani*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki