Stray Kids- "MIXTAPE #4" [Clé 1: MIROH]

Artysta: Stray Kids
Wytwórnia: JYP Entertainment
Data wydania: 25.03.2019r
Nazwa piosenki: "MIXTAPE #4"
Nazwa albumu: "Clé 1: MIROH"

Stray Kids- "MIXTAPE #4" Video (Street Ver.)

Lista utworów:
1.
"Entrance"
2. "MIROH"
3. "Victory Song"
4. "Maze of Memories"
5. "Boxer"
6. "Chronosaurus"
7. "19"
8. "MIXTAPE #4"



Tekst (kor.ver.)

myeotbaek gallaero nanwojin gireun hangsang dab eopshi
muhanjeogin beomwiro nal danghwangshikyeo noji
namdeulgwa dallajilkka gyauttunggeorimyeo nunchi bwa
hogyeo nae giri teullimyeon gwaenhi eolgul bulkhilkka
eonjebuteo eumageun nae gire gaeibhae
nal mamdaero umjigyeo
tto gal gireul jeonghago haengdongdo da je mamdaero
hada shilpaehamyeon dashi ireonatji
na pogihan jul aratteon saramdeurege hyeo naemilgo merong
bomulseomi eodinjido moreun chae
gin hanghaee maneun amcho mangmangdaehae
nachimban hanaro nae kkumeul chaja
namgwa bigyohaji anko kkume dagaga
neon eodil hyanghae gallae
jubyeoni mureum dabeul molla
mokjeok eopneun hanghae
ijen geuman hemaeya hae
jashine nachimbaneun banshinbane
baneuri magu doragal ttae
eokjirodeun anideun gane dareun
iye banghyanggame ttaragane
namdeuri da ttaragal ttae nan an gallae
ttanttarara handa haedo naye nachimbani
geudeul nune gojang na boyeodo
nae uijidaero umjigine hyeonshilpan jaek seupaerou
naega tteo itneun igoseun
geu nugudo hanghaehan jeogi eopseottae
gipgo eoduun bada wi
cheoeumiraseo duryeowotjiman
da tteonaeryeogal ttae
urin geoseulleo gallae
bada wi tteodoneun seonwon
seonjangi dweneun ge sowon
eumagiran bada
namdeuri wemyeonhaedo werobji ana
As long I stay with my heart
gojangnan nachimbaneul uijihae ga yeah
eoduun bam dal mite tteo itneun na
jeo byeolgwa dari boyeo juryeona
naye hangron daeche eodil hyanghana
mureumpyo daeshin
neukkimpyoye hwakshini eopna
jeongshin charyeo pogi mara
niga hyanghaneun got geurae maja
geugeoshi mwondeul ne seontaekeul mitgo geunyang ttara
haenael geoya neol mideo and trust you forever
shwim eopshi oneun haeryue hwipsseullyeodo
meomchuji ma nae gireul naaga
heundeullil sun isseodo nan gyeolko buseojijin ana
haneul wiro gyesok chyeodabwa
I be dreaming high up in the sky
banghyang eopshi maeum pyeonhi baram ttaraga
uril mitgo gureum sogeul just gotta fly
Sail across the world, this is our time
Stray Kids nine or none
We’re gonna cross the finish line
No stopping time when all we see are goals in our sights
No turning back, push forward, rise above the light
naega tteo itneun igoseun
geu nugudo hanghaehan jeogi eopseottae
gipgo eoduun bada wi
cheoeumiraseo duryeowotjiman
da tteonaeryeogal ttae
urin geoseulleo gallae
bada wi tteodoneun seonwon
seonjangi dweneun ge sowon
eumagiran bada
namdeuri wemyeonhaedo werobji ana
As long I stay with my heart
gojangnan nachimbaneul uijihae ga yeah
na honja georeo danil ttaega mana
teong bieoitneun badarang samak
Looking for a road got no place to go like
nan amugeotto boiji ana
It’s been a year and it’s true now
Call me captain, I’ll do it for my crew now
2018 geuttaega shijak
naegen sojunghan nae timin nae nachimban
ttan baedeuri bappi umjigyeodo
sone noyeojin nachimban hanaro
kkeuteopshi pyeolchyeojin neolbeun i badassoge
cheoncheonhi jogeumsshik mokpyoreul hyanghaega
ojik yeogiseoman
bol su itneunge mana huhwehajima
geurae beotyeoyaman
kkumkkudeon geotteul da bol su isseo
da tteonaeryeogal ttae
urin geoseulleo gallae
bada wi tteodoneun seonwon
seonjangi dweneun ge sowon
eumagiran bada
namdeuri wemyeonhaedo werobji ana
As long I stay with my heart
gojangnan nachimbaneul uijihae ga yeah

Tekst (eng.ver.)

Hundreds of different paths always without a solution
Confuses me with the unlimited extent
Read others’ feelings by tilting my head not to look different
For fear of blushing if I take the wrong path
At some point music started to intervene in my path
And control me
I picked a new path and did as I want
When I failed, I stood up again
To those who thought I gave up, I stick out my tongue
Without knowing where the treasure island is
Lots of reefs during the long voyage in the open sea
I find my dream with a compass
Without comparing to others, I’m getting closer to my dream
When I’m asked where I want to head for
I don’t have the answer
Aimless sailing
I should stop wandering
When the doubtful needle of my compass
Turns round and round
Whether it’s against its will
It follows the sense of direction of others
When others follow that, I won’t
Even if they call me a clown
Even if my compass looks broken to them
I move at my own will A real-life Jack Sparrow
This spot where I’m floating
Has never been visited anyone by sailing
On the deep and dark ocean
I was afraid because it was the first time
When others drift away
We’ll go against the current
Sailors wandering the ocean
Hoping to be a captain
Music is the ocean
I’m not lonely even if others turn away from me
As long as I stay with my heart
I lean on the broken compass yeah
I’m floating under the moon in the dark night
Will the stars and the moon show me?
Where’s my sailing heading for?
Don’t I have confidence of an exclamation mark
Rather than a question mark?
Pull yourself together don’t give up
Where you’re heading for is right
Whatever it is, trust your choice and just follow it
You can do it I believe you and trust you forever
Even if I’m swept by the endless current
Don’t stop, go forward on my path
Even if I can be swayed, I’ll never be broken
Keep looking up to the sky
I be dreaming high up in the sky
Without direction, follow the wind comfortably
Trust us and go into the clouds, just gotta fly
Sail across the world, this is our time
Stray Kids 9 or none
We’re gonna cross the finish line
No stopping time when all we see are goals in our sights
No turning back, push forward, rise above the light
This spot where I’m floating
Has never been visited anyone by sailing
On the deep and dark ocean
I was afraid because it was the first time
When others drift away
We’ll go against the current
Sailors wandering the ocean
Hoping to be a captain
Music is the ocean
I’m not lonely even if others turn away from me
As long as I stay with my heart
I lean on the broken compass yeah
I often walk alone
The empty ocean and desert
Looking for a road, got no place to go like
I can’t see anything
It’s been a year and it’s true now
Call me captain, I’ll do it for my crew now
2018 that’s when I started
My precious team is my compass
Even if other ships are busy moving
Only with my compass on my hand
In this wide ocean endlessly unfolding
I’m getting closer to the goal slowly
There are lots of things I can see
Only here, don’t regret
Yes, only if I endure
I can see everything I dreamed
When others drift away
We’ll go against the current
Sailors wandering the ocean
Hoping to be a captain
Music is the ocean
I’m not lonely even if others turn away from me
As long as I stay with my heart
I lean on the broken compass yeah

Tekst (pol.ver.)

Setki różnych ścieżek zawsze bez rozwiązania
Dezorientują mnie swym niekończącym poszerzaniem się
Czytam uczucia innych pochylając głowę aby nie wyglądać inaczej
Gdybym obrał złą ścieżkę, ze strachu przed zawstydzeniem się
W którymś momencie muzyka zaczęłaby interweniować na mojej drodze
i kontrolować mnie
Wybrałem nową drogę i zrobiłem to po swojemu
Kiedy przegrałem, powstałem po raz kolejny
Dla tych, którzy myśleli, że się poddałem, pokazuję im język
Bez wiedzy, gdzie znajduje się Wyspa Skarbów
Jak wiele raf podczas długiej podróży na otwartym oceanie
Znajduje swoje marzenie poprzez kompas
Bez porównywania siebie do kogoś innego
Jestem coraz bliżej mojego marzenia
Kiedy zostaje zapytany o miejsce, gdzie chciałbym się udać
Nie potrafię na to odpowiedzieć
To bezcelowa żegluga
Powinienem zaprzestać wędrować
Kiedy ta wątpliwa igła w moim kompasie
Zaczyna obracać się w kółko
Czy to wbrew jego woli
To podąża za sensownymi ścieżkami innych
Tylko ja nie będę nimi podążać
Nawet jeśli będą nazywać mnie klaunem
Nawet jeśli mój kompas wydaje im się zepsuty
Będę poruszał się sam
Jak prawdziwy Jack Sparrow *
Nikt nie odwiedził tego miejsca, w którym teraz się unoszę
Boję się tego głębokiego i ciemnego oceanu, ponieważ to mój pierwszy raz
Tam gdzie inni dryfują
My popłyniemy wraz z prądem
Jak żeglarze wędrujący po oceanie
Mając nadzieję zostać kapitanem
Muzyka jest oceanem
Nie jestem samotny, nawet wtedy gdy wszyscy odwrócą się ode mnie
Tak długo jak zostałem z moim sercem
Polegam na swoim zepsutym kompasie
Unoszę się pod księżycem w tą ciemną noc
Czy gwiazdy i księżyc pokażą mi?
Dokąd zmierza moje żeglowanie?
Nie mam zaufania do wykrzyknika, bardziej niż do znaku zapytania?
Popchnijmy siebie nawzajem, nie poddajemy się
Nawet jeśli będę mógł się kołysać to nigdy nie będę niepewny
Dokąd zmierzasz aby w końcu było dobrze?
Gdziekolwiek to będzie, zaufaj swojemu wyborowi i podążaj za nim
Możesz to zrobić, wierzę w Ciebie i ufam Ci na zawsze
Nawet jeśli zostanę zmieciony przez niekończący się prąd
Nie przestanę, podążaj na przód
Nawet jeśli będę mógł się kołysać to nigdy nie będę niepewny
Wciąż spoglądaj na niebo
Będę śnił tak wysoko jak niebo
Podążaj za wiatrem nie znając kierunku
Zaufaj nam i szybuj prosto w chmury, po prostu leć
Żeglując poprzez świat, nadszedł nasz czas
Stray Kids- 9 albo nikt
Mamy zamiar przekroczyć linię mety
Nie zatrzymujemy czasu, gdy widzimy nasze cele w zasięgu wzroku
Nie zawracamy, idziemy na przód, wznosimy się ponad światło
Nikt nie odwiedził tego miejsca, w którym teraz się unoszę
Boję się tego głębokiego i ciemnego oceanu, ponieważ to mój pierwszy raz
Tam gdzie inni dryfują
My popłyniemy wraz z prądem
Jak żeglarze wędrujący po oceanie
Mając nadzieję zostać kapitanem
Muzyka jest oceanem
Nie jestem samotny, nawet wtedy gdy wszyscy odwrócą się ode mnie
Tak długo jak zostałem z moim sercem
Polegam na swoim zepsutym kompasie
Często chodzę sam
Ten pusty ocean i wybrzeże
Spoglądam na drogę, nie ma miejsca gdzie chciałbym się udać
Nie potrafię niczego dostrzec
Minął rok i teraz prawda wyszła na jaw
Nazywaj mnie kapitanem, zrobię to dla mojej załogi
Rozpocząłem w roku 2018
Moja cenna drużyna jest kompasem
Nawet, gdy inne statki są w ciągłym ruchu
Tylko z kompasem na mojej dłoni
W tym szerokim oceanie nieustannie się rozwijam
Powolutku jestem coraz bliżej mojego celu
Widzę tutaj dużo rzeczy, nie żałuję
Własne tak, tylko gdy przetrwam
Będę w stanie zobaczyć wszystko o czym marzyłem
Tam gdzie inni dryfują
My popłyniemy wraz z prądem
Jak żeglarze wędrujący po oceanie
Mając nadzieję zostać kapitanem
Muzyka jest oceanem
Nie jestem samotny, nawet wtedy gdy wszyscy odwrócą się ode mnie
Tak długo jak zostałem z moim sercem
Polegam na swoim zepsutym kompasie

*Jack Sparrow- pirat, kapitan statku z serii filmów "Piraci z Karaibów"

* Tekst (kor. ver & eng. ver)- Color Coded Lyrics *

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki