THE BOYZ- "Bloom Bloom" Comeback

Artysta: THE BOYZ
Wytwórnia: Cre.ker Entertainment
Data wydania: 29.04.2019r
Nazwa piosenki: "Bloom Bloom"
Nazwa albumu: "Bloom Bloom"

THE BOYZ- "Bloom Bloom" MV
THE BOYZ- "Bloom Bloom" Dance Practice

Lista utworów:
1. "Bloom Bloom"
2. "Butterfly"
3. "KClover"






Tekst (kor.ver.)

du nun soge Blue sky kkaeeonaneun gamgak
saerobge seolleyeo Babe
challa seuchin geuttae hyanggimajeo dugeundae
ne sumi danneun gotmada muldeureo
pureun You you you
neol bolsurok keojineun seolleim
You you oh you
(wanbyeokhae Love yo)
hana dul shijakdweneun iyagi
ttaseuhage beonjin mellodi
nega nae gyejeori dwaesseo
i sungan modeun ge All mine
(All mine bae)
salmyeoshi utneun neol ttara heutnallin
naye sesange teojineun bukkotnori
neoege da boyeojulge
Bloom Bloom Pow
neowa kkochi pieona
muldeuryeo wawa (wow)
naegero wa (wow)
Bloom Bloom Pow
nae mamsogeul challanhi
bichueo wawa (wow)
bicheuro wa
nunbushige pieooreun (You) (You’re my bae)
gidaryeo on naye gyejeol (You) (You’re my bae)
neoro geurin sarangiran kkum
idaero kkaego shipji aneun iyu
Bloom Bloom Pow
neoreul mannan geu sungan
teojil deut wawa (wow)
seolleeo wa (wow)
kkumi anigil
Hu-h mabsosa maldo an dwae
It’s like bung tteo itneun pungseon jabgo wiro
shyung ollagaseo punggyeongeul saekchilhaebojago mulgameun bom
You’re my blue sky
neoran baram bunda jigeum neoreul hyanghan sungan
neon nareul meottaero seollege gaseum ttwige mandeureo
seumyeodeureo negero
i gibun molla najocha nolla
Oh neowa na nochiji ana
neol nochiji ana
(Oh yeah yeah yeah)
nune damgo shipeun neoya
(You’re my girl)
dulmane geurimja ttara heutnallin
naye sesange teojineun bukkotnori
negedo pyeolchyeojulge
Bloom Bloom Pow
neowa kkochi pieona
muldeuryeo wawa (wow)
naegero wa (wow)
Bloom Bloom Pow
nae mamsogeul challanhi
bichueo wawa (wow)
bicheuro wa
Bloom Bloom Pow
neoreul mannan geu sungan
teojil deut wawa (wow)
seolleeo wa (wow)
kkumi anigil
eojileojileojil haejyeo ga
neowa isseumyeon
ajjilajjilajjil haejyeo ga
gyeondil su eopseo
heudeureojige pin i sungan neo
So beautiful yeah
neul kkumkkwowatteon neojana
jeomjeom deo dagawa
nuneul ttel su eobttorok (da daheuldeushi)
jeomjeom deo dagawa
naegero naegero naegero naegero wa
jeomjeom deo dagawa
neoman barabolsurok (da daheuldeushi)
jeomjeom deo dagawa
neoege gipi ppajyeoga you
Bloom Bloom Pow
neowa kkochi pieona
muldeuryeo wawa (wow)
naegero wa (wow)
Bloom Bloom Pow
nae mam sogeul challanhi
bichueo wawa (wow)
bicheuro wa
nunbushige pieooreun (You) (You’re my bae)
gidaryeo on naye gyejeol (You) (You’re my bae)
neoro geurin sarangiran kkum
idaero kkaego shipji aneun iyu
Bloom Bloom Heart
neowa itneun i sungan
sarangi wawa (wow)
kkumcheoreom wa (wow)
idaero uri

Tekst (eng.ver)

The blue sky is in your eyes, my senses awaken
My heart newly flutters babe
Your scent that passes by makes my heart pound
Every place your breath reaches, it gets colored
The blue you you you
The more I see you, the more this feeling grows
You you oh you
(Perfect love yo)
One by one, our story is beginning
The warmly spread melody
You became my season
Right now, everything is all mine
(All mine bae)
With your soft smile
Fireworks explode in my world
I’ll show it all to you
Bloom Bloom Pow
You and the flowers are blooming
It’s getting colored
Come to me
Bloom Bloom Pow
Brightly shining
In my heart
You come as a light
Dazzling blossom (you) (you’re my bae)
I’ve waited for this season (you) (you’re my bae)
I drew out my dream of love with you
It’s the reason I don’t want to wake up
Bloom Bloom Pow
The moment I met you
I felt like I’d explode
My heart fluttered
I hope it’s not a dream
Hu-h oh my, I can’t believe it
It’s like I’m floating on a balloon
Let’s go up and color in the landscape with the colors of spring
You’re my blue sky
Your breeze is blowing, I’m headed toward you
You make my heart race
I’m seeping into you
I’ve never felt this way before, I’m shocked
I won’t let go of us
I won’t let go of you
(Oh yeah yeah yeah)
I want to place you in my eyes
(You’re my girl)
With our shadows
The fireworks explode in my world
I’ll spread it out to you as well
Bloom Bloom Pow
You and the flowers are blooming
It’s getting colored
Come to me
Bloom Bloom Pow
Brightly shining
In my heart
You come as a light
Bloom Bloom Pow
The moment I met you
I felt like I’d explode
My heart fluttered
I hope it’s not a dream
I get dizzy
When I’m with you
It’s breathtaking
I can’t handle it
The moment you blossom
So beautiful yeah
I’ve always dreamed of you
Come closer to me
So I can’t take my eyes off you (as if I can reach you)
Come closer to me
Come to me, to me, to me
Come closer to me
So I can only look at you (as if I can reach you)]
Come closer to me
I’m deeply falling for you
Bloom Bloom Pow
You and the flowers are blooming
It’s getting colored
Come to me
Bloom Bloom Pow
Brightly shining
In my heart
You come as a light
Dazzling blossom (you) (you’re my bae)
I’ve waited for this season (you) (you’re my bae)
I drew out my dream of love with you
It’s the reason I don’t want to wake up
Bloom Bloom Heart
I’m with you right now
Love is coming
It’s coming like a dream
Just like this

Tekst (pol.ver.)

W moich oczach niebieskie niebo pobudza bicie mojego serca kochanie
Nawet kiedy przeszliśmy przez krótką chwilę
Nawet twój zapach sprawia, że moje serce bije szybciej
Każde miejsce gdzie dosięga twój oddech staje się kolorowe
Niebieska Ty, Ty
Czym więcej Cię widzę, tym moje uczucia stają się silniejsze
Ty, oh Ty
(Idealna miłość yo)
Krok po kroku, nasza historia się rozpoczyna
Ciepło rozprzestrzenia melodię
Stałaś się moją porą roku
Właśnie teraz, wszystko jest moje
(Wszystko moje kochanie)
Z twoim delikatnym uśmiechem
Fajerwerki wybuchają w moim świecie
Pokaże Ci wszystko
Wszystko kwitnie, Pow!
Ty wraz z kwiatami rozkwitasz
Wszystko staje się kolorowe
Przyjdź do mnie
Wszystko kwitnie, Pow!
Jaskrawo rozświetla
Wnętrze mego serca
Pojawiasz się jako światło
Olśniewająco rozkwitasz (jesteś moim kochaniem)
Czekałem na tą porę roku (na ciebie) (jesteś moim kochaniem)
Wymalowałem moje marzenie miłości z tobą
To jest powód, dla którego nie chce się budzić
Wszystko kwitnie, Pow!
W chwili kiedy cie spotkałem
Miałem wrażenie, że eksploduję
Moje serce biło jak szalone
Mam nadzieję, że to wszystko nie jest tylko snem
Hu-h, nie mogę w to uwierzyć
To ta, jakbym unosił się w balonie
Wzbijmy się w górę i wymaluj krajobraz kolorami wiosny
Jesteś moim błękitnym niebem
Twój wiatr rozwiewa, zmierz do ciebie
Sprawiasz, że moje serce 
Nasiąkasz mną
Nigdy wcześniej się tak nie czułem, jestem zszokowany
Nie pozwolę nam odejść
Nie pozwolę tobie odejść
(Oh yeah yeah yeah)
Chcę cię mieć przed oczami
(Jesteś moją dziewczyną)
Z naszymi cieniami
Fajerwerki eksplodują w świat
Poślę je również do ciebie
Wszystko kwitnie, Pow!
Ty wraz z kwiatami rozkwitasz
Wszystko staje się kolorowe
Przyjdź do mnie
Wszystko kwitnie, Pow!
Jaskrawo rozświetla
Wnętrze mego serca
Pojawiasz się jako światło
Wszystko kwitnie, Pow!
W chwili kiedy cie spotkałem
Miałem wrażenie, że eksploduję
Moje serce biło jak szalone
Mam nadzieję, że to wszystko nie jest tylko snem
Kręci mi się w głowie
Kiedy jestem z tobą
To zapiera dech w piersiach
Nie potrafię tego znieść
W chwili, kiedy rozkwitasz
Jesteś taka piękna, yeah
Zawsze o tobie marzyłem
Podejdź bliżej do mnie
Tak bym nie mógł od ciebie oderwać wzroku (jakbym mógł do ciebie dotrzeć)
Podejdź bliżej do mnie
Chodź do mnie, no chodź
Podejdź bliżej do mnie
Tak abym mógł patrzeć tylko na ciebie (jakbym mógł do ciebie dotrzeć)
Podejdź bliżej do mnie
Coraz szaleńczo się w tobie zakochuję
Wszystko kwitnie, Pow!
Ty wraz z kwiatami rozkwitasz
Wszystko staje się kolorowe
Przyjdź do mnie
Wszystko kwitnie, Pow!
Jaskrawo rozświetla
Wnętrze mego serca
Pojawiasz się jako światło
Olśniewająco rozkwitasz (jesteś moim kochaniem)
Czekałem na tą porę roku (na ciebie) (jesteś moim kochaniem)
Wymalowałem moje marzenie miłości z tobą
To jest powód, dla którego nie chce się budzić
Moje serce rozkwita
W tym momencie jestem właśnie z tobą
Miłość nadchodzi
Nadchodzi niczym sen
Właśnie tak

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Color Coded Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki