WANNA-ONE- "I Promise You" Comeback (Special Theme Track)

Artysta: WANNA-ONE
Wytwórnia:
YMC Entertainment
Data wydania: 5.03.2018
Nazwa albumu: "I Promise You"
Nazwa piosenki: "I Promise You"

WANNA-ONE- "I PROMISE YOU" MV
WANNA-ONE- "I PROMISE YOU" Dance Practice

Lista utworów:
1. 
"GOLD"
2. "I.P.U"
3. "BOOMERANG"
4.  "We Are"
5. "Show You"
6. "Your Name"
7. "I.P.U" (Confession ver.)


Tekst (kor.ver.)

beotkkochi tteoreojideon nal
geudael cheoeum mannatjo
nasseoreun tteollimgwa duryeoun
seollemdeuri dwiseokkideon nal
ijeseoya malhaeyo
na mani geobi nasseotjo
eojjeomyeon geuttaega
majimagirago saenggakaesseotgie
seotun nal gaseume pumeojueotteon
monnan nal gikkeoi anajueotteon
geudae nunppicheul ajikdo gieokaeyo na
wenjjok gaseume saegilkkeyo yeongweonhi
yaksokaeyo itji ankettago
nal dashi taeeonage haejun neol
I promise you I promise you
naega deo mani deo jalhalkkeyo
yaksokaeyo nochi ankettago
naege bichi dweeojun geudael
I promise you I promise you
binnadeon bomnal ape
yaksokaeyo
dan hanarado nae pyeoni
dweeojugil baratteon geuttae
sesangi nal sogyeodo
neomaneun nal mideojweosseotji
piji motan kkotcheoreom
shideul sudo itteon nal
arabwa jweotteon neonikka
heundeullideon nal jabajun neonikka Oh
saesamseure haruharuga
neomuna sojunghae
seonmul gateun nanal
maeilmaeiri ginyeomil gatae
taeyange angyeobeorin
dalcheoreom neomu yeppeuge
eotteon bitboda deo banjjagyeo yeongweonhi
yaksokaeyo itji ankettago
nal dashi taeeonage haejun neol
I promise you I promise you
binnadeon bomnal ape
yaksokaeyo
myeot beone gyejeori seuchigo
shigani urireul jinagado
cheoeume urireul itji marayo
I promise you baby
gieokaeyo
najochado mollatteon
nareul arabwa jweotteon
geudaega isseo jigeume
naega ittan geol
geokjeong ma I remember
yeongweonhi I remember
Forever and ever I promise you
yaksokaeyo byeonchi ankettago
jigeum idaero salme kkeutkkaji
I promise you I promise you
binnadeon bomnal ape
I promise you
Uh oh oh oh oh
Uh oh oh oh oh
I promise you
Uh oh oh oh oh
Uh oh oh oh oh
geudae ape na
yaksokaeyo

Tekst (eng.ver.)

On a day when cherry blossoms starting falling
I met you for the first time
A day mixed with unfamiliar trembling
And scary heart fluttering
Now I can finally tell you
I was really afraid
Because I thought
You might be the last one
But you embraced me though I was inexperienced
You held me tight though I wasn’t good enough
I still remember your eyes
I’ll engrave it on my heart forever
I promise you, I’ll never forget
You made me born again
I promise you I promise you
I’ll be a better man
I promise you, I won’t let go
You became my light
I promise you I promise you
In front of that bright spring day
I promise you
When I wished that just one person
Would be on my side
Even when the world deceived me
Only you believed in me
Like a flower that couldn’t bloom
I could’ve withered away
But you’re the one who recognized me
You’re the one who held onto me when I was shaking
Each day is
So precious
Each day is like a gift
Every day is like an anniversary
Like the moon
Embraced by the sun
You shine so pretty, brighter than anything else, forever
I promise you, I’ll never forget
You made me born again
I promise you I promise you
In front of that bright spring day
I promise you
After several seasons pass
Even after time passes us
Let’s never forget our beginning
I promise you baby
Remember
Even I didn’t know myself
But you recognized me
Because of you
I am here today
Don’t worry, I remember
Forever, I remember
Forever and ever I promise you
Promise me that you won’t change
Just like this, until our lives are over
I promise you I promise you
In front of that bright spring day
I promise you
Uh oh oh oh oh
Uh oh oh oh oh
I promise you
Uh oh oh oh oh
Uh oh oh oh oh
In front of you
I promise you

Tekst (pol.ver.)

W dniu kiedy kwiaty wiśni zaczęły spadać
Spotkałem Cię pierwszy raz
W dniu zmieszanym z nieznanym drżeniem
i przerażającym trzepoczącym sercem
Teraz w końcu mogę Ci powiedzieć
Że na prawdę się bałem
Ponieważ myślałem, że jesteś tą ostatnią
Ale objęłaś mnie choć byłem niedoświadczony
Trzymałaś mnie mocno, chociaż nie byłem wystarczająco dobry
Wciąż pamiętam Twoje oczy
Wygraweruje je na zawsze w moim sercu
Obiecuję Ci, że nigdy nie zapomnę
Sprawiłaś, że narodziłem się na nowo
Obiecuję Ci
Że będę lepszym facetem
Obiecuję Ci, nie odejdę
Stałaś się moim światłem
Obiecuję Ci
Przed tym wiosennym dniem
Obiecuję Ci
Gdy chciałem tylko jednej osoby, aby była przy mnie
Nawet, gdy świat mnie oszukał
Tylko Ty wierzyłaś we mnie
Jak kwiat, który nie potrafi zakwitnąć
Mogłem uschnąć
Ale tylko Ty mnie rozpoznałaś
Byłaś jedyną, która trzymała mnie, kiedy się trząsłem
Każdy dzień jest tak cenny
Każdy dzień jest jak dar
Każdy dzień jest jak rocznica
Jak księżyc
ogarnięty przez słońce
Świecisz tak ładnie, jaśniej niż cokolwiek innego, na zawsze
Obiecuję Ci, że nigdy nie zapomnę
Sprawiłaś, że narodziłem się na nowo
Obiecuję Ci
Że będę lepszym facetem
Obiecuję Ci, nie odejdę
Stałaś się moim światłem
Obiecuję Ci
Przed tym wiosennym dniem
Obiecuję Ci
Po kilku sezonach, nawet po upływie czasu
Nigdy nie zapomnijmy o swoim początku
Obiecuję Ci kochanie
Nawet jeśli ja nie, to Ty mnie rozpoznasz
Bo dzięki Tobie
Jestem dzisiaj tutaj
Nie martw się, pamiętam
Na zawsze, pamiętam
Na zawsze Ci obiecuję
Obiecaj mi, że tak po prostu tego nie zmienisz
Jak wtedy, gdy nasze życie się skończyło
Obiecuję Ci
Przed tym wiosennym dniem
Obiecuję Ci
Uh oh oh oh oh
Uh oh oh oh oh
Przed Tobą
Obiecuję Ci

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Color Coded Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki