Stray Kids- "Grr Law of Total Madness" [Mixtape]

Artysta: Stray Kids
Wytwórnia: JYP Entertainment
Data wydania: 8.01.2018
Nazwa piosenki: "Grr Law of Total Madness"
Nazwa albumu: "Mixtape"

Stray Kids- "Grr Law of Total Madness" MV
Stray Kids- "Grr Law of Total Madness" Dance Practice

Lista utworów:
1. "Hellevator"
2. "Grr Law of Total Madness"
3. "Young Wings"
4. "YaYaYa"
5. "Glow"
6. "School Life"
7. "4419"

Tekst (kor.ver.)

Grrr jeongshineun jijeobunhae
nanpokhan gaemanyang nugu ape
seo itteunji sanggwan anko jijeo bunhae
ihae mot haejuneun ihaeshimeun cheobunhae
nareul hyanghan shiseondeuri jodeun an jodeun
da ttagapge neukkyeojigo dapdapham shimhan jigeum
gamjeong gibok sai na jashingwaye jeonjaeng jung
eoreundeure gaeipe deo shingsungsaengsung
naye sangtae maltu haengdong
ireomyeon an doendan geol arado
modu bandaega dwae
I want you to understand me
museun iri saenggilji molla
oneuldo naneun jijeo
mal butijima
nugul bwado jijeo mureotteudeo jjijeo jjijeo
mal butijima
dapdaphae da dapdaphae
majuchijima
mulgo namyeon jilgyeo sshibeobwara jilgeongjilgeong
majuchiji ma
dapdaphae da dapdaphae dapdaphae
ijen jamdo pyeonhi mot jagesseo
eonjebuteo pukshinaeya hal begaega
kusyeon anin chaek deomiga dwaetneunji
nan i sanghwangeul busyeo beoril himeul wonhae
suman beone pushwieopdo soyongeopji
nan geujeo byeonhaeganeun gwajeongil ppun
ihae mot haneun eoreundeure nunen yangachigo
nal pigonhage haneun geudeure shido ape moktane
sok tagehan geudeureun da pogmanghae
naye sangtae maltu haengdong
ireomyeon an doendan geol arado
modu bandaega dwae
I want you to understand me
museun iri saenggilji molla
oneuldo naneun jijeo
mal butiji ma
nugul bwado jijeo mureo tteudeo jjijeo jjijeo
mal butiji ma
dapdaphae da dapdaphae
majuchiji ma
mulgo namyeon jilgyeo sshibeobwara jilgeongjilgeong
majuchiji ma
dapdaphae da dapdaphae dapdaphae
We rolling, we rolling
sumi teok kkeutkkaji chaoreul ttaekkaji
We growling, we growling
urin byeonhaegaji dashi goemulgachi
nan dabi eopneun munjecheoreom
nae hwaneun mot pureo
nae jeongshineun jeongsangi anin geol
nado algin arado da chamajwo
insaenge han beonppunin i shigane
naega jom jjajeung naedeorado
nun hanbeon ttak gamajwo
eolmana eolmana hemaeya dwae
eolmana eolmana
baekman killo
eomeona eomeona igeon mwonde
eomeona eomeona
cheonman killo
daphae da daphae dapdaphae grrr

Tekst (eng.ver.)

Grrr, my mind is a mess
Even if I’m like a violent ant
I don’t care, I’ll bark with anger
Leaving behind anyone who doesn’t understand
Whether people view me in a good or bad light
It all feels uncomfortable, my frustration level is serious right now
In between mood swings, I’m at war with myself
Adult interference makes me even more restless
My current state, the way I talk, my actions
I know I shouldn’t be like this
But everything goes the opposite way
I want you to understand me
I don’t know what will happen
Again today, I’m barking
Don’t talk to me
Whoever I see, I bark, I bite, I rip apart
Don’t talk to me
I’m frustrated, so frustrated
Don’t bump into me
After I bite, I’ll chew and gnaw
Don’t bump into me
Frustrated, frustrated, frustrated
Now I can’t even sleep
My pillow should be soft but instead of a cushion
It’s a mountain of books
I want strength to break apart this situation
But thousands of push ups don’t help
I’m just going through some change
Adults who don’t understand think I’m a delinquent
They try but they tire me out
I burn them up and eventually, they fail
My current state, the way I talk, my actions
I know I shouldn’t be like this
But everything goes the opposite way
I want you to understand me
I don’t know what will happen
Again today, I’m barking
Don’t talk to me
Whoever I see, I bark, I bite, I rip apart
Don’t talk to me
I’m frustrated, so frustrated
Don’t bump into me
After I bite, I’ll chew and gnaw
Don’t bump into me
Frustrated, frustrated, frustrated
We rolling, we rolling
Till I run out of breath
We growling, we growling
We’re turning into a monster again
Like a question without an answer
I can’t get rid of my anger
My mind is not normal
I know but take it easy on me
This time only comes once in life
Even if I’m annoying
Just close your eyes on me once
How much more do I have to be lost
How much, how much
A million kilometers
Oh my, oh my, what is this?
Oh my, oh my
A hundred million kilometers
Frustrated, frustrated, frustrated grr

Tekst (pol.ver.)

Grr, mój umysł to bałagan
Nawet jeśli jestem jak brutalna mrówka
Nie obchodzi mnie to, będę szczekał z gniewu
Pozostawiam za sobą innych, którzy nie rozumieją
Czy ludzie patrzą na mnie w dobrym, czy złym świetle
To wszystko sprawia, że czuję się nieswojo, moja frustracja jest teraz na poważnym poziomie
Pomiędzy huśtawkami nastroju toczę ze sobą wojnę
Ingerencja dorosłych sprawia, że jestem jeszcze bardziej nerwowy
Mój obecny stan, sposób w jaki się wypowiadam, moje działania
Wiem, że nie powinienem być taki
Ale to wszystko podąża w przeciwnym  kierunku
Chcę, żebyś mnie zrozumiał
Nie wiem co się wydarzy
Kolejny raz dzisiaj szczekam
Nie mów do mnie
Kogokolwiek widzę, szczekam, gryzę, rozszarpuję
Nie mów do mnie
Jestem sfrustrowany, tak bardzo sfrustrowany
Nie zderzaj się ze mną
Po tym jak ugryzę, będę gryźć i gryźć
Nie zderzaj się ze mną
Sfrustrowany, sfrustrowany, sfrustrowany
Teraz nie potrafię już zasnąć
Moja poduszka powinna być miękka, jednak zamiast niej
jest to góra książek
Chcę siły, która pozwoliłaby mi zatrzymać tą sytuację
Jednak te tysiące pompek nie pomogą
Właśnie przechodzę jakąś zmianę
Dorośli, którzy tego nie rozumieją, uważają mnie za przestępcę
Próbują, ale to mnie męczy
Wypalam je i ostatecznie zawodzą
Mój obecny stan, sposób w jaki się wypowiadam, moje działania
Wiem, że nie powinienem być taki 
Ale to wszystko podąża w przeciwnym  kierunku
Chcę, żebyś mnie zrozumiał 
Nie wiem co się wydarzy 
Kolejny raz dzisiaj szczekam
Nie mów do mnie
Kogokolwiek widzę, szczekam, gryzę, rozszarpuję 
Nie mów do mnie
Jestem sfrustrowany, tak bardzo sfrustrowany 
Nie zderzaj się ze mną
Po tym jak ugryzę, będę gryźć i gryźć 
Nie zderzaj się ze mną
Sfrustrowany, sfrustrowany, sfrustrowany
Toczymy, toczymy
Dopóki nie zabraknie nam tchu
Warczymy, warczymy
Kolejny raz stajemy się potworami
Jak pytania bez odpowiedzi
Mój umysł nie jest normalny
Wiem, że nie jestem rozsądny
Ale to czas, który kiedyś nadejdzie
Ile razy muszę jeszcze błądzić?
Ile, ile
Milion kilometrów
O mój...O mój..., co to ma być?
Sto milionów kilometrów
Sfrustrowany, sfrustrowany, sfrustrowany, grr

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Colod  Coded Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki