THE BOYZ- "Boy" Debiut

Artysta: THE BOYZ
Wytwórnia: Cre.Ker.Entertainment
Data wydania: 06.12.2017r.
Nazwa piosenki: "Boy"
Nazwa albumu: "The First"

THE BOYZ- "Boy" MV
THE BOYZ- "Boy" Dance Practice

Lista utworów:
1. "Intro"
2. "Boy"
3. "Walkin' In Time"
4. "Got It"
5. "I'm Your Boy"
6. "Boy" (Inst.)



Tekst (kor.ver.)

I’m the only one your boy
maeil kkumkkudeon
geu sungani dagawasseo baby
neol baraboneun siseondeul soge yeah
neul kkumkkudeon neon naui soneul jabajwo
neol deryeogalge nege boyeojulge
magic for you
neol hyanghaeissneun naui modeun geon
neol baraewasseo baby
nawa neoreul makneun geon da singyeong sseujima
singyeong sseujima baby
joyonghi nuneul gamgo nareul bulleojwo
Let me nege boyeojulge
show you my world
yeah
dan han sunganui kkumi anin geol
kkumeun anil geol
nan ireohge ne ape seo issneun geol
Oh neoneun nareul sumswige hae
nan neoui boy boy boy
nareul chajajwo
wanna know wanna know girl
neomanui boy boy boy
i son nohjima
wanna know wanna know girl
nae nuneul bogo mareul haejwo
tell me what you want
yeah
neomaneul nan gidaryeowasseo
I’m the only one your boy
baby baby baby
gipi neoege
gonna be gonna be gonna be
seumyeo deureogago isseo
jabeun soneul jeoldae nohjima
nega aldeon segyeneun geojismal
banbokdoeneun sungando naegeneun saerowo
neon nal byeonhwasikineun girl baby
nae nuneul majubogo isseojwo
nae nuneul bwajwo baby
hansirado naegeseo neon beoseonajima
beoseonajima baby
joyonghi ije nae ireumeul bulleojwo
Let me nege boyeojulge
show you my world
yeah
dan han sunganui kkumi anin geol
kkumeun anil geol
nan ireohge ne ape seo issneun geol
Oh neoneun nareul sumswige hae
nan neoui boy boy boy
nareul chajajwo
wanna know wanna know girl
neomanui boy boy boy
i son nohjima
wanna know wanna know girl
nae nuneul bogo mareul haejwo
tell me what you want
yeah
neomaneul nan gidaryeowasseo
I’m the only one your boy
neoui sumi daheul ttaemada
geu jjalpeun sigane
and I know
nan jonjaehaneun geol
nae modeun sesangeun neoreul hyanghae dolgoisseo
uh uh uh
Girl
nan neoui boy boy boy
nareul chajajwo
wanna know wanna know girl
neomanui boy boy boy
i son nohjima
wanna know wanna know girl
nae nuneul bogo mareul haejwo
tell me what you want
yeah
neomaneul nan gidaryeowasseo
I’m the only one your boy
nan neoui boy boy boy
nareul chajajwo
wanna know wanna know girl
neomanui boy boy boy
i son nohjima
wanna know wanna know girl
nae nuneul bogo mareul haejwo
tell me what you want
yeah
neomaneul nan gidaryeowasseo
I’m the only one your boy
Only one Only one
We will never be apart
I’m the only one your boy

Tekst (eng.ver.)

I’m the only one.
your boy
As I dreamed everyday
(the moment has come baby)
In the eyes looking at you yeah
I dreamed of you
Please hold my hands
I’ll take you I’ll show you
Magic for you
My everything for you
(I’ve wanted you baby)
Don’t care everything
that stops you and me
(Don’t care baby)
Quietly close your
eyes and call me
Let me show you
show you my world (yeah)
This is not a dream just for a moment
(It’s not a dream)
I am standing in front of you like this
Oh you make me breathe
I’m your boy boy boy
Please find me
(wanna know wanna know girl)
Only for you boy boy boy
Don’t lose this hand
(wanna know wanna know girl)
Tell me as you
look me in the eye
Tell me what you want (yeah)
I’ve waited only for you
I’m the only one. your boy
(baby baby baby) Deep into you
gonna be gonna be gonna be)
I am drawn into you
Never lose my hands
The world you’ve known was a lie
Repeated moments are new to me
You change me girl baby
Look me in the eye
(Look at my eyes baby)
Don’t get out of my sight
(Don’t get out baby)
Quietly call my name now
Let me show you
show you my world (yeah)
This is not a dream just for a moment(It’s not a dream)
I am standing in front of you like this
Oh you make me breathe
I’m your boy boy boy
Please find me
(wanna know wanna know girl)
Only for you boy boy boy
Don’t lose this hand
(wanna know wanna know girl)
Tell me as you
look me in the eye
tell me what you want (yeah)
I’ve waited only for you
I’m the only one. your boy
As I can feel your breath
for the short moment
(and I know)
I exist
My entire world works for you
(uh uh uh) Girl
I’m your boy boy boy
Please find me
Only for you boy boy boy
Don’t lose this hand
(wanna know wanna know girl)
Tell me as you
look me in the eye
tell me what you want (yeah)
I’ve waited only for you
I’m the only one. your boy
I’m your boy boy boy
Please find me
(wanna know wanna know girl)
Only for you boy boy boy
Don’t lose this hand
(wanna know wanna know girl)
Tell me as you look me in the eye
tell me what you want (yeah)
I’ve waited only for you
I’m the only one. your boy
Only one.
Only one. We will never be apart.
I’m the only one. your boy


Tekst (pol.ver.)

Jestem jedynym
Twoim chłopakiem
Tak jak marzyłem każdego dnia
(kochanie, ten moment właśnie nadszedł)
Patrząc ci w oczy
Marzyłem o tobie
Proszę trzymaj moje dłonie
Zabiorę cię i pokażę
Magię dla ciebie
Wszystko co moje, dla ciebie
(Pragnąłem cię kochanie)
Nie przejmuj się wszystkim
Co powstrzymuje mnie i ciebie
(Nie przejmuj się kochanie)
W ciszy zamknij swoje oczy
I zawołaj mnie
Pokażę ci
Pokażę ci mój świat (yeah)
Przez chwilę to nie sen
(To nie sen)
Właśnie stoję przed tobą
Oh, dzięki tobie oddycham
Jestem twoim chłopakiem
Proszę, znajdź mnie
(chcę wiedzieć)
Tylko dla ciebie jestem chłopakiem
Nie puszczaj mojej ręki
(chcę wiedzieć)
Powiedz mi
Tak jak patrzysz w moje oczy
Powiedz mi czego pragniesz (yeah)
Czekałem tylko na ciebie
Jestem jedynym
Twoim chłopakiem
(Kochanie) Głęboko w tobie
Jestem wciągnięty w tobie
Nigdy nie puszczaj moich rąk
Świat który znałaś był kłamstwem
Powtarzające się chwile są dla mnie nowe
Kochanie, zmieniłaś mnie
Spójrz mi w oczy
(Spójrz w moje oczy kochanie)
Nie schodź mi z widoku
(Nie schodź kochanie)
W ciszy zawołaj moje imię
Pokażę ci
Pokażę ci mój świat (yeah)
Przez chwilę to nie sen
(To nie sen)
Właśnie stoję przed tobą
Oh, dzięki tobie oddycham
Jestem twoim chłopakiem
Proszę, znajdź mnie
(chcę wiedzieć)
Tylko dla ciebie jestem chłopakiem
Nie puszczaj mojej ręki
(chcę wiedzieć)
Powiedz mi
Tak jak patrzysz w moje oczy
Powiedz mi czego pragniesz (yeah)
Czekałem tylko na ciebie
Jestem jedynym
Twoim chłopakiem
Czując twój oddech przez krótką chwilę
(I wiem)
Że istnieję
Mój cały świat istnieje dla ciebie
(Uh uh uh) Dziewczyno
Jestem twoim chłopakiem
Proszę, znajdź mnie
(chcę wiedzieć)
Tylko dla ciebie jestem chłopakiem
Nie puszczaj mojej ręki
(chcę wiedzieć)
Powiedz mi
Tak jak patrzysz w moje oczy
Powiedz mi czego pragniesz (yeah)
Czekałem tylko na ciebie
Jestem jedynym
Twoim chłopakiem
Jestem twoim chłopakiem
Proszę, znajdź mnie
(chcę wiedzieć)
Tylko dla ciebie jestem chłopakiem
Nie puszczaj mojej ręki
(chcę wiedzieć)
Powiedz mi
Tak jak patrzysz w moje oczy
Powiedz mi czego pragniesz (yeah)
Czekałem tylko na ciebie
Jestem jedynym
Twoim chłopakiem
Jedynym.
Jedynym. Zawsze będziemy razem
Jestem jedynym
Twoim chłopakiem

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Omah Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki