PENTAGON- "Like This" Comeback

Artysta: PENTAGON
Wytwórnia: Cube Entertainment
Data wydania: 06.09.2017r
Nazwa piosenki: "Like This"
Nazwa albumu: "Demo_1"

PENTAGON- "Like This" MV
PENTAGON- "Like This" Dance Practice

Lista utworów:
1. "Like This"
2. "It's Over"
3. "One More Night"
4. "Get That Drink"
5. "When I Was In Love"


Tekst (kor.ver.)

Every day and every night
heulleoganeun shigan sogeseo
meomchwojin hanaye geurimja
eodil barabogo inneun geolkka
modeun ge nasseoreojyeo iksukhaejyeo itteon
nae moseubkkaji
hwachanghan achimi wado
nae moseubeul bichuji mothage
chagaun hansumeul shwieo
maeil banbokdoeneun shiryeon apeseon
muuimihan ssaumeun shireo
damanaelsurok keun gashiga doeeo
deulkigo shipji anatgie
tto gamchumyeon mami apajige
ireon ireon jeoreon jeoreon
sasohan ireun da gatjankie
cheoeum pieonan kkotcheoreom
ssageul tiuneun jageun pulcheoreom
neoreul mitgoseo go on my way
jinjjaye nal gidaryeojugil like this
ijeneun ulji ana
sesange soril jilleo oh yeah
neomeojyeo mureupe piga nado
gyesok dallyeogalge like this
jeoldae meomchuji ana
naega wonhan dan hanaye bicheul
Oh yeah bibarami morachyeodo
gyesok dallyeogalge like this
duane gu naye kkum
an meomchwo nan divin’
I got a trouble trouble oh
kkot wie bee nalgaetjit wing
naegen dawn is free
ganeum mot hal limit nae kkeuteopneun gipi
shideureun kkonipi doeeo
ttange tteoreojyeo balphyeodo
geu bicheul ilchi antorok nareul jikyeonae jwo
cheoeum pieonan kkotcheoreom
ssageul tiuneun jageun pulcheoreom
neoreul mitgoseo go on my way
jinjjaye nal gidaryeojugil like this
ijeneun ulji ana
sesange soril jilleo oh yeah
neomeojyeo mureupe piga nado
gyesok dallyeogalge like this
jeoldae meomchuji ana
naega wonhan dan hanaye bicheul
Oh yeah bibarami morachyeodo
gyesok dallyeogalge like this
I’m running I’m running baby
kkeuchi eopneun teoneoreul dallyeo
jeo meolli boineun himihan jeom hana
I’m running I’m running baby
neomeojigo sseureojindaedo
nae ane nareul chaja oh yeah
ijeneun ulji ana
sesange soril jilleo oh yeah
neomeojyeo mureupe piga nado
gyesok dallyeogalge like this
jeoldae meomchuji ana
naega wonhan dan hanaye bicheul
Oh yeah bibarami morachyeodo
gyesok dallyeogalge like this
piro gadeukhaedo dallyeoseo
wonhaneun daero bakkwosseo
nuga nareul mallyeodo
geunyang ichyeojigil baraesseo
huhoe eopshi salge haneureul bogo like this
nalgaereul pyeoseo naragaja ije like this
Like this
sesange soril jilleo like this

Tekst (eng.ver.)

Every day and every night
In the passing time
There is one shadow that stops
Where am I looking?
Everything feels so strange
Even myself, that I was so familiar with
Even when the bright morning comes
It doesn’t shine on me
I’m letting out a cold breath
In front of the hardships that repeat every day
I don’t want meaningless fights
But the more I hold it in, the bigger the thorn gets
I don’t want to get caught
So I hide it more but my heart hurts
But all of these little things that happen
They’re all the same
Like a flower blooming for the first time
Like a small blade of grass sprouting
I believed in you and go on my way
I hope you’ll wait for the real me, like this
I won’t cry anymore
Scream it to the world, oh yeah
Even if I fall and my knees bleed
I’ll keep running like this
I won’t ever stop
For the only light I want
Oh yeah, even if there’s a storm
I’ll keep running like this
A ball in my head
My dreams won’t stop, I’m divin
I got a trouble trouble oh
A bee on a flower, flying and buzzing
To me, dawn is free
No end to my limit, my depth is endless
Even if I become a withered flower
Fallen and trampled
Protect me so I won’t lose that light
Like a flower blooming for the first time
Like a small blade of grass sprouting
I believed in you and go on my way
I hope you’ll wait for the real me, like this
I won’t cry anymore
Scream it to the world, oh yeah
Even if I fall and my knees bleed
I’ll keep running like this
I won’t ever stop
For the only light I want
Oh yeah, even if there’s a storm
I’ll keep running like this
I’m running I’m running baby
Running through an endless tunnel
I see a faint light far away
I’m running I’m running baby
Even if I trip and fall
I will find myself, oh yeah
I won’t cry anymore
Scream it to the world, oh yeah
Even if I fall and my knees bleed
I’ll keep running like this
I won’t ever stop
For the only light I want
Oh yeah, even if there’s a storm
I’ll keep running like this
Even when I was tired, I ran
Changing what I wanted
Even when people tried to stop me
I just hoped it’ll get forgotten
I’ll live with no regrets, looking at the sky like this
Spread my wings and fly, now like this
Like this
Scream it to the world, like this

Tekst (pol.ver.)

Każdego dnia i nocy
W przemijającym czasie
Jest jeden cień, który się nie rusza
Na co on się patrzy?
Wszystko jest takie dziwne
Nawet ja, z którym byłem tak bardzo zaznajomiony
Nawet gdy nadejdzie poranek
Mam nadzieję, że mnie nie oświetli
Wydycham zimny oddech
Prosto na trudności, na które natykam się każdego dnia
Nie chcę nic nie znaczących walk
Im więcej to trzymam, tym większy staje się cierń
Nie chcę aby inni wiedzieli
Więc ukryłem to, ale moje serce mocniej boli
Ale wszystkie te małe rzeczy, które miały miejsce
Wszystkie są jednakowe
Niczym kwitnący kwiat po raz pierwszy
Niczym małe, kiełkujące źdźbło trawy
Wierzę w ciebie idąc moją drogą
Mam nadzieję, że poczekasz na prawdziwego mnie, właśnie tak
Nie będę więcej płakał
Krzyczę na cały świat, oh yeah
Nawet jeśli upadnę, a moje kolano zacznie krwawić
Będę biegł, właśnie tak
Nigdy nie przestanę
Dla jedynego światła, które pragnę
Oh yeah, nawet jeśli jest burza
Będę biegł, właśnie tak
Moje marzenia, nie przestanę, nurkuję
Mam kłopoty, kłopoty oh
Pszczoła na kwiatku, lata i brzęczy
Dla mnie świt jest wolny
Mój limit nie ma końca, moja głębia nie ma końca
Nawet jeśli stanę się zwiędłym kwiatem
Upadły i zdeptany
Chroń mnie, przez co nie stracę tego światła
Niczym kwitnący kwiat po raz pierwszy
Niczym małe, kiełkujące źdźbło trawy
Wierzę w ciebie idąc moją drogą
Mam nadzieję, że poczekasz na prawdziwego mnie, właśnie tak
Nie będę więcej płakał
Krzyczę na cały świat, oh yeah
Nawet jeśli upadnę, a moje kolano zacznie krwawić
Będę biegł, właśnie tak
Nigdy nie przestanę
Dla jedynego światła, które pragnę
Oh yeah, nawet jeśli jest burza
Będę biegł, właśnie tak
Biegnę, biegnę kochanie
Nawet jeśli potykam się i upadam
Znajdę siebie, oh yeah
Nie będę więcej płakał
Krzyczę na cały świat, oh yeah
Nawet jeśli upadnę, a moje kolano zacznie krwawić
Będę biegł, właśnie tak
Nigdy nie przestanę
Dla jedynego światła, które pragnę
Oh yeah, nawet jeśli jest burza
Będę biegł, właśnie tak
Nawet będąc zmęczonym biegłem dalej
Zmieniam co tylko pragnąłem
Nawet jeśli ludzie próbują mnie zatrzymać
Miałem tylko nadzieję, że zostanie to zapomniane
Będę żył bez żalu, patrząc w niebo, właśnie tak
Rozłożę swoje skrzydła i polecę, właśnie tak
Właśnie tak
Krzyczę na cały świat, oh yeah

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Color Coded Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki