KARD- "Hola Hola" Debiut

Artysta: KARD
Wytwórnia: DSP Entertainment
Data wydania: 19.07.2017r.
Nazwa piosenki: "Hola Hola"
Nazwa albumu: "1st Mini Album Hola Hola"

KARD- "Hola Hola" MV
KARD- "Hola Hola" Choreography Video

Lista utworów:
1. "Oh NaNa"
2. "Don't Recall"
3. "Rumor"
4. "Hola Hola"
5. "I Don't Stop"
6. "Living Good"



Tekst (kor.ver.)

gibun johge naerijjoeneun haessal
maju bomyeonseo usgo issneun geudaewa na
neomu joha ireohge maeil ireohgeman
haengbokhameul gyesok angyeojullae
kkaego sipji anheun kkumman gata
Can I get your attention baby girl
remme tell u something hold up
wait a minute
jeoldae kkael il eopseo neoui mideum
bujokhae malloman pyohyeonhagineun
Like the ocean
neol hyanghan sarangui gipineun
Oh ah ah
neowa maeilmada kkaegopa nan
neoui hyanggi baen du pallo gama
Wanna love ya like
theres no tomorrow
deoneun baraji anha baby
sseudadeumneun songiri
neomunado daldalhaeyo
geudaeneun eojjeom iri jillijiga anhjyo
(Oh NaNaNa)
idaero jamsi sigani meomchwosseumyeon
johgessdan saenggagi jakku deuneyo
Can you feel me burnin up
Ma L U V
daraolla olla
All night long Hola Hola
naraolla olla
jeo wiro Hola Hola
Uh naesaek an hae chama
joheun geol gamchuryeogo aesseodo
gyesok simjangeun yodongchyeo
Like rum puh puh puh pum
Rum puh puh pum
geunyang isseodo nae gaseumi
jayeonseure neol hyanghae ttwigo isseuni
moreuneun cheok neomeoga jwo
neomu bukkeureopji anhge nal anajwo
nal anajwo binteumeopsi Yo ma endolpin
paseutel ton pilleum deopin noeulbit
geurin green yutopia
nanari deoschilhaeon isang
segyero hapbeopjeogin dopi
durui singgeureon seutep
machi bomui walcheu
osyeonbyu seupekteureom han pogui peureim
dejabyucheoreom yunijeun dwae
eojesbamui kkum
han yeoreumbamui kkul dalkomhal ppun
sseudadeumneun songiri
neomunado daldalhaeyo

geudaeneun eojjeom iri jillijiga anhjyo
(Oh NaNaNa)
idaero jamsi sigani meomchwosseumyeon
johgessdan saenggagi jakku deuneyo
Can you feel me burnin up
Ma L U V
daraolla olla
All night long Hola Hola
naraolla olla
jeo wiro Hola Hola
naraolla olla jeo wiro
The night is right
throw your l’up to the sky
ireohge yeongwonhi usge haejwoyo
Hola Hola Hola Hola
idaero jamsi sigani meomchwosseumyeon
johgessdan saenggagi jakku deuneyo
Can you feel me burnin up
Ma L U V

Tekst (eng.ver.)

This sun beat down feeling so good
You and I, smiling face to face
Everyday, I want to give you happiness
It feels like a dream
I don't want to wake up
Can I get your attention baby girl
Lemme tell u something hold up
Wait a minute
I will never break your trust
Word are not enough to say this
My love to you deep
Like the ocean
The depth of love for you
Oh ah ah
I want to wake up everyday with you
Hug you with my sweet scented arms of yours
Wanna love ya like
There's no tomorrow
I wish no more Baby
Your touches are so sweet
I can't get enough of it
You can't get tired of this
(Oh Na Na Na)
It makes me want to
Stop time if I could
Can you feel me burnin' up
Ma L U V
Heat up
All night long Hola Hola
Fly up high
Hola Hola
Uh I'd try not to
Show it and hide it
But my heart keeps rocking
Like rum puh puh puh pum
Rum puh puh pum
No lie, it keeps
Moving towards you
So just act like you don't know nothing
And hug me tight, so I won't feel bashful
Hug me tightly Yo ma endorphin
Like sunset covered with pastel tone flim
Legally escaping to the ideal world
Day by day, drawing and painting over the green utopia
Legitimate escape to the world
Refreshing steps of us like
Spring Waltz
Ocean view spectrum in one big frame
Like last night
Dream deja vu, unison
Sweet summer night
Your touches are so sweet
I can't get enough of it
You can't get tired of this
(Oh Na Na Na)
It makes me want to
Stop time if I could
Can you feel me burnin' up
Ma L U V
Heat up
All night long Hola Hola
Fly up high
Hola Hola
Fly Up Fly Up
The night is right
Throw your L'up to the sky
Make me smile like this forever
Hola Hola Hola Hola
It makes me want to
Stop time if I could
Can you feel me burnin' up
Ma L U V

Tekst (pol.ver.)


Promienie słońca są urokliwie ciepłe
Uśmiechamy się do siebie wzajemnie
Kocham to, pozwolisz mi czuć
Tą radość każdego dnia?
To jak sen, z którego nie chcę się obudzić
Czy mogę zwrócić na siebie twoją uwagę?
Powiem ci coś, wstrzymaj się
Poczekaj chwilkę
Nigdy się z tego nie obudzisz, brak ci wiary
Nie wystarczy, aby wyrazić tego słowami
Jak ocean
Głęboka moja miłość do ciebie
oh ah ah
Chcę się budzić każdego ranka przy tobie
Moje ramiona pachną jak ty
Chcę cię kochać
Jakby nie było jutra
Nie proszę o więcej kochanie
Twój dotyk jest niebiański
Dlaczego się nigdy tobą nie znudzę?
(Oh Na Na Na)
Nadal tego pragnę
Czas się zatrzymał
Czujesz jak się wypalam?
Moja miłości
Płonę
Całą noc Hola Hola
Latając wysoko i wyżej
Hola Hola
Uh, nie wyrażam moich uczuć
Staram się ukryć, że jestem szczęśliwa
Ale moje serce wciąż wali
Jak rum puh puh puh pum
Rum puh puh pum
Nawet jeżeli stoję nieruchomo
Moje serce automatycznie bije dla ciebie
Więc udajesz, że o niczym nie wiesz
Trzymasz mnie mocno, więc nie jestem zbyt speszona
Trzymaj mnie mocno, moja endorfino
Jak zachód słońca pokryty pastelowymi akcentami
Legalna ucieczka do idealnego świata
Dzień po dniu, rysując i malując na zielonej utopii
Odświeżające kroki jak
Wiosenny Walc
Widok oceanu w jednej wielkiej ramce
Jak ostatniej nocy
Sen Deja Vu
Jednocząca słodka, letnia noc
Twój dotyk jest niebiański
Dlaczego się nigdy tobą nie znudzę?
(Oh Na Na Na)
Nadal tego pragnę
Czas się zatrzymał
Czujesz jak się wypalam?
Moja miłości
Płonę
Całą noc Hola Hola
Latając wysoko i wyżej
Hola Hola
Wznieś się
Noc ma rację
Rzuć okiem na niebo
Uczyń mój uśmiech już taki na zawsze
Hola Hola Hola Hola
Nadal tego pragnę
Czas się zatrzymał
Czujesz jak się wypalam?
Moja miłości

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Lyrics Translate*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki