UP10TION- "Runner" Comeback

Artysta: UP10TION
Wytwórnia: TOP Media
Data wydania: 29.06.2017r.
Nazwa piosenki: "Runner"
Nazwa albumu: "STAR;DOM"

UP10TION- "Runner" MV
UP10TION- "Runner" Dance Practice

Lista utworów:
1. "Runner"
2. "Everything"
3. "True Love"
4. "Hot Blood"
5. "Everyday"
6. "Dream You"


Tekst (kor.ver.)

Did you love me lady
Anyway, I was so lonely
Ready now, dalligi hamkke
shijakhae chongsori ttang!
deullimyeon jeonryeokjilju hae
Goes around around
nae peiseureul jojeolhago shipeunde
neul apseoganeun naye maeum ttaraga
beolsseo naneun jichyeotna bwa
swieogago shipeojyeo
han beone ssoda
beorigo batonteochi haji ma
jeonghaejin koseue
han bubun, wanjuhae
Break me down (huuuuu)
swil teum eopshi ttwigo ttwieo
Break me down (huuuuu)
nae shimjangeun running out
gaseumi teojildeuthae sumi chaolla
ttwineun geotcheoreom himi deureo baby
gaseumi teojildeuthae nae mam ireoke
meoreojineun neoreul jabgo isseo
(Down down)
Follow me, unmyeonge gyeolseung line
yeogin eodinga neowa naye fantasy world
ttokgateun gilman daeche myeot bakwi
sumi cha mok pollatiwa cheongbaji
eochapi neol hyanghan nae mameun gamchul su eopseo
wae daeche neo malgon an doeneunjido I wonder
ne son jabeul sun eopna when I be your man
jagajyeo ganeun moseubeun shireo
domino gachi deo jophigo shipeun i gangyeong
nan dwiro dwicheojigeona geunyangeun mot jinachyeo
hamkke heullyeotdeon
ttamdeureun nunmullo nalligo
kkeuchi boigi

shijakhae, wanjuhae
Break me down (huuuuu)
swil teum eopshi ttwigo ttwieo
Break me down (huuuuu)
nae shimjangeun running out
gaseumi teojildeuthae sumi chaolla
ttwineun geotcheoreom himi deureo baby
gaseumi teojildeuthae nae mam ireoke
meoreojineun neoreul jabgo isseo
(Down down)
Just hold on nuguboda ppallatdeon
neowa na why
meomchugo shipeun geonji
jogeumman deo beotimyeon na seungrihage doelkka
han georeumman, sseureojiji ma

nae soneul nochiji ma sumi chaolla
teojil geotcheoreom himi deureo baby
nae soneul nochiji ma nae mam ireoke
meoreojineun neoreul jabgo isseo
(Down down)
byeonhaesseo neomu maneun ge byeonhaesseo
yeojeonhi neon anin cheokhaedo ijen
geochin shimhoheubi piryohaejyeo
budi majimageun naigil let me be there


Tekst (eng.ver.)

Did you love me lady
Anyway, I was so lonely
Ready now, let’s run together
Let’s go at the sound of the gunshot
Run as fast as you can
Goes around around
I wanna control my pace
But I’m always chasing after my heart
I think I’m already tired
I wanna take a break
Don’t just sprint one part
And then pass the baton
Perfectly run
The entire course
Break me down
Running and running without a break
Break me down
My heart is running out
I’m running out of breath
I’m tired as if I’m running baby
Feels like my heart will explode
I’m trying to catch you, who is getting farther away
(Down down)
Follow me to the finish line of destiny
Where are we? It’s our fantasy world
I’ve been running the same laps
Running out of breath in my polo and jeans
I can’t hide my feelings for you anyway
I wonder why it just has to be you
Can’t I hold your hand? When I be your man
I hate seeing myself get smaller
Like dominos, I want to narrow our distance
I can’t fall behind or just pass by
The sweat we shed together
Flies away as tears
I can start to see the end
I’m completing it
Break me down
Running and running without a break
Break me down
My heart is running out
I’m running out of breath
I’m tired as if I’m running baby
Feels like my heart will explode
I’m trying to catch you, who is getting farther away
(Down down)
Just hold on, faster than anyone else
Was you and I, why
Why do I wanna stop?
If I endure a little more, will I have victory?
Just one more step, don’t fall down
Don’t let go of my hand, running out of breath
I’m tired, as if I’ll explode, baby
Don’t let go of my hand, of my heart
I’m trying to catch you, who is getting farther away
(Down down)
So many things have changed
You pretend they haven’t
But now I need oxygen
I hope your last will be me, let me be there

Tekst (pol.ver.)

Panienko, kochałaś mnie?
W każdym razie, byłem bardzo samotny
Gotów, biegnijmy razem
Biegnijmy na dźwięk wystrzału
Biegnij tak szybko jak potrafisz
Dookoła, dookoła
Chcę kontrolować moje tempo
Ale zawsze gonię za moim sercem
Chyba już jestem zmęczony
Chcę odpoczynek
Nie biegnąc najszybciej przez jedną część
Przekazując pałeczkę dalej
Ukończmy bieg
Złam mnie
Biegnąc bez żadnej przerwy
Złam mnie
Moje serce ucieka
Biegnę na resztkach mojego tchu
Tak jakbym biegał nieskończoność
Czuję, że moje serce zaraz eksploduje
Próbuję cię złapać, ale się oddalasz
Podążaj za mną do mety przeznaczenia
Gdzie jesteśmy? To nasz fantastyczny świat
Ciągle biegałem te same okrążenia
Biegnąc na resztach tchu w koszulce i jeansach
Nie mogę ukryć moich uczuć do ciebie
Zastanawiam się, dlaczego to musisz być akurat ty
Mogę chwycić twoją dłoń? Kiedy będę twoim mężczyzną
Nienawidzę widzieć swojego upadku
Jak domino, chcę zwęzić naszą odległość
Nie mogę zostawać w tyle lub po prostu minąć
Nawet dzieląc poty, które spadały jak łzy
Zaczynam widzieć koniec
Ukończę to
Złam mnie
Biegnąc bez żadnej przerwy
Złam mnie
Moje serce ucieka
Biegnę na resztkach mojego tchu
Tak jakbym biegał nieskończoność
Czuję, że moje serce zaraz eksploduje
Próbuję cię złapać, ale się oddalasz
Trzymaj się, szybciej niż ktokolwiek inny
Byłaś ty i ja, dlaczego?
Dlaczego chcę się zatrzymać?
Jeśli wytrzymam jeszcze trochę, to otrzymam zwycięstwo?
Jeszcze tylko jeden krok, nie upadnij
Nie puszczaj mojej dłoni, biegnąc na resztkach mojego tchu
Jestem zmęczony, jakbym miał wybuchnąć
Nie puszczaj mojej dłoni z mojego serca
Próbuję cię złapać, ale się oddalasz
Tak wiele rzeczy się zmieniło
A ty udajesz, że nic takiego nie miało miejsca
Ale teraz potrzebuję tlenu
Mam nadzieję, że twoim ostatnim będę ja, pozwól mi tam być

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Color Coded Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki