Red Velvet- "Pushin' N Pullin'" [Queendom]

Artysta: Red Velvet
Wytwórnia: SM Entertainment
Data wydania: 16.08.2021r
Nazwa piosenki: "Pushin' N Pullin'"
Nazwa albumu: "Queendom"


Lista utworów:
2. "Pose"
5. "Pushin' N Pullin'"



Tekst (kor.ver.)

You say 'You're wrong'
I say 'Alright'
You can still come back to
Mwohae mwohae mureobwado
Neon dapdo an hae
Eojeui neowa dalli (dalli)
Oneurui neoneun heurin nalssi
Hwanan saramcheoreom gulgo (Check, check it)
Tteungeumeopsi dajeonghaejigo (Yeah I knew it)
Maesigan dallajineun
Bokjapan neoreul bogoman isseo
Ja Tell me why you do me like that?
Oh my my (Oh-oh)
Geunyang jom pyeonhaejyeo bwa
Off your mind (Oh-oh)
Maeumeul da juneun ge
Himdeuldaneun geol jal algo isseo
(Get up, come on!)
Geokjeonghaji ma nan gidaryeo
One more time
Pushin' and pullin' (Oh-oh)
Buranhan neoui
Maeumeul jal ara
Dadeul geurae
We'll be alright
Neon geunyang omyeon dwae
Kissin' and huggin'
Mwoga deo pillyohae
Milgo danggiji malgo
Amu saenggak maldo eopsi
Neon geunyang omyeon dwae
Neujeun bam
Naui haruga neomu gunggeumhaesseotdeon neo
(Right Right)
Songarak bappajyeo dul da
Uri geunyang jeonhwahalkka
Nangmanjeogil sudo itgo
(I don't know, I don't know)
Jichyeobeoril sudo itgo
(That's right, that's right)
Nan moreugesseo
Sangsanghaji aneullae jeulgigo isseo
Ja Tell me why you do me like that?
Oh my my (Oh my my)
Uriui sigandeureul mideobwa
Iriran ge mamdaero doejineun ana
Soksanghaehaji
Geokjeonghaji ma nan gidaryeo
One more time
Pushin' and pullin'
Buranhan neoui
Maeumeul jal ara
Dadeul geurae
We'll be alright
Neon geunyang omyeon dwae
Kissin' and huggin'
Mwoga deo pillyohae
Milgo danggiji malgo
Amu saenggak maldo eopsi
Neon geunyang omyeon dwae
Neoege modeun geol jul su inneun geol
Geu mameul nogigil
Uri gateun goseul bogil (Ha-ah)
Pushin' and pullin'
Buranhan neoui
Maeumeul jal ara (Oh-oh-oh)
Dadeul geurae
We'll be alright
Neon geunyang omyeon dwae (Oh-oh)
Kissin' and huggin' (Come back to me)
Mwoga deo pillyohae (Come back to me)
Milgo danggiji malgo
Amu saenggak maldo eopsi (amu saenggak maldo eopsi)
Neon geunyang omyeon dwae
Yeah yeah yeah yeah yeah yeah (Yeah yeah yeah)
Yeah yeah yeah yeah yeah yeah (Yeah yeah yeah yeah)
Milgo danggineun neol anajulge
Neon geunyang omyeon dwae

Tekst (eng.ver.)

You say, "You're wrong"
I say, "Alright"
You can still come back to
What are you doing? What are you doing? Even if I ask
You don't even answer
Unlike the way you were yesterday (Unlike it)
Today you are in a cloudy mood
You act like an angry man (Check, check it)
Then suddenly become sweet (Yeah, I knew it)
You change every hour
I'm just looking at you who's complex
Now tell me, why you do me like that?
Oh my, my (Oh-oh; Oh my)
Just get comfortable
Off your mind (Oh-oh; Oh my, oh my)
I know it's hard for you to give me your heart entirely
Don't worry, I will wait for you
One more time
Pushin' and pullin' (Oh-oh, ooh)
I know how your anxious heart feels
Everybody does
We'll be alright
You can just come to me
Kissin' and huggin'
What else do you need?
Don't be pushing and pulling
You don't have to say anything
You can just come to me
Late at night, you were so curious about my day (Right, right)
Both of our fingers are busy (Both of our)
Shall we just call each other?
It can be romantic (I don't know, I don't know)
We can get tired (That's right, that's right)
I don't know, I can't imagine that happening, I'm enjoying it
Now tell me, why you do me like that?
Oh my, my (My, my)
Have trust on our time together
Things don't work out the way you want them to
Don't get upset
Don't worry, i will wait for you
One more time
Pushin' and pullin'
I know how your anxious heart feels
Everybody does
We'll be alright
You can just come to me
Kissin' and huggin'
What else do you need?
Don't be pushing and pulling
You don't have to say anything
You can just come to me
I can give you everything
I hope you can warm up your heart to me
Look at where we are now, ha, ah
Pushin' and pullin'
I know how your anxious heart feels
Everybody does (Hoo-hoo-hoo-hoo)
We'll be alright
You can just come to me (Ooh-ooh) (Come back to me)
Kissin' and huggin'
What else do you need? (Come back to me)
Don't be pushing and pulling
You don't have to say anything (You don't have to say anything)
You can just come to me (Ooh)
Yeah yeah, yeah yeah yeah yeah (Yeah yeah yeah yeah)
Yeah yeah, yeah yeah yeah yeah (Yeah yeah yeah yeah, yeah yeah)
I'll hug you as you push and pull
You can just come to me

Tekst (pol.ver.)

Mówisz "Mylisz się"
Odpowiadam "W porządku"
Nadal możesz wrócić do
Co ty robisz? Nawet jeśli zadam pytanie
Ty  nie odpowiadasz
W przeciwieństwie do tego, jaki byłeś wczoraj
Dzisiaj jesteś w pochmurnym nastroju
Zachowujesz się jak zły człowiek
Potem nagle stajesz się słodki
Zmieniasz się co godzinę
Po prostu patrzę na Ciebie, jesteś bardzo skomplikowany
Teraz powiedz mi, dlaczego mi to robisz?
O mój
Po prostu usiądź wygodnie
Wyrzuć wszystko ze swojej głowy
Wiem, że ciężko Ci oddać całkowicie swoje serce
Nie martw się, będę na Ciebie czekać
Jeszcze raz
Odpychasz mnie, a potem przyciągasz do siebie
Wiem, jak się czuje Twoje niespokojne serce
Wszyscy to robią
Damy sobie radę
Możesz po prostu przyjść do mnie
Całowanie i przytulanie
Czego jeszcze potrzebujesz?
Nie odpychaj mnie, a potem nie przyciągaj ponownie
Nie musisz nic mówić
Możesz po prostu przyjść do mnie
Późno w nocy, byłeś taki ciekawy mojego dnia
Nasze palce są zajęte od stukania w telefon
Może po prostu zadzwonimy do siebie?
To może być romantyczne
Możemy się zmęczyć
Nie wiem, nie wyobrażam sobie, żeby to się stało, mnie to cieszy
Teraz powiedz, dlaczego mi to robisz?
O mój
Miej nadzieję na nasz wspólny czas
Sprawy nie układają się tak, jak chcesz
Nie denerwuj się
Nie martw się, będę na Ciebie czekać
Jeszcze raz
Odpychasz mnie, a potem przyciągasz do siebie
Wiem, jak się czuje Twoje niespokojne serce
Wszyscy to robią
Damy sobie radę
Możesz po prostu przyjść do mnie
Całowanie i przytulanie
Czego jeszcze potrzebujesz?
Nie odpychaj mnie, a potem nie przyciągaj ponownie
Nie musisz nic mówić
Możesz po prostu przyjść do mnie
Mogę dać Ci wszystko
Mam nadzieję, że rozgrzejesz przede mną swoje serce
Spójrz, gdzie teraz jesteśmy
Odpychasz mnie, a potem przyciągasz do siebie
Wiem, jak się czuje Twoje niespokojne serce
Wszyscy to robią
Damy sobie radę
Możesz po prostu przyjść do mnie
Całowanie i przytulanie
Czego jeszcze potrzebujesz?
Nie odpychaj mnie, a potem nie przyciągaj ponownie
Nie musisz nic mówić
Możesz po prostu przyjść do mnie
Yeah
Yeah
Będę Cię przytulać, gdy mnie odpychasz, a potem przyciągasz
Możesz po prostu przyjść do mnie

*Teksr (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki