Red Velvet- "Better Be" [Queendom]

Artysta: Red Velvet
Wytwórnia: SM Entertainment
Data wydania: 16.08.2021r
Nazwa piosenki: "Better Be"
Nazwa albumu: "Queendom"


Lista utworów:
2. "Pose"
4. "Better Be"



Tekst (kor.ver.)

Better be my baby you better be
Better be my baby you better be
Better be my baby you better be
Better be my baby
Meotjil geoya
Majuchin nunbicheuro mari deullimyeon
Chaekcheoreom nae saenggageul ilge doendamyeon
Geuttaen bunmyeong gateun sesangil geoya
An geurеoni uri dul sai
Geurae maja uri dul sai
Jeo dalbit araе mimyohan
Sangsangi jameul kkaeuneun i bam
Deo gakkai naege josimhi
Meonjeo Better be in love
Ja naega neol gollatjanni
Well you better be in love
Tto salgeumsalgeum hanahana
Neoreul kaeneun na
Nan sigani geollil ppunini
Meonjeo dagawabollae (Better Be)
Better be my baby you better be
Better be my baby you better be
Better be my baby you better be
Better be my baby you better be
Jubyeoneul seoseongdae kkorireul maemdolgo
Jakku mwonga juni gwichanko
Sasil nae mami gwaenhi neol nolligo sipeo
Pyohyeoneun deom gibun naekil ttaeman
Geuraedo neon nareul hangsang ana jugo
Sumeoisseodo
Geumbang chaja dasi ana jugo
An geureoni uri dul sai
Geurae maja uri dul sai
Ireun saebyeogui goyoham (ontong)
Dalbitdo jeomjeom huimihaejil ttae
(modu jeomjeom huimihaejil ttae)
Deo joyonghi pume sappunhi
Alji Better be in love (No-oh)
Nan negeman ireojanni
Well you better be in love (No-oh)
Tto salgeumsalgeum hanahana
Neoreul kaeneun na (neoreul kaeneun na)
Nan sigani geollil ppunini
Meonjeo dagawabollae (Better Be)
Better be my baby you better be
Better be my baby you better be
Better be my baby you better be
Better be my baby you better be
Geu aeui harureul geotji (hamkkehae)
Aneun hyanggil ttara (neoege)
Nopeun taeyangi jimyeon (ireoke)
Neoneun maeil gachi naege wa
Seotbulli soneul ppeotjineun ma
Jinsilhan sijageul wonhae wonhae
Better Better Better Better
You better be in love
Deo gakkai naege josimhi
Meonjeo Better be in love (No-oh)
Ja naega neol gollatjanni
Well you better be in love (No-oh)
Deo joyonghi pume sappunhi
Alji Better be in love (No-oh)
Nan negeman ireojanni
Well you better be in love (No-oh)
Tto salgeumsalgeum hanahana
Neoreul kaeneun na
Nan sigani geollil ppunini
Meonjeo dagawa jullae (Better Be)
You better be in love
(Better be my baby you better be)
You better be in love
(Better be my baby you better be)
You better be in love
(Better be my baby you better be)
You better be in love
(Better be my baby you better be)

Tekst (eng.ver.)

Better be my baby, you better be
Better be my baby, you better be
Better be my baby, you better be
Better be my baby
It's gonna be great
When we hear words when our eyes meet
If you read my thoughts as if they were a book
Then I'm sure we'll be in the same world
Isn't it right? It's between the two of us
Yes, that's right, bеtween the two of us
Subtly, under the moonlight
Is this night in which imagination wakеs us up
Come closer to me, carefully
First, better be in love (Love)
Well, I chose you
Well, you better be in love (Love)
Yet again, tip-toeing, one by one
I'm digging you up
I'm just taking my time
I'll come to you first (Better be)
Better be my baby, you better be
Better be my baby, you better be
Better be my baby, you better be
Better be my baby, you better be
You're hovering around me, hanging around
You keep on giving me something (Giving me something), it's annoying
Truth is, my heart just wants to tease you
I'll only express myself to you when I feel like it
But you're always hugging me
Even if I'm hiding, you find me right away and hug me again
Isn't it right? It's between the two of us (Oh)
Yes, that's right, between the two of us (Ooh woah)
In the stillness of the early morning (Entirely)
When the moonlight fades away (When everything fades away)
Be more quiet and get comfortable in my arms
You know it, better be in love (Love)
I am only like this with you
Well, you better be in love (Love)
Yet again, tip-toeing, one by one
I'm digging you up (I'm digging you up)
I'm just taking my time
I'll come to you first (Better be)
Better be my baby, you better be
Better be my baby, you better be
Better be my baby, you better be
Better be my baby, you better be
Let's walk through their day (With you)
I follow the scent I know (To you)
When the high sun sets (Like this)
You come to me every day
Do not rush to reach out to me
I want a real start, I want it, I want it
Better, better, better, better
You better be in love
Come closer to me, carefully
First, better be in love (Love, woo!)
Well, I chose you
Well, you better be in love (Love; You better be in love)
Be more quiet and get comfortable in my arms
You know it, better be in love (Love)
I am only like this with you
Well, you better be in love (Love)
Yet again, tip-toeing, one by one
I'm digging you up (I'm digging you up)
I'm just taking my time
I'll come to you first (Better be)
You better be in love
(Better be my baby, you better be)
You better be in love
(Better be my baby, you better be)
You better be in love
(Better be my baby, you better be)
You better be in love
(Better be my baby, you better be)

Tekst (pol.ver.)

Lepiej bądź mój kochanie (x 4)
To będzie wspaniale
Kiedy słyszymy słowa, gdy nasze spojrzenia się spotykają
Gdybyś czytał moje myśli, jakby były otwartą księgą
Wtedy jestem pewna, że będziemy w tym samym świecie
Czy to nie w porządku? To jest między nami
Tak, zgadza się, to jest między nami 
Subtelnie, w świetle księżyca
Czy to noc, w której budzi nas wyobraźnia?
Podejdź do mnie bliżej, lecz ostrożnie
Po pierwsze, lepiej bądź zakochany 
Cóż, wybrałam Ciebie
Cóż, lepiej bądź zakochany 
Po raz kolejny na palcach, jeden po drugim
Wykopuję Cię
Po prostu nie spieszę się
Przyjdę do ciebie pierwsza
Lepiej bądź mój kochanie (x 4)
Kręcisz się wokół mnie, w pobliżu
Ciągle mi coś dajesz, to denerwujące
Prawda jest taka, że moje serce po prostu chce się z Tobą drażnić
Otwieram się na Ciebie tylko wtedy, gdy mam na to ochotę
Ale zawsze mnie przytulasz
Nawet jeśli się ukrywam, od razu mnie znajdziesz i znów mnie przytulasz
Czy to nie w porządku? To jest między nami
Tak, zgadza się, to jest między nami 
W ciszy wczesnego poranka
Kiedy światło księżyca zanika
Bądź cicho i ułóż się wygodnie w moich ramionach
Wiesz to, lepiej bądź zakochany
Jestem taka tylko przy Tobie
Cóż, lepiej bądź zakochany
Po raz kolejny na palcach, jeden po drugim
Wykopuję Cię
Po prostu nie spieszę się
Przyjdę do ciebie pierwsza
Lepiej bądź mój kochanie (x 4)
Chodźmy przez ich dzień (z Tobą)
Podążam za zapachem, który znam (dla Ciebie)
Kiedy zachodzi wysokie słońce
Codziennie przychodzisz do mnie
Nie spiesz się, aby do mnie dotrzeć
Chcę prawdziwy start
Lepiej
Lepiej bądź zakochany
Podejdź do mnie bliżej, lecz ostrożnie
Po pierwsze, lepiej bądź zakochany 
Cóż, wybrałam Ciebie
Cóż, lepiej bądź zakochany 
Bądź cicho i ułóż się wygodnie w moich ramionach
Wiesz to, lepiej bądź zakochany
Jestem taka tylko przy Tobie
Cóż, lepiej bądź zakochany
Po raz kolejny na palcach, jeden po drugim
Wykopuję Cię
Po prostu nie spieszę się
Przyjdę do ciebie pierwsza
Lepiej bądź zakochany
(Lepiej bądź mój kochanie)
Lepiej bądź zakochany
(Lepiej bądź mój kochanie)
Lepiej bądź zakochany
(Lepiej bądź mój kochanie)
Lepiej bądź zakochany
(Lepiej bądź mój kochanie)

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki